Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Obsługa w iSpocie ( Galeria Malta ) Poznań


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 iTymcio

iTymcio
  • 35 postów
  • SkądLeszno

Napisano 24 listopada 2012 - 23:58

Witam poraz pierwszy :-D Ostatnio byłem w poznańskim iSpocie ( Galeria Malta ) z powodu chęci obejrzenia i zakupu iPada Mini (słyszałem i czytałem nie jedno krotnie o fatalnym poziomie w tych salonach, ale postanowiłem im dać szanse). Zawiodłem się obsługą sklepu, po wejściu do małego salonu witając się z panią przy ladzie słowem "dzięń dobry" nie usłyszałem odpowiedzi, olałem to i po zauważeniu iPada Mini chwyciłem go, by zobaczyć go bliżej na to pani za ladą odpowiedziała że mam odłożyć sprzęt i nie traktować tego miejsca jako kafejki internetowej po czym łagodnie poprosiła o opuszczenie lokalu. Wzburzony opuściłem lokal. W tym momencie jestem szczęśliwym posiadaczem iPada Mini zakupionego na stronie Apple. Szczerze myślałem że skoro Apple poleca ten sklep to się nie zawiodę choć by na obsłudze, jak widać nie. :? Tomek:p byłem tam nie raz (gdy kupowałem iPoda nano 6g nie było żadnych problemów, mogłem spokojnie sobie przetestować sprzęt) tylko teraz coś nie tak, zawsze uważałem że to dobry sklep ale teraz coś nie tak :/

#2 tomek:P

tomek:P
  • 173 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 25 listopada 2012 - 00:03

Pojdz tam jeszcze raz, jak znowu Cię tak potraktuje to popros o kontakt z przełożonym. To niedopuszczalne i nigdy sie w czyms takim nie spotkałem w iSpocie. Gdybym takie coś usłyszał to bym im taką burdę zrobił, że by popamiętali do końca zycia. Raz tylko mnie pytali co to PowerNap, troche fail zeby klient wiedzial wiecej od "wykwalifikowanego personelu".:D

#3 megamasta

megamasta
  • 152 postów

Napisano 25 listopada 2012 - 00:05

W starym browarze w Poznaniu sie dowiedzialem ze MBP 13 ma taka sama rozdziałkę co Air hahaha :D i to od kierownika sklepu :)

#4 AssuanShi

AssuanShi
  • 346 postów

Napisano 25 listopada 2012 - 00:13

Ja wczoraj również odwiedziłem iSpot'a w browarze w Poznaniu, akurat na Pana, z którym rozmawiałem nie mogę narzekać bo był bardzo miły i konkretny, ale jedna rzecz mnie doprowadziła do śmiechu, dwóch pracowników obsługiwało klientów a trzech grało sobie na iPad'ach nie zwracając na nikogo uwagi :)

#5 koniu

koniu
  • 362 postów
  • SkądSe

Napisano 25 listopada 2012 - 00:20

generalnie ktos z kierownictwa czytał co ludzie pisza o nich i wpadł na genialny pomysł ze sprzedawca ma czekac na ciebie przy drzwiach i zanim wejdziesz pytać czy ci nie pomóc , no fakt dzien dobry mowią bo kiedys potrafili cie miec kompletnie w dupie .

#6 iTymcio

iTymcio
  • 35 postów
  • SkądLeszno

Napisano 25 listopada 2012 - 00:23

W starym browarze w Poznaniu sie dowiedzialem ze MBP 13 ma taka sama rozdziałkę co Air hahaha :D i to od kierownika sklepu :)


Eee tam szkoda gadać nawet nie przeszkolą porządnie tych pracowników, mojemu znajomemu zadali pytanie czy chce iPoda Shuffle 4gen. 2gb czy 8gb :D

#7 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 listopada 2012 - 00:26

Temat można wałkować latami ;-) Generalnie mają ludzi z łapanki. Czasem znajdzie się jakiś fanatyk apple, który coś wie, ale jakby nie patrzeć większość z nich nie ma kompletnego pojęcia o sprzęcie apple, ani o marketingu....

#8 ravek

ravek
  • 7 postów

Napisano 25 listopada 2012 - 00:42

Ładnie macie, Januszki.

#9 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 25 listopada 2012 - 00:52

Widać ocenili cie po wieku/wyglądzie... :) Czasem trudno się dziwić - gdy im sklep zalewa masa gimbusów tylko, żeby sobie pomacać i zabić czas...

#10 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 listopada 2012 - 00:57

Niestety pierwszą zasadą takiego sklepu powinno być nie oceniać po wyglądzie. Tym gumbusom, a nawet młodszym później rodzice kupują wypasiony sprzęt za grube tysiące. Takim podejściem robią sobie słabą wizytówkę. PS: Żeby było jasne ja już do gimbusów nie należę, ale sklep powinien mieć szacunek dla każdego...

#11 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 25 listopada 2012 - 01:05

To są dwie strony medalu i racja jest w połowie na każdej... Z jednej strony nie powinni, z drugiej - oprócz tych co im rodzice kupią, jest cała masa, którym nikt nic nie kupi, przyłażą grupami i grają w angry birds w nieskończoność... w między czasie 5 klientów, co może by kupili - nie ma jak pomacać Miałbyś taki swój sklep to co byś zrobił...? :) Pozwolił grać czy przegonił na 4 wiatry? :)

#12 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 listopada 2012 - 01:13

W Saturnie i MM też dzieciaki zamiast siedzieć w szkole to grają na PS3 i xBOX i nie widziałem żeby ich pracownicy po chamsku wywalali. Jeśli już muszą wywalać to z kulturą. Mogła podejść do autora wątku i zapytać czy w czymś pomóc, doradzić itp. A nie z góry zakładać, że przyszedł sobie sprawdzić Facebooka... :/ Zwłaszcza, że jak widać to tym razem się pomyliła... A apropo standardów w sklepach itp., to miałem przyjemność w ciągu ostatniego miesiąca być w 3 Apple Store'ach we Włoszech i Francji i tam są nawet specjalne kąciki dla dzieci, gdzie mogą sobie one pograć na iPadach, mają po instalowane aplikacje, stoliczki i krzesełka są dla nich przystosowane. Więc jednak apple nie zakłada, że ich sprzęt jest przeznaczony tylko dla osób pełnoletnich ;]

#13 ravek

ravek
  • 7 postów

Napisano 25 listopada 2012 - 01:17

Skąd wiesz, czy tematu nie założył jakiś gimbus, który został wyrzucony z salonu, bo dzień w dzień przychodził grać w jakieś MMO na iSprzęcie.

#14 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 listopada 2012 - 01:19

Skąd wiesz, czy tematu nie założył jakiś gimbus, który został wyrzucony z salonu, bo dzień w dzień przychodził grać w jakieś MMO na iSprzęcie.


Bo napisał, że poszedł tam z zamiarem kupna iPada MINI. a to czy jest 'gumbusem' czy nie - nie powinno mieć znaczenia. Wg mnie nawet ot czy w tym momencie chciał kupić czy obejrzeć też nie powinno mieć znaczenia, bo chyba można chcieć zobaczyć - przetestować sprzęt, żeby wiedzieć czy jest sens zbierać na niego kasę ;]

#15 iTymcio

iTymcio
  • 35 postów
  • SkądLeszno

Napisano 25 listopada 2012 - 01:19

W Saturnie i MM też dzieciaki zamiast siedzieć w szkole to grają na PS3 i xBOX i nie widziałem żeby ich pracownicy po chamsku wywalali. Jeśli już muszą wywalać to z kulturą. Mogła podejść do autora wątku i zapytać czy w czymś pomóc, doradzić itp. A nie z góry zakładać, że przyszedł sobie sprawdzić Facebooka... :/ Zwłaszcza, że jak widać to tym razem się pomyliła...


Zgadzam się, nie raz widziałem dzieciaki które przychodzą do sklepu pograć lub sprawdzić Facebook'a, by uniknąć tego sprzedawca powinien spytać czy w czymś pomóc, ale w tym miejscu powstaje kolejny problem czy sprzedawca umie pomóc :wink:

#16 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 listopada 2012 - 01:23

Na przyszłość w Poznaniu polecam Cortland na Górczynie. Jest tam 'trochę' lepiej z kompetencją pracowników, choć ja te wszystkie sklepy traktuję tylko jako sklep typu kup i wyjdź, bo wszystko czego chcę się dwiedzieć dużo szybciej dowiem się sam z Internetu :)

#17 iTymcio

iTymcio
  • 35 postów
  • SkądLeszno

Napisano 25 listopada 2012 - 01:28

Na przyszłość w Poznaniu polecam Cortland na Górczynie. Jest tam 'trochę' lepiej z kompetencją pracowników, choć ja te wszystkie sklepy traktuję tylko jako sklep typu kup i wyjdź, bo wszystko czego chcę się dwiedzieć dużo szybciej dowiem się sam z Internetu :)


Dzięki, może skorzystam przy następnym zakupie. Też wszystkiego dowiaduje się internetu, ale w internecie sobie nie dotkinesz :D

#18 ravek

ravek
  • 7 postów

Napisano 25 listopada 2012 - 01:29

Nadal nie chce mi się wierzyć, że zostałeś wyrzucony ze sklepu, bo dotknąłeś iPada. Może miałeś brudne ręce?

#19 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 listopada 2012 - 01:29

Dzięki, może skorzystam przy następnym zakupie. Też wszystkiego dowiaduje się internetu, ale w internecie sobie nie dotkinesz :D


No jak widać w iSpocie też :D

#20 Axellvak

Axellvak
  • 1 938 postów
  • Płeć:
  • SkądEarth

Napisano 25 listopada 2012 - 08:40

Kupowałem u nich beatsy i zostałem bardzo mile obsłuzony od momentu przekroczenia progu po zakup i wyjście z salonu. Może trafiłeś na dzień w którym Pani miała dni płodne i musi siedzieć w sklepie zamiast majstrować z facetem :)

#21 iTymcio

iTymcio
  • 35 postów
  • SkądLeszno

Napisano 25 listopada 2012 - 13:10

Kupowałem u nich beatsy i zostałem bardzo mile obsłuzony od momentu przekroczenia progu po zakup i wyjście z salonu. Może trafiłeś na dzień w którym Pani miała dni płodne i musi siedzieć w sklepie zamiast majstrować z facetem :)


Może i tak :D

#22 jayjay

jayjay
  • 50 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 listopada 2012 - 14:22

tyle razy tam byłem i jakoś coś takiego mnie nie spotkało. Kupiłem u nich iPod'a i iPhone'a 4S + akcesoria i nigdy nie spotkałem się z taką obsługą, chociaż nie raz spotkałem tam bandę gimbusów którzy wydzierali jakby byli na jakimś straganie aż nie mogłem ze spokojem ze sprzedawcą się dogadać.

#23 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 25 listopada 2012 - 14:42

Żałosne, że Ci kazała wyjść. W takich Apple Storach, to ludzie ewidentnie przychodzą sobie facebooka przeglądać. Spotkałem się nawet, że facet na swoich słuchawkach film oglądał. Mimo wszystko nikt ich nie wyprasza. Takie osoby (jak ta Pani) w ogóle pracy nie powinny dostać. Pozdrawiam

#24 iTymcio

iTymcio
  • 35 postów
  • SkądLeszno

Napisano 25 listopada 2012 - 14:43

tyle razy tam byłem i jakoś coś takiego mnie nie spotkało. Kupiłem u nich iPod'a i iPhone'a 4S + akcesoria i nigdy nie spotkałem się z taką obsługą, chociaż nie raz spotkałem tam bandę gimbusów którzy wydzierali jakby byli na jakimś straganie aż nie mogłem ze spokojem ze sprzedawcą się dogadać.


Walkę z gimbusami można rozpocząć od słów w czym pomóc, nawet gimbus może być potencjalnym klientem kupując choć by Bumper do iPhone'a.

#25 Pati007

Pati007
  • 265 postów
  • SkądSuchy Las, PL

Napisano 26 listopada 2012 - 15:14

Ja raczej mam dobre doświadczenia zarówno z salonem w Malcie jak i Browarze. Co więcej w Browarze pracuje 2 maniaków Apple, jak się na nich trafi to potrafią doradzić i ogólnie pogadać o Apple ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych