Cześć. Piszę program wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość. Znalazłem fajny przykład (pARk), ale brakuje mi tam 1 rzeczy - Mapki 2d. Dorobiłem sobię swoją, ale mam problem z obracaniem współrzędnych punktów, tak, aby np kiedy jestem skierowany na południe, punkt na południe ode mnie był na górze mapy a nie na dole, rozumiecie.
Mam znane współrzędne x i y względem mnie, chodzi tylko o to, aby je obrócić. Na razie zrobiłem to na podstawie kąta z CLLocationManager (z kompasu). Tylko właśnie problem w tym, że nie działa to tak idealnie jak bym chciał, wolałbym użyć do tego jakichś danych z CMMotionManager, ponieważ reszta programu tego używa. Szukałem jak to zrobić, ale nie znalazłem nigdzie nic sensownego. Czy da się wyciągnąć kąt (to co powinien wskazać kompas) na podstawie czegoś z CMMotionManager? Np. z attitude.rotationMatrix albo attitude.pitch, yaw, roll? Albo może nawet nie potrzebuję samego kąta, tylko jakichś innych wzorów? Ogólnie to pewnie zagadnienie dla kogoś kto się zajmował np grami 3d albo nie wiem kto mógłby się na tym znać, ale ja tego szukałem już ze 3 dni i nic nie znajduje, więc jeśli ktoś pomoże to będę bardzo wdzięczny
Rozszerzona rzeczywistość, obrót punktu na mapie
Rozpoczęty przez
Gość_oneghost_*
, 06 cze 2012 19:47
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych