Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes Gift Card pytania! Karta upominkowa do iTunes Store & iTunes Store Gift this App


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
129 odpowiedzi w tym temacie

#1 taranka

taranka
  • 4 postów

Napisano 12 marca 2012 - 20:00

Witam.
Założyłam sobie konto w iTunes US. Chciałabym kupować aplikacje w AppStore za pomocą Gift Cardów, które można kupować na Allegro. Czy tą kartą będę mogła kupować aplikacje/gry czy jest ona tylko do kupowania utworów bądź filmów czy ebooków.
Ja jestem w tych sprawach zielona, więc myśle że ktoś z Was mi w jakiś sposób pomoże.

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!


EDIT: Tematy pokrewne:
[url]http://myapple.pl/ipod-itunes-itunes-store/80785-dlaczego-niekt-re-itunes-gift-cards-s-tak-tanie-na-allegro.html[/url]
[url]http://myapple.pl/ipod-itunes-itunes-store/164034-zablokowane-konto-w-itunes-your-apple-id-has-been-disabled-apple-zbanowalo-mi-konto.html[/url]
[url]http://myapple.pl/ipod-itunes-itunes-store/227188-kupno-aplikacji-w-app-store-brakuje-1-cent.html[/url]
[URL="http://myapple.pl/ipod-itunes-itunes-store/63988-itunes-gift-certificates.html"]iTunes Gift Certificates[/URL]
[url=http://myapple.pl/ipod-itunes-itunes-store/108190-jak-wydac-0-53-w-sklepie-itunes.html]Jak wydać $0,53 w sklepie iTunes? Jak wydać 1 cent w iTunes Store?[/url]
plmax

#2 iUżytkownik

iUżytkownik
  • 754 postów
  • SkądPolska

Napisano 12 marca 2012 - 20:06

Możesz kupować gry, filmy, muzykę, eBooki oraz aplikacje za pomocą gift cardów.

An iTunes Gift Card lets you shop for anything at the iTunes Store — 24 hours a day, 7 days a week. Shop for music, movies, TV shows, apps, audiobooks, and more.

= Muzyka, filmy, programy TV, audiobooki, ksiązki, etc. /w zależności od dostępności poszczególnych treści w regionalnych iTunes Store/. [Najwięcej oferuje sklep USA: iTunes Store Stany Zjednoczone]. plmax.



#3 Pat Radomski

Pat Radomski
  • 701 postów