Oficjalna aplikacja YouTube
#1
Napisano 05 grudnia 2012 - 09:46
https://itunes.apple...d544007664?mt=8
#2
Napisano 05 grudnia 2012 - 09:56
#3
Napisano 05 grudnia 2012 - 09:59
#4
Napisano 05 grudnia 2012 - 10:28
#5
Napisano 05 grudnia 2012 - 10:39
#6
Napisano 05 grudnia 2012 - 10:40
- - - Połączono posty - - -
Wczoraj pojawił się update Youtube (dodał m.in. obsługę iPada) i jest już całkiem niezły. Pierwsza wersja była rzeczywiście dramatyczna, niestety w nowej nadal rozdzielczości filmu nie da się ustawić.
Czyli twoj post niczego nie wniósl. Dziekujemy
#7
Napisano 05 grudnia 2012 - 11:17
Nie wiem jakie sa w niepłatnej wersji.. możesz zmieniać rozdziałke w wersji free? odtwarzać w tle? pobierac filmy?
- - - Połączono posty - - -
Z tego co patrzę teraz, rozdziałke zmieniać mogę, pobierać filmy mogę (ale nie wiem czy są jakieś limity), nie mogę odtwarzać w tle. Ale widać, że aplikacja jest ogarnięta.
#8
Napisano 11 grudnia 2012 - 12:47
#9
Napisano 11 grudnia 2012 - 12:59
#10
Napisano 11 grudnia 2012 - 17:01
#11
Napisano 25 grudnia 2012 - 13:05
#12
Napisano 25 grudnia 2012 - 13:36
#13
Napisano 25 grudnia 2012 - 16:00
To o czym piszesz moze byc zaleta i wadaWitam. Na moim iPadzie 4 filmy na youtube są czasami w bardzo słabej jakości. Oglądam film, początkowo jakość jest w porządku, ale po chwili obraz jest tak słaby, ze filmu prawie nie da się oglądać. Czy ktoś wie, czy jest jakiś sposób na ustawienie stałej jakości filmu, żeby nie slabla? Chciałem tylko nadmienic, ze używam aplikacji youtube dostępnej na app store.
Z tego co sam zauwazylem to wbudowany youtube odtwarza chyba filmiki w najwyzszej dostepnej jakosci i to niezaleznie czy masz beznadzejnie wolne lacze itd. a youtube w appstore to od google, odtwarza filmiki w zaleznosci od lacza...i to niby jest zaleta, bo jak masz slabego neta to w slabej jakosc leci film i sie szybko buferuje.
I tu przechodze do sedna sprawy xd
To zalezy od twojego lacza, ping ci pewnie skacze jak szalony i slaby transfer masz i youtube zamoczynnie ci przelacza na najslabsza jakosc...ja mam podobny problem co ty i troche to jest denerwujace, jedyne wyjscie to chyba ogladac na tej wbudowanej.
#14
Napisano 03 stycznia 2013 - 00:49
#15
Napisano 01 marca 2013 - 09:49
#16
Napisano 04 marca 2013 - 07:50
#17
Napisano 10 marca 2013 - 19:51
#18
Napisano 18 kwietnia 2013 - 10:52
#19
Napisano 18 kwietnia 2013 - 14:42
#20
Napisano 18 kwietnia 2013 - 15:34
#21
Napisano 18 kwietnia 2013 - 16:17
#22
Napisano 18 kwietnia 2013 - 16:28
Nie działa logowanie appki po lewej, ta po prawej była aktualizowana dziś rano, chociaż nie miałam jej wtedy na iPadzie.
[url]http://puu.sh/2CpqJ.jpg[/url]
#23
Napisano 19 kwietnia 2013 - 07:02
#24
Napisano 19 kwietnia 2013 - 07:03
Może faktycznie być problem że Google odcięło stare appki z iOS 5.
Wtedy nic nie poradzimy i trzeba będzie pisać do Apple support ew. Google support o co chodzi.
No to super.
Myślę że to Google coś namieszało z autoryzacją starych appek i teraz to naprawiło, bo ktoś może zgłosił.
Dobrze że pokazałaś skrina, przynajmniej wiadomo o co chodzi.
#25
Napisano 19 kwietnia 2013 - 07:32
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych