Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zewnętrzny czytnik kart chipowych Gemalto


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 szkot

szkot
  • 1 postów

Napisano 18 stycznia 2012 - 21:29

Witam Posiadam czytnik kart chipowych Gemalto PC USB TR. Pracuję jako DB w Play , do czytnika wkłada się kartę chipową aby uwierzytelnić certyfikat. Niesety byłem zmuszony przejść na WIN... jednak na tym systemie nie da się normalnie pracować …;) Bardzo proszę o pomoc , może ktoś wie jak to zainstalować i uruchomić to pod OSX.? ===================================================== Pod Win instaluję się sterowniki uruchamia program ENcard instaluje certyfikat pod IE i śmiga. ===================================================== Niestety niepotrafie uruchomić tego na OSX 10.5.8. Proszę o porady !! !! !! !!

#2 equinoxe

equinoxe
  • 4 721 postów
  • Płeć:

Napisano 18 stycznia 2012 - 21:53

http://support.gemalto.com/?id=46
Tutaj widzę tylko sterowniki do 10.4.

Tutaj to samo: MAC Drivers | Envoy Data

Czarno to widzę.

#3 michal.krezlewicz

michal.krezlewicz
  • 17 postów
  • SkądKoszalin / Poznań

Napisano 09 marca 2012 - 00:11

Szkot ja też zaczynam w Play, dziś dostałem SID i męczę się z tym wszystkim... doszedłem do tego, że sam czytnik z automatu jest obsługiwany przez mac os x - ja mam snow leoparda, ale sam leopard jak i lion tez natywnie obsługują ten czytnik, jeśli masz wcześniejszą wersje, to musisz sciągnąć ze strony producenta. Problem natomiast jest z uwierzytelnianiem certyfikatu, bo tego akurat nie mogę za żadną cenę przeskoczyc...

#4 AVALON

AVALON
  • 465 postów
  • SkądUK

Napisano 17 sierpnia 2012 - 12:42

i jak panowie udało się się Wam uruchomić na macu?

#5 robert86pl

robert86pl
  • 6 postów

Napisano 15 stycznia 2013 - 19:36

czy komuś udało rozwiązać się problem? proszę o pomoc

#6 KrisP

KrisP
  • 802 postów

Napisano 15 stycznia 2013 - 20:16