Do którego serwisu odesłać iP5
#1
Napisano 25 marca 2013 - 23:43
#2
Napisano 26 marca 2013 - 09:42
#3
Napisano 26 marca 2013 - 10:05
#4
Napisano 26 marca 2013 - 10:24
#5
Napisano 26 marca 2013 - 10:44
#6
Napisano 26 marca 2013 - 10:55
#7
Napisano 26 marca 2013 - 18:42
#8
Napisano 26 marca 2013 - 21:38
#9
Napisano 26 marca 2013 - 22:17
a co jeśli po wymianie na nowy na stronie apple po podaniu serialu nadal jest na gwarancji a dowód zakupu jest sprzed 20 miesięcy ?
Nie rozumiem. Pisanie bez przecinków nie pomaga w prawidłowej komunikacji..
#10
Napisano 27 marca 2013 - 06:53
jak może byc dowód zakupu na iP5 sprzed 20 miesięcy, skoro premiera była we wrześniu 2012?a co jeśli po wymianie na nowy na stronie apple po podaniu serialu nadal jest na gwarancji a dowód zakupu jest sprzed 20 miesięcy ?
#11
Napisano 27 marca 2013 - 11:41
#12
Napisano 29 marca 2013 - 00:05
ta pierwsza opcja dzwoniłem do apple w jego imieniu i konsultant dokładnie to samo powiedział, zapytałem się czy mogą być przez to jakieś nieprzyjemności, odpowiedział że nie.Jeżeli piszę coś takiego "Bardzo nam przykro, ale to jest numer seryjny produktu, który został wymieniony. Proszę sprawdzić swoje dane i ponownie wprowadzić numer seryjny. Jeśli dane są poprawne, możesz skontaktować się z nami."
To znaczy, że jest to iPhone, który został oddany na gwarancję a w zamian został zastąpiony nowym/refubrished, niestety ten miał trafić do odnowienia a trafił do prywatnych rąk i sprzedany Twojemu znajomemu. To jedna z opcji, druga to taka ze iPhone został oddany na gwarancje a w zamian został dany nowy jednak nie został on ujęty w rejestrze jako zastąpiony.
#13
Napisano 29 marca 2013 - 01:23
#14
Napisano 29 marca 2013 - 08:36
#15
Napisano 01 kwietnia 2013 - 15:34
#16
Napisano 01 kwietnia 2013 - 15:42
#17
Napisano 09 kwietnia 2013 - 20:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych