Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uniwersalna aplikacja dla iPhone


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 marx_amigauser

marx_amigauser
  • 31 postów
  • SkądLublin

Napisano 04 kwietnia 2013 - 10:39

Witam, wybaczcie jeśli temat był poruszany już kiedyś na tym forum. Interesuje mnie sprawa publikacji appki na appstore. Mam już konto w programie developerskim, jednak nie do końca ogarniam temat przygotowania aplikacji do wysyłki w celu publikacji na appstore. W jaki sposób przygotować uniwersalną aplikację, która będzie działała na każdym modelu iPhone`a? W tej chwili testuję aplikację korzystając z różnych wersji SDK (5.1, 6.0 itd.). Czy do akceptacji należy wysyłać oddzielne wersje np. dla iPhone`a 1, 4 i 5, czy można stworzyć coś w rodzaju wersji uniwersalnej ? Jak to wygląda? Byłbym wdzięczny za rozjaśnienie tematu. Pozdrawiam MarX

#2 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 04 kwietnia 2013 - 11:27

Oczywiście, że aplikacja powinna być uniwersalna (w tym kontekście, bo w terminologii Apple "uniwersalna" oznacza działająca na iPadach i iPhonach). Nie ma możliwości oznaczenia aplikacji względem typu iPhone, a jak zrobisz to w opisie to posypią się negatywne komentarze (bo ludzie nie czytają opisów).

#3 marx_amigauser

marx_amigauser
  • 31 postów
  • SkądLublin

Napisano 04 kwietnia 2013 - 12:05

Dzięki za szybką odpowiedź. OK, czyli aplikacja ma być uniwersalna i działać na każdym iPhonie/IPadzie. Więc reasumując - ściągam SDK dla konkretnych wersji iPhone`a i testuję. Potem testuję na "żywych" IPhone`ach . Jeśli na wszystkich działa poprawnie to co dalej ? Tworzę paczkę ipa korzystając z którego SDK (najnowszego czy najstarszego) ? Czy tak to powinno wyglądać? Możecie coś dodać z własnego doświadczenia?

#4 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 04 kwietnia 2013 - 12:28

Kompilujesz aplikację używając najnowszego SDK ale w ustawieniach aplikacji zaznaczasz Deployment Target na minimalne SDK, które wspierasz. Co do aplikacji uniwersalnej w rozumieniu Apple, oznacza to, że musi ona wspierać ekran iPad'a (a nie działać w trybie x2).

#5 marx_amigauser

marx_amigauser
  • 31 postów
  • SkądLublin

Napisano 04 kwietnia 2013 - 12:43

Teraz już wszystko rozumiem. Dzięki za pomoc!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych