Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Rozdzielczość ekranu w VirtualBox VM


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 JaBo

JaBo
  • 211 postów

Napisano 14 grudnia 2012 - 19:36

Jestem początkującym użytkownikiem i zainstalowałem ostanio Win7 w VirtualBoxi VM. Czy jest możliwość ustawienia takiej rozdzielczości, aby po włączeniu fullscreena był idealnie dopasowany do ekranu? Chodzi o te sama rozdzielczosc co na MBPr.

#2 elita

elita

  • 3 034 postów
  • SkądKalisz, PL

Napisano 14 grudnia 2012 - 19:58

Nie wiem jak w mbpr - czy oracle już zrobił wersję dla retiny, ale w mba 1440x900 nie ma z tym problemu - pod warunkiem zainstalowania sterowników dla wirtualnej karty graficznej - z pakietu virtualboxa - z resztą i tak warto go zainstalować bo vm działa wtedy po grafice natywnie.

#3 JaBo

JaBo
  • 211 postów

Napisano 14 grudnia 2012 - 20:00

(...) pod warunkiem zainstalowania sterowników dla wirtualnej karty graficznej - z pakietu virtualboxa - z resztą i tak warto go zainstalować bo vm działa wtedy po grafice natywnie.


Czy móbłbyś powiedzieć więcej? Jak to zrobić?
Tzn gdzie jest ten pakiet?

#4 elita

elita

  • 3 034 postów
  • SkądKalisz, PL

Napisano 14 grudnia 2012 - 20:16

Jak odpalasz vm z windowsem robisz 'install guest additions' z menu devices. W praktyce robi to podmontowanie wirtualnego dysku z driverami i ich instalację i reboot wirtualnej maszyny. W tym pakiecie są drivery do virtualnej grafiki które 'umieją' więcej rozdziałek niż te z windowsa i pozwalają na pracę na fullscreen, maxymalize okna i zmianę rozdzielczości w locie. Przy czym nie wiem jak sobie dadzą radę z retiną.

#5 JaBo

JaBo
  • 211 postów

Napisano 14 grudnia 2012 - 20:20

Nie mam Retiny - niestety.

#6 elita

elita

  • 3 034 postów
  • SkądKalisz, PL

Napisano 14 grudnia 2012 - 20:25

Nie mam Retiny - niestety.