Obsługa w iSpocie ( Galeria Malta ) Poznań
#1
Napisano 24 listopada 2012 - 23:58
#2
Napisano 25 listopada 2012 - 00:03
#3
Napisano 25 listopada 2012 - 00:05
#4
Napisano 25 listopada 2012 - 00:13
#5
Napisano 25 listopada 2012 - 00:20
#6
Napisano 25 listopada 2012 - 00:23
W starym browarze w Poznaniu sie dowiedzialem ze MBP 13 ma taka sama rozdziałkę co Air hahaha i to od kierownika sklepu
Eee tam szkoda gadać nawet nie przeszkolą porządnie tych pracowników, mojemu znajomemu zadali pytanie czy chce iPoda Shuffle 4gen. 2gb czy 8gb
#7
Napisano 25 listopada 2012 - 00:26
#8
Napisano 25 listopada 2012 - 00:42
#9
Napisano 25 listopada 2012 - 00:52
#10
Napisano 25 listopada 2012 - 00:57
#11
Napisano 25 listopada 2012 - 01:05
#12
Napisano 25 listopada 2012 - 01:13
#13
Napisano 25 listopada 2012 - 01:17
#14
Napisano 25 listopada 2012 - 01:19
Skąd wiesz, czy tematu nie założył jakiś gimbus, który został wyrzucony z salonu, bo dzień w dzień przychodził grać w jakieś MMO na iSprzęcie.
Bo napisał, że poszedł tam z zamiarem kupna iPada MINI. a to czy jest 'gumbusem' czy nie - nie powinno mieć znaczenia. Wg mnie nawet ot czy w tym momencie chciał kupić czy obejrzeć też nie powinno mieć znaczenia, bo chyba można chcieć zobaczyć - przetestować sprzęt, żeby wiedzieć czy jest sens zbierać na niego kasę ;]
#15
Napisano 25 listopada 2012 - 01:19
W Saturnie i MM też dzieciaki zamiast siedzieć w szkole to grają na PS3 i xBOX i nie widziałem żeby ich pracownicy po chamsku wywalali. Jeśli już muszą wywalać to z kulturą. Mogła podejść do autora wątku i zapytać czy w czymś pomóc, doradzić itp. A nie z góry zakładać, że przyszedł sobie sprawdzić Facebooka... :/ Zwłaszcza, że jak widać to tym razem się pomyliła...
Zgadzam się, nie raz widziałem dzieciaki które przychodzą do sklepu pograć lub sprawdzić Facebook'a, by uniknąć tego sprzedawca powinien spytać czy w czymś pomóc, ale w tym miejscu powstaje kolejny problem czy sprzedawca umie pomóc :wink:
#16
Napisano 25 listopada 2012 - 01:23
#17
Napisano 25 listopada 2012 - 01:28
Na przyszłość w Poznaniu polecam Cortland na Górczynie. Jest tam 'trochę' lepiej z kompetencją pracowników, choć ja te wszystkie sklepy traktuję tylko jako sklep typu kup i wyjdź, bo wszystko czego chcę się dwiedzieć dużo szybciej dowiem się sam z Internetu
Dzięki, może skorzystam przy następnym zakupie. Też wszystkiego dowiaduje się internetu, ale w internecie sobie nie dotkinesz
#18
Napisano 25 listopada 2012 - 01:29
#19
Napisano 25 listopada 2012 - 01:29
Dzięki, może skorzystam przy następnym zakupie. Też wszystkiego dowiaduje się internetu, ale w internecie sobie nie dotkinesz
No jak widać w iSpocie też
#20
Napisano 25 listopada 2012 - 08:40
#21
Napisano 25 listopada 2012 - 13:10
Kupowałem u nich beatsy i zostałem bardzo mile obsłuzony od momentu przekroczenia progu po zakup i wyjście z salonu. Może trafiłeś na dzień w którym Pani miała dni płodne i musi siedzieć w sklepie zamiast majstrować z facetem
Może i tak
#22
Napisano 25 listopada 2012 - 14:22
#23
Napisano 25 listopada 2012 - 14:42
#24
Napisano 25 listopada 2012 - 14:43
tyle razy tam byłem i jakoś coś takiego mnie nie spotkało. Kupiłem u nich iPod'a i iPhone'a 4S + akcesoria i nigdy nie spotkałem się z taką obsługą, chociaż nie raz spotkałem tam bandę gimbusów którzy wydzierali jakby byli na jakimś straganie aż nie mogłem ze spokojem ze sprzedawcą się dogadać.
Walkę z gimbusami można rozpocząć od słów w czym pomóc, nawet gimbus może być potencjalnym klientem kupując choć by Bumper do iPhone'a.
#25
Napisano 26 listopada 2012 - 15:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych