Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z pakietami internetowymi-Plus


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 air40

air40
  • 542 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 kwietnia 2012 - 18:54

Witam wczoraj koło godziny 15 postanowiłem wykupić pakiet internetowy w PLUS GSM.Wysłałem sms o odpowiedniej treści itp.Na dole pisało mi że czas trwania realizacji zamówienia wynosi 24h.Myślałem że już rano będzie jednak nadal nie ma więc wysłałem kolejnego i znowu nic.Pieniądze z konta zżarło (pre-paid) za wysłanie sms pod ten numer ale odzewu od nich zero.Co robić? Niżej daje linka do tych pakietów:
Nowe Pakiety internetowe - Plus

#2 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 kwietnia 2012 - 19:08

To zadzwoń do nich, pakiety mi zawsze włączają najdalej po polnocy w dniu w ktorym zamówiłam dany pakiet. Dostaje zawsze smsowe potwierdzenie wlaczenia pakietu.

#3 air40

air40
  • 542 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 kwietnia 2012 - 19:22

Poszperałem trochę i znalazłem 2 opcje pakietów:
1.Nowe Pakiety internetowe - Plus
2.Internet w telefonie w Plus na Kartę - Plus
Teraz moje pytanie czym się różnią te dwa?

#4 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 kwietnia 2012 - 19:31

Zauważyłeś że pierwszy link dotyczy pakietów dla firm?

#5 air40

air40
  • 542 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 kwietnia 2012 - 19:34

Widzę właśnie skorzystałem z 2 opcji i działa.Dzięki za pomoc ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych