Gdzie zakupię klawiaturę MBP PL/UK Unibody 13.6 A1278
#1
Napisano 23 maja 2012 - 07:51
Gdzie mogę zakupić podzespoły do Macbook'a Pro . Obecnie jedyną stronę jaką znalazłem to topproce.pl/klawiatura/ ale tam na klawiaturę muszę poczekać ok 2tygodnie. Czy w naszym pięknym kraju znajdują się firmy które specjalizują się z sprowadzaniu podzespołów?
btw. Szukałem na allegro i także echo.
#2
Napisano 23 maja 2012 - 09:11
#3
Napisano 23 maja 2012 - 09:25
#4
Napisano 23 maja 2012 - 10:27
#5
Napisano 23 maja 2012 - 12:10
#6
Napisano 23 maja 2012 - 13:48
#7
Napisano 23 maja 2012 - 14:50
#8
Napisano 23 maja 2012 - 15:11
#9
Napisano 23 maja 2012 - 15:14
Pisałem do macdoktor ale wycenili mi od 700pln do 3 000pln gdzie doznałem lekkiego szoku.
:???:
Jeśli nie wykluczasz wysyłki to adres masz w stopce
#10
Napisano 23 maja 2012 - 15:41
#12
Napisano 24 maja 2012 - 05:57
#13
Napisano 24 maja 2012 - 07:56
#14
Napisano 28 maja 2012 - 10:46
#15
Napisano 29 maja 2012 - 09:49
1. Która wersja Unibody - CPU 2.0 czy 2.4 ( klawiatury różnią się przyciskami F5 i F6 - podświetlenie matrycy). 2. Wymiana to odkręcenie ok 60 śrubek. 3. Obie klawiatury mam na stanie - cena 250 zł za klawiaturę
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#16
Napisano 29 maja 2012 - 11:24
#17
Napisano 29 maja 2012 - 13:49
#18
Napisano 29 maja 2012 - 14:32
@tumpio, na pewno śrubki, a nie nity? (..)
Na pewno - to Unibody nie Air :-)
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#19
Napisano 11 czerwca 2012 - 09:21
Jedyny minus i to chyba poważny jak dla mnie
- po rozpakowaniu MBP mam problem z uśpieniem lapka gdy zamykam klapę działa dalej i się nie usypia. Zastanawiam się czy to wina serwisu czy UPS :-/
Już rozmawiałem z serwisem i kazali mi odesłać (czyli muszę znowu wydać za kuriera :-/ ) ale to raczej zrobię za 2-3 tyg ponieważ na nim pracuje i nie mam zastępczego... Chyba, że ktoś wie jak to naprawić i jaki może być powód
Był bym wdzięczny ...
Pozdrawiam serdecznie
#20
Napisano 11 czerwca 2012 - 09:31
#21
Napisano 11 czerwca 2012 - 09:52
Ok MBP doszedł i klawiatura działa, wymienili cały topcase - cena dowaliła, ale w każdym serwisie jest podobno tak samo...
Jedyny minus i to chyba poważny jak dla mnie
- po rozpakowaniu MBP mam problem z uśpieniem lapka gdy zamykam klapę działa dalej i się nie usypia. Zastanawiam się czy to wina serwisu czy UPS :-/
Już rozmawiałem z serwisem i kazali mi odesłać (czyli muszę znowu wydać za kuriera :-/ ) ale to raczej zrobię za 2-3 tyg ponieważ na nim pracuje i nie mam zastępczego... Chyba, że ktoś wie jak to naprawić i jaki może być powód
Był bym wdzięczny ...
Pozdrawiam serdecznie
Możliwości :
Problem z tasiemką Lidswich / problem na płycie.
Nie może to być wina kuriera ( chyba, że potrafią tak wytrząść paczkę, że wypadł magnes znajdujący się w skrzydle matrycy za szybą :-) )
Magnesem możesz sprawdzić czy LidSwith działa (masz go na wysokości gładzika , po lewej stronie topcase, ciut ponad HDD). Jak nie to:
1. Zdejmij dół obudowy (chyba, że zaplombowali, ale raczej nie powinni - zablokują dostęp do RAM)
2. Obok tasiemki HDD jest płaska miedziana tasiemka
3. Zobacz czy jest wpięta w małe złącze na rogu logicboard poniżej zącza tasiemki HDD. Obie tasiemki wychodzą spod napędu i są łatwe do umiejscowienia..
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#22
Napisano 11 czerwca 2012 - 10:21
#23
Napisano 11 czerwca 2012 - 12:34
#24
Napisano 11 czerwca 2012 - 12:40
Sprawdzałem magnesem - magnes łapie i to bardzo dobrze, ale funkcja usypiania nie działa :-/ (...)
To znaczy, jak przyłożysz magnes mac powinien się uśpić. Jak tak nie jest... wyślij do Arviki. Nic więcej nie zdiagnozujesz bez sprawdzenia tasiemki /gniazda / płyty
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych