Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Przedłużanie umowy, a telemarketerzy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fejk

Fejk
  • 303 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 lutego 2013 - 14:16

Witam,

Tak w końcu stwierdziłem, że podzielę się z wami pewną informacją o tym, jak działają telemarketerzy Oragne i przedłużanie umowy dla klienta biznesowego.

Niedługo kończy mi się umowa, no i jak wiadomo po forum, zainteresowany jestem iPhone 5. Aktualnie posiadam jeszcze taryfę 900 minut - 2GB internet (nie pamiętam nazwy). Jak to w zwyczaju mają takie firmy, pewnego dnia (jakoś miesiąc przed końcem umowy) zadzwonił do mnie telemarketer z Orange oferując mi natychmiastową wysyłkę iPhone 5 i przedłużenie umowy na tych samych warunkach z niższą ceną. Powiedziałem, że przemyślę i oddzwonię. Szybkie obliczenia, porównanie ofert z m.in. Play - Formuła 4.0. Całkowity koszt (24x abonament + cena telefonu) był niższy w Play w owej taryfie dającej mi nielimitowane rozmowy, sms i internet (jakiś limit po 3G. chyba do 2GB). Już byłem przekonany, że zmienię operatora w związku z tą sytuacją. Jakoś czas zleciał i zostały 2 tygodnie, a telemarketer nie mógł mnie złapać w wolnej chwili. Wtedy zadzwonił kompletnie niepoinformowany o tym fakcie przedstawiciel biznesowy, że chciałby się spotkać i zaoferować bardzo korzystną ofertę. Skoro taka ma być? Czemu nie. Została mi przedstawiona oferta z nielimitowanymi rozmowami, sms i internetem do 2GB po 3G, później po Edge ze stałą ceną miesięczną (do tego niższą od Formuły 4.0 w Play) z nieco wyższym kosztem telefonu (jakieś 200-300zł więcej). Po przeliczeniu wyszło mi, że koszty całkowite różnią się od siebie o jakieś 50 zł. Czyli te same koszty, te same profity. Wszystko ustaliłem i jakoś tak poruszony został temat oferty przedstawionej przez telemarketera. Dokładnie nie pamiętam, jakich słów użył przedstawiciel biznesowy, ale mniej więcej powiedział, że telemarketerzy mogą zaoferować przedłużenie tej samej taryfy już miesiąc przed końcem umowy i dzięki temu dostają jakieś wynagrodzenie. Natomiast jeśli dana osoba chce skorzystać z lepszej, nowszej i bardzo często tańszej oferty, może przedłużyć umowę dopiero 2 tygodnie przed końcem.

Podsumowanie:
Telemarketerzy z Orange grają na naiwności klientów oferując im odgrzewane kotlety w niższej o 10zł cenie, mówiąc jakie to jest 'emejzing' i specjalnie dla nas mając do tego prawo miesiąc przed końcem umowy. Prawda jest taka, że najlepszym i najbezpieczniejszym sposobem jest umówienie się z doradcą Orange 2 tygodnie później i poznanie nowych ofert w lepszych cenach (nie zamawiać przedłużenia przez stronę, ani rozmowy telefoniczne).

Mam nadzieję, że komuś pomogę tym co napisałem. Nie mam pojęcia czy tak samo działają telemarketerzy w innych sieciach, ale już wiem, że jeśli ktoś będzie do mnie dzwonił z Orange, automatycznie poproszę o wizytę przedstawiciela lub kontakt mailowy z dokładnym opisem taryfy.

#2 Booolek

Booolek
  • 252 postów

Napisano 06 lutego 2013 - 16:29

Ja załatwiałem właśnie tam to co ty i powiem Ci jedno najbardziej niekompetentna kadra jaką znam .... załatwiałem iPhone 5 3 miesiące z 5 gościami i żaden nie ogarniałem i urywał kontakt powiem tak stracili klienta przeszedłem do Play. Orange - Obsługa - Porażka Nie będę opisywał całej historii bo zajęłoby mi to jakieś 30 minut ;)

#3 Fejk

Fejk
  • 303 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 lutego 2013 - 17:25

Jedyne kompetentne osoby to według mnie doradcy biznesowi, którzy dojeżdżają do klienta obgadać sytuacje. Nie wiem jak sytuacja wygląda dla osób prywatnych, ale pewnie gorzej ;)

#4 ics

ics
  • 3 postów
  • SkądSieradz

Napisano 14 marca 2013 - 22:05

Play ma najlepsza obsluge oraz najlepsze taryfy, sam uciekłem z orange. bylem tam ponad 5 lat, a play na starcie dawalo mi lepsza oferte. dopiero jak podpisalem dokumenty o przeniesienie numeru dostalem od orange ponad 3 x lepsza oferte, ale mogli mnie juz pocalowac w d.. a telemarketerzy pewnie wszyscy sa tacy sami, nie zaleznie od sieci, chca jak najszybciej podpisac umowe bo maja z tego kase

#5 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 14 marca 2013 - 22:10

Tele-naciągacze z Orange to najgorsze dziadostwo, nie mające prawie nic wspólnego z Orange. Rozmawiałem kiedyś z pracownikami Orange o nich. Wszystko pomieszane i poplątane, a jakby przyszło co do czego, to Orange umywa od tego ręce. Zgadzam się z Tobą, że tylko poprzez operatora ( Orange ) i osobiście.

#6 koh

koh
  • 2 186 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin

Napisano 15 marca 2013 - 10:47

Wy chyba chłopaki z Play-a jesteście bo tak jeździcie po konurencji...jedynej konkretnej... Moja przygoda z Orange trwa od kilku "abonamentów"... nie miałem z telemarketerami kłopotów...kilka lat temu miałem upatrzony np. telefon, który w salonach Orange był niedostępny, na stronie był widoczny ale nie do kupienia...i dzięki telemarketerowi udało mi się go od nich wyciągnąć, bo okazało się że są całe dwa w Polsce, i tylko telemarketer wiedział gdzie są. Żaden przedstawiciel domokrążca by tego nie znalazł bo nie jest podpięty do całego systemu magazynowania. A w tamtym przypadku magazyny internetowe tego nie miały, sklepy też nie i okazało się, że są dwie sztuki w ich jakichś magazynach przejściowych. Podsumowując, nie dramatyzujcie :)

#7 elprezesso

elprezesso
  • 439 postów
  • SkądŁódź

Napisano 15 marca 2013 - 12:17

Play ma najlepsza obsluge oraz najlepsze taryfy, sam uciekłem z orange. bylem tam ponad 5 lat, a play na starcie dawalo mi lepsza oferte. dopiero jak podpisalem dokumenty o przeniesienie numeru dostalem od orange ponad 3 x lepsza oferte, ale mogli mnie juz pocalowac w d..
a telemarketerzy pewnie wszyscy sa tacy sami, nie zaleznie od sieci, chca jak najszybciej podpisac umowe bo maja z tego kase

wow, niesamowite ponad 5 lat, ja jestem w orange od 1992 (wtedy to jeszcze było PTK Centertel), (Obsługa też miła i rzetelna, widomo zawsze trafi się nierozgranięta osoba, ale nie musisz z taka rozmawiać. Jeśli chodzi o Play, wybacz, wielu znajomych ma i narzeka, zarówno na obsługę, jak i samo działanie całej sieci. Zawsze się znajdzie, ktoś niezadowolony), co roku przedłużam umowę (choć były czasy, ze umowy były minimum na 24 m-ce), za każdym razem sam dzwonię do biura obsługi klienta i jeszcze mi się nie zdarzyło, bym nie uzyskał korzystnych warunków na przedłużenie umowy, co do ofert Play to są denne i wierz mi można uzyskać lepsze czy to w Orange, czy w Plusie, czy w T-Mobile, jak nie umiesz negocjować to nic nie ugrasz, lądujesz potem u operatora, i piejesz jaką to on ma super ofertę.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych