Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4S nieaktywowany - jak to jest z gwarancją?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 28 marca 2013 - 11:15

Witam. Mam iPhone 4S. Zafoliowany, nigdy nie otwierany - nieaktywowany. Jest to prezent z firmy (skąd oni go maja, nie mam pojęcia). Nie mam żadnego dowodu zakupu do niego. W razie gdyby mi się zepsuł, to na jakiej podstawię mogę ubiegać się o naprawę? Wystarczy numer seryjny? Pozdrawiam

#2 Sony156

Sony156
  • 388 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 28 marca 2013 - 11:24

Z tego co wiem to gwarancja leci od momentu aktywacji telefonu. Reklamować można po numerze seryjnym.

#3 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 28 marca 2013 - 11:25

Dzięki za odpowiedź, tak samo myślałem. A co jeśli otworzę pudełko, a tam będzie coś nie tak? Mam go aktywować i oddawać na gwarancję czy po prostu lecieć do autoryzowanego serwisu? Pozdrawiam

#4 Krecik1

Krecik1
  • 209 postów

Napisano 28 marca 2013 - 11:34

Może zadzwoń do tej firmy? Pozdr

#5 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 28 marca 2013 - 11:37

Nie mam niestety jak się z nimi skontaktować. Gdybym mógł, tego tematu by nie było. ;)

Pozdrawiam

- - - Updated - - -

,,Zgodnie z prawem właściwym warunkiem udzielenia serwisu gwarancyjnego spółki Apple może być przedstawienie przez użytkownika dowodu zakupu i/lub dokonanie przez niego rejestracji."

Takie coś znalazłem na stronie Apple.

Myślę, że to wszystko wyjaśnia.

Wystarczy zarejestrować produkt. Czy on jest automatycznie rejestrowany po aktywacji czy muszę zrobić coś specjalnego?

#6 Cadnin

Cadnin
  • 197 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 marca 2013 - 12:11


Czy on jest automatycznie rejestrowany po aktywacji


Z tego co wiem to tak.

#7 michał1985

michał1985
  • 229 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 marca 2013 - 12:37

Jeśli telefon pochodzi od polskiego operatora to musisz mieć dowód zakupu. Jeśli jest kupiony od Apple, lub z innego kraju to nie potrzeba dowodu zakupu - można iść z samym iPhonem do serwisu autoryzowanego.

#8 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 28 marca 2013 - 12:43

Z telefonem od operatora z tego co wiem, tak czy siak mogę się zwrócić do autoryzowanego serwisu.

#9 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 28 marca 2013 - 13:48

Z telefonem od operatora z tego co wiem, tak czy siak mogę się zwrócić do autoryzowanego serwisu.


Możesz tylko żeby oddać na gwarancje telefon od polskiego operatora musisz mieć dowód zakupu.

#10 michał1985

michał1985
  • 229 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 marca 2013 - 14:34

Od polskiego operatora możesz oddać tylko i wyłącznie z fakturą do Regenersis, żaden inny serwis nie przyjmie. Jeśli jest od zagranicznego operatora lub z wolnej sprzedaży to do każdego serwisu bez faktury możesz oddać.

#11 Corys

Corys
  • 2 postów

Napisano 29 maja 2015 - 09:48

Witam, 
podepnę się pod temat:
Chcę się upewnić, jak wygląda kwestia gwarancji. Apple daje 12 miesięcy od momentu aktywowania telefonu? 
Dotychczas byłem tego pewny, lecz po sprawdzeniu nr imei, który dostałem od sprzedawcy, naszły mnie wątpliwości- widnieje informacja, że telefon nie został aktywowany, lecz wygląda na to, że czas gwarancji już płynie. Poza tym, telefon miał być z polskiej dystrybucji, jest z Luksemburga

 

 Activated   No   Warranty   Limited Warranty   Warranty Days Left   307   Warranty Start Date   01.04.2015   Warranty End Date   31.03.2016   Find My iPhone   OFF   Country of purchase   Luxembourg   Purchase Date   01.04.2015   SIM lock   Unknown 

Na oficjalnej stronie apple jest info, że tel nie jest aktywowany i nie mogą podać szczegółowych informacji.


Użytkownik Corys edytował ten post 29 maja 2015 - 09:59





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych