Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

grafika dla aplikacji/ iphone


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 maciekamator

maciekamator
  • 48 postów

Napisano 13 lutego 2012 - 20:09

Witam Jestem początkujący jeśli chodzi o projektowanie aplikacji mobilnych. Jedynie mam doświadczenie w projektowaniu stron internetowych i tu wszystko łatwo przychodziło :) szerokość strony ustawiałem na 980 x 0000 i wszystko mamy-projekt gotowy.Problem przychodzi w momencie projektowania grafiki na mobile, jaki rozmiar roboczy muszę ustawić na iphone ? ile DPI ? czy pliki dla programisty mogą być w PNG czy muszą to być wektorki? Jak do tego podejść...czy belka górna i dolna musi mieć dany rozmiar czy projektuje tak jaką mam na to wizje? czy przyciski/buttony muszą mieć jakiś konkretny rozmiar? CZekam na jakąś POMOC PS. Jedynie co sie doczytałem to że ikona ma 72x72 :) to już coś8-)

#2 TheMoonwalls-c1df9413b1

TheMoonwalls-c1df9413b1
  • 678 postów

Napisano 13 lutego 2012 - 21:21

Ikona 512x512 dla Retiny. Grafiki dla Retiny projektowane dla rozmiaru 960x640, lub 640x960. 72 DPI. Co do plików, to png. Jeśli chodzi o grafiki buttonów i inne, to ich rozdzielczość dla Retiny powinna dzielić się na 4 i dawać parzystą liczbę. Pozdrawiam!

#3 maciekamator

maciekamator
  • 48 postów

Napisano 13 lutego 2012 - 22:28

OK! w momencie projektowania grafiki 650x960 otworzy się ona na starej wersji Iphone? Kurde ciężko jest mi wyobrazić taką rozdzielczość na tak mały ekranik :) Jeśli chodzi o dolna belke czy można np dodać 5-6 ikon ? tak jak na przykladzie podświetlona ikona http://kbsportfolio....iphone-app1.jpg. Druga sprawa grafike stworzyłem na iphone w takiej rozdzielczości w momencie gdy chce wydać aplikacje na Androida to muszę wszystko zmieniać ?rozdzielczości ułożenia grafiki/przycisków itp?

#4 TheMoonwalls-c1df9413b1

TheMoonwalls-c1df9413b1
  • 678 postów