Witam,
Robiąc dzisiaj update aplikacji, App Store jak to zwykle poprosił mnie o podanie hasła. Wpisałem je i pojawił mi się komunikat: "Twoje Apple ID zostało zablokowane z powodów bezpieczeństwa. Aby zresetować hasło, wejdź na stronę iForgot (https://iforgot.apple.com).". Zrobiłem jak mi nakazano, poprosiłem o przypomnienie e-mailem, lecz owe przypomnienie nie doszło. I tutaj moje dwa pytania:
1) czy ktoś ma jakiś pomysł poza cierpliwym czekanim, bądź pisaniem do supportu?
2) czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć z jakich powodów Apple mogło zablokować moje Apple ID? Co to są te enigmatyczne "powody bezpieczeństwa"? Ktoś mi się próbował włamać na konto? Może są jakieś inne powody, których można uniknąć na przyszłość?
EDIT: żeby nie spamować dodatkowych postów: Tak, przeszukałem spam, skrzynkę śmieciową i każde inne miejsce w którym mój gmail mógł ukryć wiadomość od Apple
Blokada AppleID ze "względów bezpieczeństwa"
Rozpoczęty przez
Agher
, 03 cze 2012 15:02
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 czerwca 2012 - 15:02
#2
Napisano 03 czerwca 2012 - 15:15
Spróbuj jeszcze raz poprosić o przypomnienie może po prostu gdzieś się zapodziało. Warto też zobaczyć zakładkę SPAM w Twojej poczcie
#4
Napisano 03 czerwca 2012 - 18:50
Artykuł z "niebezpiecznika" pokrywa się w zasadzie z tym co, nie wprost i wymijająco przekazał mi pan z supportu. Także jedyna szansa póki co działania zresetowanie konta po uprzednim kontakcie z supportem. Innej możliwości nie ma jeżeli maile z iForgot nie dochodzą.
Dodam, że przy resetowaniu hasła należy podać:
Jedną rzecz z:
1)"Order number" jednej z naszych ostatnich transakcji (jest na każdym mailu z rachunkiem z app store.
2) ostatnie 4 cyfry numeru rachunku z którego dokonaliśmy transakcji
Dwie z:
1) data urodzenia
2) billing address z naszego konta w app storze
3) numer telefonu z naszego konta w app storze.
Zostanie nam przysłane nowe tymczasowe hasło, które umożliwi wprowadzenie nowego, tym razem już własnego. Dodatkowo jest to okazja do zresetowania pytań pomocniczych. Wystarczy poprosić pracownika supportu o ich zresetowanie.
I nawet na koniec wzruszyli mnie poruszającym mailem:
"You're very welcome. Thank you for those kind and heart warming words. I'm glad to hear that I was able to help you with your account. Nothing makes Apple happier than to hear that we have pleased our customers. It is always a breathe of fresh air whenever we see that we have painted smiles onto our customer's faces. Apple values you. I hope that you continue to enjoy the iTunes Store. Have a nice day!"
Ciekawe czy to standardowy tekst, czy mają parę różnych wersji? No cóż, przekonam się przy następnej blokadzie konta.
Temat wyczerpany, proszę o zamknięcie.
#5
Napisano 03 czerwca 2012 - 19:52
OK.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych