Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak ustalić właściciela iPhone'a


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 garcia

garcia
  • 3 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 18:47

witam. z góry przepraszam jeżeli pisze z złym miejscu. jestem kierowcą i wracając z Portugalii zabrałem autostopowiczów. Po przyjeździe do Polski przy sprzątaniu auta znalazłem telefon. jedyne co można przeczytać to (iPhone model A1332 EMC 380B) był rozładowany.Syn pożyczył ładowarkę od kolegi, po naładowaniu włączył się.jednak nie ma możliwości wejścia w menu i książki telefonicznej(trzeba wpisać czterocyfrowy kod) Na komisariacie popatrzyli jak na kosmitę i pan policjant powiedział "ciesz się pan.ja to nie ma takiego szczęścia.nie mogę pomoc,bo właściel nie mieszka w Polsce". Moja spedytorka zadzwoniła do Francji na policje-bez efektów. list do producenta bez odpowiedzi. Facet w komisie: "mogę przywrócić ustawienia fabryczne,wgram aplikacje i będzie pan mógł używać,bo wszystko co jest w telefonie zostanie usunięte więc kontaktów też nie będzie.za to chętnie odkupię ten telefonik za 500 pln" Dlatego może na tym forum znajdzie sie jakiś "magik" który pomoże mi "dostać się " do danych w tym ustrojstwie,które pomogą ustalić właściciela. z góry dziękuję

#2 iAdasiek

iAdasiek
  • 1 239 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 18:58

Podłączyłeś go do iTunes?

#3 Empiryczny

Empiryczny
  • 525 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 czerwca 2012 - 19:01

Szacun za podejście. Obawiam się, że bez kodu nie dostaniesz się do danych.

#4 garcia

garcia
  • 3 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 19:04

co zrobiłem?przepraszam,ale w temacie komputerów,telefonów jestem analfabetą. w tych tematach trzeba do mnie łopatologicznie.jedyne do czego go podłączyłem to ładowarka.

#5 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 06 czerwca 2012 - 19:19