Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Idą zmiany?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
88 odpowiedzi w tym temacie

#1 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 października 2007 - 12:24

http://www.apple.com/pl/support/

To nie jest strony wsparcia SADu, ale podstrona korporacyjnej witryny Apple Inc.

#2 arkadiusm

arkadiusm
  • 544 postów
  • SkądKraków / StalowaWola

Napisano 02 października 2007 - 12:26

no ciekawe

#3 tiggernick

tiggernick
  • 172 postów

Napisano 02 października 2007 - 12:28

Bardzo ciekawe. Oby więcej takich "ciekawostek". :)

#4 grzegor

grzegor
  • 1 125 postów
  • SkądKRK

Napisano 02 października 2007 - 12:31

nice :D

#5 JSG

JSG
  • 5 459 postów

Napisano 02 października 2007 - 12:46

http://www.apple.com/pl/support/

To nie jest strony wsparcia SADu, ale podstrona korporacyjnej witryny Apple Inc.


Może wreszcie SAD przestnie być tym złym odpowiedzialnym za to co złe bo wyjdzie na "wierzch" gdzie pies leży pogrzebany.

#6 korniszon

korniszon
  • 1 152 postów
  • Skądkanalizacja

Napisano 02 października 2007 - 13:19

górna belka strony też już jest zmieniona w stosunku do tego, co jest na sklep.apple.pl

#7 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 02 października 2007 - 13:25

Tylko dlaczego klikając na jabłko przenosi nas na irlandzką stronę Apple'a ? widać te zmiany faktycznie dopiero idą.

#8 Grooby

Grooby
  • 913 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 października 2007 - 13:42

Ostatnio dzwonilem do serwisu SAD'u i dowiedzialem sie ze zmieniaja swoje procedury i cennik serwisowy, zmiany maja byc od ktoregos pazdziernika (dokladnie nie pamietam od ktorego). Moze Apple zaczyna wszystko przejmowac a SAD zostanie tylko dystrybutorem/serwisantem lokalnym? pozyjemy zobaczymy :) G.

#9 MarcinWitek

MarcinWitek
  • 1 574 postów
  • SkądMars

Napisano 02 października 2007 - 13:44

Mi jest wszystko jedno bo nie będę już więcej klientem Apple ani Sadu... :(

#10 marczynski

marczynski


  • 1 688 postów
  • SkądKonskie, Poland

Napisano 02 października 2007 - 13:49

Nie no rewelacja

Klienci Mac i iPod kwalifikują się na 90 dni gratisowego wsparcia przez telefon-jedna porada na iPod i nielimitowane dla posiadaczy komputerów Mac.


To jakaś farsa ;-)

#11 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 października 2007 - 13:50

Nie, to wyczekiwane zachodnie standardy Apple Inc.

#12 arkadiusm

arkadiusm
  • 544 postów
  • SkądKraków / StalowaWola

Napisano 02 października 2007 - 16:10

Jeszcze nie jestem użytkownikiem Apple a już narzekam na SAD przesyłka kompa do RCS opóźniła się o dzień. A ja zostałem z górą kapusty pod poduszką wybraną z banku.

#13 jarecki

jarecki
  • 119 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 października 2007 - 17:56

Jak nie masz co zrobić z kasą - daj znać, jakoś pomożemy... ;)

#14 mekintosz

mekintosz
  • 964 postów

Napisano 03 października 2007 - 18:18

Moze wreszcie bedziemy mogli wgryzc sie w to jabłko, a nie tylko chodzic po pustym i jałowym SADzie ;)

#15 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 03 października 2007 - 18:40

Gorzej jeśli okaże się, że jabłko wgryza się w nas. Heidi ma rację, zmiany nie koniecznie będą na lepsze. Ale wzorem dotychczasowych informacji liczę na to, że SAD będzie trzymał swój styl i nie będzie się tak strikte stosować do przepisów APPLE'a ;)

#16 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 października 2007 - 21:02

Obawiam się, że to się skończy właśnie z pełnym wejściem Apple. Skończy się naginanie zasad, ale w obie strony. I oby minusy nie przesłoniły nam plusów, czy jakoś tak.

#17 altcomputing

altcomputing
  • 1 098 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 03 października 2007 - 21:05

Waaśnie ;) Jak znowu zaleję MacBooka piwem to już nie będzie się dało załatwić z Panami z serwisu samej tasiemki od klawiatury, tylko trzeba będzie wybulić za cały TopCase :(

#18 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 października 2007 - 21:28

Otóż to - świetlana przyszłość. Ale za to tę część dostaniesz od ręki, więc wszystko ma swoje zalety.

#19 altcomputing

altcomputing
  • 1 098 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 03 października 2007 - 21:33

Pytanie tylko: za ile? Tasiemka kosztowała mnie 30PLN, a za TopCase liczyli 130 dolców+koszta sprowadzenia...

#20 _igi

_igi
  • 3 154 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 03 października 2007 - 21:39

za raz, za raz. Czy teraz ten straszny potwór, jakim jest SAD staje sie potulnym barankiem, w porownaniu do Apple?

#21 Falcon

Falcon
  • 639 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 października 2007 - 21:43

Pewne rzeczy zmienia sie na lepsze, a pewne na gorsze. Ale coz, Apple to biznes, a nie instytucja dobroczynna. Platna infolinia, umawianie sie do Genius Baru etc. Nie ma lekko ;)

#22 altcomputing

altcomputing
  • 1 098 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 03 października 2007 - 21:43

wiesz, Polacy boją się zmian...

#23 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 października 2007 - 21:44

Ale za to pani w kasie, która zainkasuje od Ciebie te 350 zł + VAT, będzie uśmiechnięta, serwisant powie "dzień dobry" i "do widzenia", a pani z działu obsługi klienta przeprowadzi z Tobą ankietę dotyczącą poziomu zadowolenia. Nie bądź malkontentem.

#24 Adler

Adler
  • 572 postów
  • Skądznad Czeskiej hranicy

Napisano 03 października 2007 - 21:54

Ale za to pani w kasie, która zainkasuje od Ciebie te 350 zł + VAT, będzie uśmiechnięta, serwisant powie "dzień dobry" i "do widzenia", a pani z działu obsługi klienta przeprowadzi z Tobą ankietę dotyczącą poziomu zadowolenia.


A dojeżdżają?
  • midalist lubi to

#25 Fast128

Fast128
  • 387 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 03 października 2007 - 22:03

ROTFL :) Adler, poprawiłeś mi humor. Może więc będzie szansa na itunes store pl? Pewnie i tak nie bo zaiks, ale pomarzyć można...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych