Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Połączenie z internetem warte 130 zł w pół godziny.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 nicky

nicky
  • 169 postów
  • Skąd3miasto

Napisano 29 kwietnia 2012 - 14:14

Witam. Mam dość duży jak dla mnie problem. Posiadam telefon w Orange w Zetafonie i moim wyznacznikiem miesięcznym jest 25 zł.W tym miesiącu zdarzyło się tak, że posiadałam na koncie 85 zł i na koncie dodatkowym (do orange i internet) 40 zł z groszami czyli prawie 130 zł łącznie + 17mb z pakietu internetowego . Kilka miesięcy pod rząd (jeśli mnie pamięć nie zawodzi to jakoś 4 miesiące) miałam problem właśnie z internetem bo stale wykupuję pakiet XXL czyli 500mb za 15 zł na miesiąc i notorycznie miesiąc w miesiąc zdarza się tak, że zjada mi pewną ilość kwoty ponad pakiet albo pakiet w zawrotnie szybkim tępię mi schodzi (powyłączałam wszystkie możliwości które zrzerają tj. usługi lokalizacji i powiadomienie od wszystkich gier i aplikacji) jednak to co wydarzyło się raptem godzinę temu przeszło moje oczekiwania. Tak więc : od rana mam włączone wifi z domowym routerem i ściągnęłam sobie 2 gry po ściągnięciu jak każdy wie gry nie łączą się z internetem (tym bardziej tetris- no może oprócz reklam), dostałam smsa o treści "brak środków na koncie" od razu sprawdziłam stan konta ale on zgadzał się z powyższym ( łącznie 130 zł). po skończonej grze- jakoś 20 min. Uśpiłam telefon i po prostu wyszłam z pokoju. Po ok. pół włączyłam na 10 min facebook i instagram i te dwie aplikacje pozostały otwarte. następnie sprawdziłam stan internetu i okazało się, że ten ubył (te 17mb) ok, więc postanowiłam wykupić nowy i tu mi zaśpiewało ,że nie mam wystarczających środków na tenże pakiet. Tak więc sprawdziłam stan konta a tam ze 130 zł zostało mi równo 0,05 zł. Zadzwoniłam do orange z pretensjami a kobietka zaśpiewała mi, że przez 1,5 godz. była włączona sesja która pobrała mi onternet a jak wyliczyłam w pół godziny zeżarło mi trochę ponad 4gb internetu. (dopiszę też, że nie dostałam smsa o zakończonym pakiecie internetowym) Jestem wręcz wściekła i bezradna bo kobieta nie może mi oddać pieniędzy bo była rozpoczęta sesja i nie zakończona a ja jestem bez żadnej złotówki a reklamacja trwa od 14 do 30 dni roboczych. Zapytałam co jeśli chcę w tym momencie po 4 miesiącach problemów z internetem zerwać umowę z nimi z ich winy okazało się, że musiałabym zapłacić 220 zł! Co w takiej sytuacji powinnam zrobić. Proszę bardzo o pomoc bo jestem na prawdę już bezradna a dla mnie zwykłej studentki 130 zł w miesiącu to jednak bardzo dużo. Dodam też, że kobieta powiedziała mi, abym po prostu nie używała internetu... no śmiech. Mam nie używać internetu w telefonie do tego przeznaczonego. Pozdrawiam

#2 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 29 kwietnia 2012 - 19:55

Musisz udać się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta To w zasadzie prawnik któy w Twoim imieniu sporządzi odpowiedni wniosek do Orange i będzie oczekiwał wyjaśnień. Nic nie płacisz ale musisz być swiadoma ze nie zapewni on tak skutecznej ochrony prawnej jak radca prawny (jego zadaniem jest sprawę wyjaśnić a nie roztrzygnąć na twoją korzyść.) Nie mniej - jest szansa że Orange się zreflektuje jak dostanie pismo Urzędowe i sami pójdą na ugodę (po rpostu Ci odpuszczą) Można też wytoczyć większe działo pt Radca Prawny - ale przy tak niewielkiej kwocie nie będzie to racjonalne z uwagi na kostz usługi prawnej Korzystałem juz z usług Radcy Prawnego i muszę powiedzieć że warto. TP SA chciała ode mnie wyciagnąć jakieś nienależne pieniądze. Sprzedali zobowiązanie, nowy wierzciel z uśmiechem na ustach pobiegł do sądu licząc że oskubie frajera. A tu - surprise - Dostali w czajnik aż miło. I teraz muszą mi zwrócić koszty zastępstwa procesowego. Także nie ma co się patyczkować

#3 nicky

nicky
  • 169 postów
  • Skąd3miasto

Napisano 29 kwietnia 2012 - 20:36

Nie zamierzam 4 miesiac pod rząd kłócić się o pieniądze które po prostu zniknęły z mojego konta. Miałam też podejrzenia, że to może być wina telefonu w przez te 4 miesiące zmieniłam z ip 3gs na 4 ale nadał sytuacja się powtaRza tym razem z większą sumą. I nie o to też chodzi abym co godzine sprawdzała stan konta z obawy o utracone pieniądzę. Napewno udam się ale dziś poszło pismo od kobiety która ze mną rozmawiała i jeśli odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca będę ciągnąć to dalej. A i nie zmienia to faktu iż zostałam z 5gr na koncie i ich to nie obchodzi.

#4 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 kwietnia 2012 - 21:05

W Orange to normalne, że ich pakiety danych po prostu się kończą i zaczynają ściągać z normalnej puli złotówkowej. Poszukaj, zapytaj operatora, czy mają w ofercie pakiety, po wyczerpaniu których transfer zwolni, ale nie będzie ściągał złotówek z puli. Każda sieć ma w tej chwili taką ofertę, wydaje mi się, że Orange już też. Jeśli nie, zmień czym prędzej operatora ;) BTW, zobacz dwa ostatnie wątki pod Twoim, w tym dziale ;)

#5 TheMoonwalls-c1df9413b1

TheMoonwalls-c1df9413b1
  • 678 postów

Napisano 30 kwietnia 2012 - 10:50

Proponuje zamianę na T-Mobile - tam nie ma najmniejszego problemu z Internetem - mam telefon i Internet w iPadzie na abonament i po wykorzystaniu pakietu, transfer zwalnia i nie są naliczane dodatkowe opłaty.

#6 nicky

nicky
  • 169 postów
  • Skąd3miasto

Napisano 30 kwietnia 2012 - 14:57

w tym jest problem, że większość osób z którymi mam kontakt jest w oragne i nie za bardzo chcę mieć inną sieć .

#7 kamikox

kamikox
  • 346 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 30 kwietnia 2012 - 16:27

Proponuje zamianę na T-Mobile - tam nie ma najmniejszego problemu z Internetem - mam telefon i Internet w iPadzie na abonament i po wykorzystaniu pakietu, transfer zwalnia i nie są naliczane dodatkowe opłaty.


Ja używam T-Mobile Blueconnect a mieszkam w Warszawie i powiem wprost. największe gówno jakie istnieje :)

#8 NoMercy

NoMercy
  • 143 postów
  • Skąd3M

Napisano 30 kwietnia 2012 - 16:35

w tym jest problem, że większość osób z którymi mam kontakt jest w oragne i nie za bardzo chcę mieć inną sieć .


Za niecałe 40 zł kup 6 Giga/ ważne rok na Allegro i będziesz miała spokój.

#9 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 30 kwietnia 2012 - 16:40

Od premiery iPhona 2008 rok , mam w Orange internet z malejącą szybkością po wyczerpaniu danych. To oni pierwsi wprowadzili taką taryfę. Nie rozumiem dlaczego teraz zaczynają oszukiwać ludzi. Trzeba dokładnie sprawdzić pakiet internetowy i uważać na oszustów, którzy w imieniu Orange łapią frajerów. Dziwię się że taka firma na to pozwala.

#10 nicky

nicky
  • 169 postów
  • Skąd3miasto

Napisano 30 kwietnia 2012 - 16:45

Od premiery iPhona 2008 rok , mam w Orange internet z malejącą szybkością po wyczerpaniu danych. To oni pierwsi wprowadzili taką taryfę. Nie rozumiem dlaczego teraz zaczynają oszukiwać ludzi. Trzeba dokładnie sprawdzić pakiet internetowy i uważać na oszustów, którzy w imieniu Orange łapią frajerów. Dziwię się że taka firma na to pozwala.


Jestem na bieżąco z wykorzystywanym pakietem bo obawiałam się własnie takich sytuacji. Po pierwszym miesiącu myślałam, że to moja wina już dwukrotnie zmieniłam telefon z SE c901 na Ip 3gs i teraz na 4 więc to nie moja wina. Posiadasz abonament czy jeżeli ja mam pop w zetafonie też mam możliwość skorzystać z malejącej szybkości po wyczerpaniu danych?

#11 TheMoonwalls-c1df9413b1

TheMoonwalls-c1df9413b1
  • 678 postów

Napisano 30 kwietnia 2012 - 17:50

Ja używam T-Mobile Blueconnect a mieszkam w Warszawie i powiem wprost. największe gówno jakie istnieje :)


Serio? Ja mam BC w iPhone (pakiet 500 MB), i wziąłem nowego iPada na umowie z pakietem 16 GB i nie mam z nimi żadnych problemów.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych