Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Rzekome zalanie telefonu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Suek

Suek
  • 5 postów

Napisano 11 kwietnia 2013 - 20:12

Witam Mam maly problem z iphonem... A mianowicie bateria caly czas pokazuje 1%i nie chce sie dalej ładowac. Oddalem go na gwarancje w salonie play i tu zaczynaja się schody.... A mianowicie, serwis twierdzi że telefon mial kontakt z ciecza i wycenia jego naprawe na ponad 1000zl. Tylko ze telefon nie mial kompletnie stycznosci z zadna woda, generalnie wyglada jak niwy, caly czas byl noszony w kubraku...co moge zrobic w takiej sprawie? Czy moge go wyslac sam do jakiegos niezaleznego serwisu, czy moge sie odwolac w tej sprawie od tej decyzji? Mial ktos takie przypadki? Srednio widzi mi sie płacenie 1000zl za naprawe, a i dodam jeszcze iphone4s

#2 dawidnor

dawidnor
  • 984 postów
  • SkądOslo (Asker)

Napisano 11 kwietnia 2013 - 20:46

Skoro się wahasz- wysli do innego serwisu;)

#3 Suek

Suek
  • 5 postów

Napisano 11 kwietnia 2013 - 21:13

Wiesz... Troche mi przykro bo urzadzenie bylo zadbane a tu taki psikus, a poza tym 1000zl piechota nie chodzi ;) a czy bede mial wglad w to do jakiego serwisu zostalo wyslane skoro zostalo to zgloszone w salonie play?

#4 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 11 kwietnia 2013 - 21:48

Telefon został wysłany do Regenersis , szkoda słów. Kwalifikacja telefonu na gwarancję graniczy z cudem :D w jacku jest czujnik zamoczenia/zalania iPhone'a , jaki ona ma kolor ? Biały czy inny ?

#5 michał1985

michał1985
  • 229 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 kwietnia 2013 - 22:02

Skoro się wahasz- wysli do innego serwisu;)


Przestałbyś już trollować po całym forum :/ Jak niby ma wysłać do innego serwisu ? Telefony kupione u operatorów w Polsce trafiają do serwisu Regenersis, innego nie ma. No chyba, że Ty znasz jakiś inny to rozwiń swoją wypowiedź, może choć raz komuś pomożesz.

#6 dawidnor

dawidnor
  • 984 postów
  • SkądOslo (Asker)

Napisano 11 kwietnia 2013 - 22:07

Nie może wysłać do innego serwisu? Czyli jak np. nie chce naprawić swojego iP w Regenersis, a wiem ze istnieje np. iPhoneSerwis SA, to nie mam możliwości wysłania do tego serwisu bo? Tys chyba oszalał człowieku... Chyba logiczne, ze w tym przypadku, będę musiał zapłacić za wszystko z własnej kieszeni. Czy może jednak dla kogoś logiczne myślenie to jakiś problem? Chyba nie myślałeś ze mowa o oddaniu iP na gwarancje w innym serwisie? My God...

#7 michał1985

michał1985
  • 229 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 kwietnia 2013 - 22:14

Oczywistym jest, że autor tematu może ten telefon oddać do każdego innego serwisu ale z pierwszego postu wynika, że chciałby wykonać naprawę w ramach gwarancji, więc trzymaj się tematu i nie trolluj.

#8 dawidnor

dawidnor
  • 984 postów
  • SkądOslo (Asker)

Napisano 11 kwietnia 2013 - 22:19

Czy moge go wyslac sam do jakiegos niezaleznego serwisu...


Imponujesz mi swoimi zdolnościami. Czytaj ze zrozumieniem i przejrzyj dokładnie posty. W tym przypadku odniosłem się do tego zdania, lecz widzę ze masz z tym problem.

Wiec logiczne jest iż nie można wysłać do innego serwisu w ramach gwarancji. Jeśli ktoś myślał inaczej- źle myślał.

P.S- Robi się Off.

#9 Suek

Suek
  • 5 postów

Napisano 11 kwietnia 2013 - 22:35

Spokojnie nie kloćcie się ;) fakt, ja zle to ująłem, az tak biegly w slownictwie gwarancyjnym nie jestem, chcialbym go oddac do takiego serwisu który jednak naprawiłby to w ramach gwarancji ;) telefon ma 7 mies i raczej wolałbym uniknąc wydatku rzędu 1000zł. A co do jacka sprawdze jak odbiore z salonu, bo jedynie dzwonili do mnie ze moga naprawic za 1000pare zł. Troche jestem zalamany, w zasadzie jest to telefon mojej dziewczyny ale ja ze swojego ipada wielokrotnie korzystalem podczas deszczu itp i zadnych problemow, to samo z telefonu ( bb ) a ona nawet tego telefonu podczas deszczu nie wyjmowala no a tu taka kosztowna awaria i nie bardzo szczerze wiemy w jaki sposob powstala. Co wiecej w przeszlosci jakiego bym zdezelowanego telefonu na gwarancje nie oddawal w 95% dostawalem nówkę, fakt ze nigdy to nie było apple ;) . Czyli podsumowywujac, kupujac w salonie play istnieje mozliwosc oddania urzadzenia do innego serwisu niz wysyla salon ( oczywiscie w ramach gwarancji ) ?

#10 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 11 kwietnia 2013 - 23:00

Regenersis odmawia przyjecia na gwarancję jeśli czujnik zawilgocenia w środku/ na płycie głównej i przy dock'u jest czerwony, dla nich lekki róż na papierkach wystarczy by nie przyjąć sprzętu.. Masakra z nimi, na moje oko winna jest bateria, często pada w 4s. Wymiana to kwestia 3 minut i baterii, na allegro od 25zł. Myślę, ze warto spróbować gdyż lepsze to niż ponad 1000zł :)

#11 Suek

Suek
  • 5 postów

Napisano 12 kwietnia 2013 - 07:24

Tzn oni podali jakas tam czesc ktora podobno jest zepsuta no i nie byla to bateria ;)

#12 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 12 kwietnia 2013 - 08:11

Niestety, częsty problem z firmą regenersis.
Warto poczytać:
Proszę przeczytaj do końca, zanim - Pokazywarka.pl
UWAGA - AKTUALIZUJĘ HISTORIĘ: Czuję się w - Pokazywarka.pl - ten jest całkiem świeży i autorowi udało się załatwić darmową naprawę.
Oba linki z serwisu wykop.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych