Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

COCOS 2D - nauka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 jacflay

jacflay
  • 129 postów

Napisano 19 lutego 2013 - 15:07

Mam pytanie, czy dla osoby początkującej (wydanie prostej aplikacji mam już za sobą) nauka COCOS będzie ciężką przeprawą? Chcę spróbować nauczyć się pisać proste gry i zastanawiam się ile wieczorów będę musiał na to poświęcić.

#2 BartMax

BartMax
  • 39 postów

Napisano 22 lutego 2013 - 08:54

To zalezy czy pisales wczesniej jakies gry. Cocos ma duzo prostych przykladow (sa tez przyklady skonczonych gier), wiec jesli nie masz problemow z analiza kodu to 1-2 dni i wystartujesz z pisaniem wlasnej gry. Oczywiscie podczas pisania bedziesz uczyl sie Cocosa :)

#3 jacflay

jacflay
  • 129 postów

Napisano 22 lutego 2013 - 12:05

Gier jeszcze nie pisałem. Dopiero robię pierwsze koty za płoty.

#4 BartMax

BartMax
  • 39 postów

Napisano 22 lutego 2013 - 15:17

Na poczatek jest to dosyc przyjazny silnik. Nie musisz sie uzerac z czymkolwiek, sciagasz src i od razu odpalasz przyklady w symulatorze. A z ktorej wersji korzystasz? C++ czy Objective C ???

#5 jacflay

jacflay
  • 129 postów

Napisano 22 lutego 2013 - 21:00

Objective-C

#6 leehooker

leehooker
  • 207 postów

Napisano 22 lutego 2013 - 22:00

Od jakiegoś czasu prowadzę stronę na temat cocosa:
MOBILOSKOP.PL

Na stronie są i będą się pojawiały podstawowe informacje na temat Cocos2d.
W czasie późniejszym również na platformę Android i WP. (cocos2d-x)

Mam nadzieję, że znajdziesz tam trochę informacji i kodów na "początek".

Pozdrawiam

#7 jacflay

jacflay
  • 129 postów

Napisano 23 lutego 2013 - 09:44

Dzięki za link z pewnością się przyda, jak wygląda ilość pobrań płatnych gier, ciężko się wybić, kwestia szczęścia, czy też można liczyć na regularny mały zarobek?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych