Mam pytanie, czy dla osoby początkującej (wydanie prostej aplikacji mam już za sobą) nauka COCOS będzie ciężką przeprawą? Chcę spróbować nauczyć się pisać proste gry i zastanawiam się ile wieczorów będę musiał na to poświęcić.
COCOS 2D - nauka
Rozpoczęty przez
jacflay
, 19 lut 2013 15:07
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 lutego 2013 - 15:07
#2
Napisano 22 lutego 2013 - 08:54
To zalezy czy pisales wczesniej jakies gry. Cocos ma duzo prostych przykladow (sa tez przyklady skonczonych gier), wiec jesli nie masz problemow z analiza kodu to 1-2 dni i wystartujesz z pisaniem wlasnej gry. Oczywiscie podczas pisania bedziesz uczyl sie Cocosa
#3
Napisano 22 lutego 2013 - 12:05
Gier jeszcze nie pisałem. Dopiero robię pierwsze koty za płoty.
#4
Napisano 22 lutego 2013 - 15:17
Na poczatek jest to dosyc przyjazny silnik. Nie musisz sie uzerac z czymkolwiek, sciagasz src i od razu odpalasz przyklady w symulatorze. A z ktorej wersji korzystasz? C++ czy Objective C ???
#5
Napisano 22 lutego 2013 - 21:00
Objective-C
#6
Napisano 22 lutego 2013 - 22:00
Od jakiegoś czasu prowadzę stronę na temat cocosa:
MOBILOSKOP.PL
Na stronie są i będą się pojawiały podstawowe informacje na temat Cocos2d.
W czasie późniejszym również na platformę Android i WP. (cocos2d-x)
Mam nadzieję, że znajdziesz tam trochę informacji i kodów na "początek".
Pozdrawiam
MOBILOSKOP.PL
Na stronie są i będą się pojawiały podstawowe informacje na temat Cocos2d.
W czasie późniejszym również na platformę Android i WP. (cocos2d-x)
Mam nadzieję, że znajdziesz tam trochę informacji i kodów na "początek".
Pozdrawiam
#7
Napisano 23 lutego 2013 - 09:44
Dzięki za link z pewnością się przyda, jak wygląda ilość pobrań płatnych gier, ciężko się wybić, kwestia szczęścia, czy też można liczyć na regularny mały zarobek?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych