Mój use case wygląda następująco: użytkownik dokonuje zakupu monet do gry poprzez In App Purchase i wówczas liczba zakupionych monet jest dodawana do aktualnego stanu. Stan jego monet jest przechowywany na zewnętrznym serwerze.
Chciałbym to zaimplementować w następujący sposób: użytkownik dokonuje zakupu i otrzymuje np. id tranzakcji. Klient (iPhone, iPad) przesyła to id do serwera zewnętrznego a wówczas ten serwer zewnętrzny komunikuje się bezpośrednio z Apple i patrzy czy transakcja o takim id została zawarta i ile monet należy dodać.
Generalnie chodzi o to żeby stan monet nie był przechowywany po stronie klienta (żeby nie można było podmienić wartości w pamięci zwiększając liczbę monet).
Czy istnieje jakieś rozwiązanie tego problemu, np. WebService po stronie Apple lub coś w tym stylu ?
- - - Połączono posty - - -
Ok nie było pytania. Znalazłem odpowiedź:
[URL="http://developer.apple.com/library/ios/#documentation/NetworkingInternet/Conceptual/StoreKitGuide/APIOverview/OverviewoftheStoreKitAPI.html"]http://developer.apple.com/library/ios/#documentation/NetworkingInternet/Conceptual/StoreKitGuide/APIOverview/OverviewoftheStoreKitAPI.html[/URL]
In App Purchase - dostęp do informacji o zakupionych przedmiotach
Rozpoczęty przez
z3dd
, 05 kwi 2013 15:09
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych