Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Produkty Apple a Gwarancja Ustawowa UE.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#26 piotresce

piotresce
  • 1 568 postów
  • Płeć:

Napisano 07 maja 2012 - 20:13

Lecz nadal brak konkretnej odpowiedzi na pytanie: kupuję na allegro nowego iPhona nabytego w UK powiedzmy w sieci "Three". Psuje się po miesiącu - gdzie go odsyłamy, z kim się kontaktować? [url=http://www.apple.com/uk/support/]Apple - Support[/url] ?

A w przypadku gdy minie rok od daty zakupu, to gwarancja jest realizowana przez sprzedawcę, czyli sieć "Three", tak? I czy nadal to jest gwarancja na podstawie numeru IMEI?

Ja po niemal roku od rozpoczecia umowy z Vodafone poszedłem ze swoim uszkodzonym iPhonem do Apple store,wymieniono od ręki a następnie poinformowali mnie że dają dodatkowe 90 dni gwarancji bo na tym zostało tylko 6 dni.Jak będzie po tym pojęcia nie mam ale mam nadzieję że przez kolejny rok bede miał gwarancję z Vodafone,inaczej to mój ostatni iPhone.

#27 Tytus68

Tytus68
  • 36 postów

Napisano 16 lipca 2012 - 18:15

Czytałeś...
Apple - Informacje prawne - Produkty Apple a gwarancja ustawowa w UE
...co wynika z tej tabelki???


Przeczytałem - proponuje sprobowac na poczatek dodzwonic sie pod nr telefonu podany w tabelce - u mnie slychac nie ma takiego numeru
Zadzwonilem pod inny - po 5 min wysluchiwania otrzymalem info zebym udal sie do operatora, bo to on jest gwarantem.
Apple gwarantuje tylko za sprzet zakupiony u nich bezposrednio...
Frontem do klienta sie znaczy...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych