Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

problem z datą i czasem w mac os x server


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 janf

janf
  • 58 postów
  • SkądMysłowice

Napisano 17 marca 2012 - 00:27

Po zalogowaniu dostaję komunikat, ża należy ustawić datę i czas. Wygląda na rozładowaniu baterii wewnętrznej - jak się do tego dobrać?

#2 gathor

gathor
  • 94 postów
  • Płeć:
  • SkądBristol, UK

Napisano 17 marca 2012 - 17:20

A co to jest bateria wewnętrzna? Jak się dobrać... No cóż... ja swoje auto zaczynam rozbierać od uniesienia maski, ale to zależy do czego się kolega dobiera... Np. kobietę trzeba najpierw rozebrać. Niech kolega uzupełni opis o sprzęt itp. a dopiero oczekuje pomocy, bo wróżbitów tu raczej nie ma.

#3 janf

janf
  • 58 postów
  • SkądMysłowice

Napisano 17 marca 2012 - 19:50

Czy wyście na tych forach powariowali?
Nie znam się na budowie komputera mac, nie znam się na wielu rzeczach i nie zamierzam się z tego doktoryzować, bo własnych zawodowych tematów mam i tak za dużo.
Chciałem się poradzić, co z tym fantem robić i uwagi o potrzebie zdobywania specjalistycznej wiedzy mam w głębokim szacunku - to wiem, nie trzeba mi tego przypominać.

---------- Wpis dodano o 19:50 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:47 ----------

Gdyby coś takiego działo się w PC, to wystarczy wymienić bateryjkę przy epromie i po problemie.
Stąd ta sugestia o 'baterii wewnętrznej'.

#4 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 17 marca 2012 - 20:33