Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Adobe Acrobat Pro X (10.1.3) nie otwiera plikow...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 pacholak

pacholak
  • 64 postów

Napisano 17 lipca 2012 - 09:35

Witam, problem istnieje odkąd tylko zainstalowałem Acrobata. Przeciągam pdfa na ikonkę programu i nic się nie dzieje. W końcu skojarzyłem wszystkie pliki PDF z Adobe Acrobat Pro, żeby domyślnie sie w nim otwierały - to też nie pomaga. Program startuje, pokazuje się splash screen, ale dokumenty się nie otwierają. Jedyna opcja to File-Open. System Mac OS 10.7.4 Komputer nówka sztuka (MBP mid 2012). Ktos mial podobne problemy? dzieki kp

#2 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 17 lipca 2012 - 10:38

10.1.1 jest ok.

Po update do 10.1.3 sprawdzę.

edit:

Po update do 10.1.3 też jest ok.

edit:

Z tego co piszą na forum Adobe

Reinstalka Acrobata pomaga:

http://forums.adobe....message/4482757

#3 pacholak

pacholak
  • 64 postów

Napisano 17 lipca 2012 - 22:46

właśnie dzis apdejtowalem z 10.1.1 na 10.1.3. Problem wystepuje na obydwu wersjach..

#4 pacholak

pacholak
  • 64 postów

Napisano 20 lipca 2012 - 09:43

Ktos ma jeszcze jakies pomysly?

#5 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 20 lipca 2012 - 10:03

Ktos ma jeszcze jakies pomysly?


Probowałeś reinstalki Acrobata? Czy tylko update'u?

#6 pacholak

pacholak
  • 64 postów

Napisano 20 lipca 2012 - 10:03

robiłem reinstal i robiłem update, wciąż nie działa.

#7 yendashfun

yendashfun
  • 187 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 25 lipca 2012 - 10:25

U mnie acrobat wywala się co kilka dokumentów, w momencie ich otwierania. Jestem mega wqrzony. Reinstalowałem acrobata, zmieniałem wersje językowe i nic. Korzystam z abonamentu adobe, ale to chyba bez znaczenia. Na poprzedniej wersji nie było problemów (cs4). Skusiłem się na cs6 to mam.

#8 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 lipca 2012 - 10:31

U mnie Akrobata X nie działa praktycznie wcale. Pobrałem 9,5 i wszystko śmiga jak należy. Nie wiem dlaczego.

#9 jbpro

jbpro
  • 49 postów

Napisano 25 października 2012 - 19:13

Witam u mnie jest ta sama sytuacja dodatkowo nie działaja niektore fukcje robilem przeinstalowanie bajka odinstalowalem wersje 10.1 i zainstalowalem triala 11 nic to samo

#10 Homik

Homik
  • 173 postów
  • SkądWawa

Napisano 25 października 2012 - 21:12

Już się zaczynam bać. Masa problemów z CS6..... Probowałeś wymusić? ALT CMD i nasunąć plik na ikonę Acrobata?

#11 jbpro

jbpro
  • 49 postów

Napisano 26 października 2012 - 10:24

Bajka z problemem ikony ale nic nie daje przeinstalowanie programow wydaje mi sie ze to wina systemu a nie adobe choc nikogo nie bronie nie probowalem jeszcze przeinstalowac calego systemu i od nowa zainstalowac na czystym systemie




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych