programowanie na iOS dopiero zaczynam i kupiłem sobie książkę Objective-C Podstawy. Problem napotkałem już przy pierwszej aplikacji... Generalnie sprawa jest prosta: symulator rzutu monetą. I niestety nie działa, ponieważ nie odświeża się jakby tekst który po każdym rzucie powinien się uaktualnić. Jeżeli chodzi o kod to jest praktycznie all:
- (void) simulateCoinToss:(BOOL)userCalledHeads { BOOL coinLandedOnHeads = (arc4random() % 2) == 0; result.text = coinLandedOnHeads ? @"Orzeł" : @"Reszka"; if (coinLandedOnHeads == userCalledHeads) status.text = @"Prawidłowo"; else status.text = @"Nieprawidłowo"; CABasicAnimation *rotation = [CABasicAnimation animationWithKeyPath:@"transform.roration"]; rotation.timingFunction = [CAMediaTimingFunction functionWithName:kCAMediaTimingFunctionEaseInEaseOut]; rotation.fromValue = [NSNumber numberWithFloat:0.0f]; rotation.toValue = [NSNumber numberWithFloat:720 * M_PI / 180.0f]; rotation.duration = 2.0f; [status.layer addAnimation:rotation forKey:@"rotate"]; CABasicAnimation *fade = [CABasicAnimation animationWithKeyPath:@"opacity"]; fade.timingFunction = [CAMediaTimingFunction functionWithName:kCAMediaTimingFunctionEaseInEaseOut]; fade.fromValue = [NSNumber numberWithFloat:0.0f]; fade.toValue = [NSNumber numberWithFloat:1.0f]; fade.duration = 3.5f; [status.layer addAnimation:fade forKey:@"fade"]; } - (IBAction)callHeads { [self simulateCoinToss:YES]; } - (IBAction)callTails { [self simulateCoinToss:NO]; }
Jeszcze może link do samego projektu: [url]https://dl.dropbox.com/u/65394292/CoinToss.zip[/url]