Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Załatwianie przedłużenia umowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gregory2

Gregory2
  • 506 postów
  • SkądPruszcz Gdański, PL

Napisano 02 marca 2013 - 22:26

Witam, Na dniach (byc może nawet jutro) przedłużam umowę z T-Mobile. W ramach jej przedłużenia kupuję u nich nowy telefon. I moje pytanie: wie ktoś może, czy mogę sobie po prostu podejśc do ich salonu, załatwic wszystko na miejscu i od razu dostac telefon? Czy może jednak musi zostac to załatwione przez internet? Z góry dzięki za pomoc.

#2 lukebor

lukebor
  • 55 postów

Napisano 02 marca 2013 - 23:08

To zależy. Jesli wynegocjowales sobie indywidualne warunki z SUK, możesz spróbować wynegocjować dodatkowo odbiór telefonu i podpisanie aneksu w salonie. Ale zazwyczaj wysyłają telefon z umową kurierem i cieżko ich przekonać żeby na dobrych warunkach pozwolili odebrać telefon w salonie. Probuj!

#3 Gregory2

Gregory2
  • 506 postów
  • SkądPruszcz Gdański, PL

Napisano 02 marca 2013 - 23:58

No generalnie dzwonilem dzisiaj na ich infolinię i na pytanie czy po przedłużeniu umowy będę mógł odebrać telefon w salonie, pani odpowiedziała, że o ile dany salon bedzie miał telefon na stanie, to nie bedzie z tym najmniejszego problemu. I dzwonilem tam jako anonim, wiec stwierdzenie było ogólne a nie tylko dotyczące mojej umowy. Co o tym myślisz? Pani sie pomyliła, czy jeśli tak powiedziała to tak jest?

#4 lukebor

lukebor
  • 55 postów

Napisano 03 marca 2013 - 10:45

A rozmawiałes z SUK, czy z konsultantem? Bo zależy jakie warunki dostałeś na przedłużenie. SUK rzadko pozwala zrealizować specjalne oferty w salonie, konsultant przy "zwykłej" promocji przedluzeniowej nie robi z tym problemu.

#5 cooper69

cooper69
  • 1 002 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 03 marca 2013 - 11:39

Generalnie po nastu latach opuszczam T-Mobile głównie za ich podejście do klienta. Jak zadzwoniłem do działu utrzymania klienta z pytaniem czy mogą zaproponować coś konkurencyjnego do Orange (iP 5 w Smartplan Multi za 89.90 z 6 miesiącami gratis za zamawianie przez infolinię i telefonem za 1720 na 24 m-ce) Pan KONSULTANT w chamski sposób spuścił mnie na drzewo!

#6 lukebor

lukebor
  • 55 postów

Napisano 03 marca 2013 - 11:48

Moze trafiłes na konsultanta, który miał zły dzień ;) Ceny słuchawek w T-mobile niestety do najniższych nie należą. Za to ofertę abonamentowa da się wyrwać całkiem niezła. Ja tez niedługo przedłużam, ale IP5 szukam na wolnym rynku. Telefon z T- mobile pójdzie od razu na sprzedaż.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych