Witam.
Mam pytanie odnośnie przygotowania backgroundu (planszy) dla mojej aplikacji.
Jakiej jakości (ile ppi) i jaki format powinien posiadać taki background by nie było pixelozy oraz rozmazywania.
Całość składana jest w Unity.
Pozdrawiam!
Jakość grafiki w aplikacji
Rozpoczęty przez
babeczka
, 08 kwi 2013 14:54
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 kwietnia 2013 - 14:54
#2
Napisano 12 kwietnia 2013 - 06:21
Powinna to być taka rozdzielczość taka, jaką ma ekran, albo jaką będzie wyświetlana, żeby nie było potrzeby skalowania. Nie zapomnij o wersji większej dla retiny.
#3
Napisano 13 kwietnia 2013 - 08:44
No tak, ale jak np chcemy stworzyć dość dużą planszę to musimy przyjąć większą rozdzielczość...
Plansze mam dużą, rozdzielczość także sporą, dpi mam 160 (początkowo miałem 300) ale xcode miał problemy później. I dalej widzę o dużo pogorszoną grafikę w aplikacji niż jest przygotowana.. (format jpeg)
#4
Napisano 13 kwietnia 2013 - 09:21
rozmiar w px = rozmiar tekstury. w sumie tyle.
btw. Case study: halving size of iPad app with ImageOptim+ImageAlpha
btw. Case study: halving size of iPad app with ImageOptim+ImageAlpha
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych