Naprawa serwisowa -> serwis SAD
#1
Napisano 27 czerwca 2007 - 18:27
Muszę się z wami podzielić wrażeniami związanymi z usług serwisu SAD. Po porstu MASAKRA! Jestem z Katowic i wybrałem się specjalnie do Warszawy aby oddać do wymiany baterię oraz myszkę MightyMouse Bluetooth. Prawy przycisk myszy przestawał działać po ok 7min. pracy. Po jej włączeniu i wyłączeniu wszystko wracało do normy. Uciążliwa i wkurzająca przypadłość. Dzisiaj odebrałem przesyłkę z sadu, w której znajdowała się "naprawiona" mysz, BEZ ŻADNEJ NOTKI SERWISOWEJ itp. Na poniższych zdjęciach zobaczycie, jak ją naprawiono. Tak apropo, myszki apple są sklejane, więc raczej nierozbieralne, no ale....
1. Glut kleju, naprawdę człowiek z talentem zajmował się tą myszką
2....
3. Efekt prawidłowego rozbierania myszy
4.
5.
6.
7.
Powiedzcie mi, co zrobilibyście na moim miejscu?? Myszka za prawie 300zł, oddana w stanie idealnym, a dostałem coś takiego. Nie otrzymałem żadnej notki serwisowej, nic po prostu. Ten serwis to posmiewisko!
- MacDada lubi to
#2
Napisano 27 czerwca 2007 - 18:30
#3
Napisano 27 czerwca 2007 - 18:34
#4
Napisano 27 czerwca 2007 - 18:35
#5
Napisano 27 czerwca 2007 - 18:41
#6
Napisano 27 czerwca 2007 - 18:43
#7
Napisano 27 czerwca 2007 - 18:43
A no, widać albo mają zły okres albo zatrudniają patałachów jakichś.Ale jaja... coś te problemu SADystów się ostatnio kumulują...
Myślę, że dobrze by bylo zgłosić tę sprawę Apple'owi.
Dobrze też przed każdą naprawą zrobić fotki sprzętu.
#8
Napisano 27 czerwca 2007 - 18:49
Nie wydaje mi się, żeby rozmowa przez telefon była konstruktywna. Może macie jakiś pewny nr telefonu do tego serwisu??
Przed chwila Heidi opublikowal list. p. Janusza Borodzinskiego, szefa serwisu. Jest tam adres mailowy do p. Janusza, po prostu napisz do niego list i wklej te zdjecia, ktore tu wkleiles. Jestem pewien, ze sprawa jakos sie rozwiaze.
#9
Napisano 27 czerwca 2007 - 18:58
- Ka lubi to
#10
Napisano 27 czerwca 2007 - 18:58
#11
Napisano 27 czerwca 2007 - 19:17
#12
Napisano 27 czerwca 2007 - 20:27
nie ukrywam, że powodem dla którego tu zagladam jest podzielenie się swoimi doświadczeniami z serwisem firmy SAD (wątek: serwis SAD)
zauważyłem, że część użytkowników forum żyje jak dla mnie w troche innym świecie...a może lepiej troche w innej epoce
kupując sprzet komputerowy poza kupką plastiku metalu i krzemu kupujemy usługę
w skład tej usługi wchodzi serwis
usługa polega na tym, że ktoś coś dla nas robi i przeważnie im wiecej mu płacimy tym jest dla nas milszy i bardzie uczynny
w moim świecie dobry serwis powinien wyglądać tak, że jak kupuje np. laptopa za ok 5000 pln to sprzedawca będzie uśmiechnięty, pani w serwisie bedzie uśmiechnięta,
jak ktoś nawali i trzeba to bedzie zgłosić to wystarczy zadzwonić i np powiedzą,
prosze zgłosić się do najblizszego salonu np. z poklejoną myszką pokazac gwarancje zodnotowaną naprawą lub potwierdzenie naprawy i panu ją wymienimy na NOWĄ nasz błąd przepraszamy
sugestie w stylu:
Przed chwila Heidi opublikowal list. p. Janusza Borodzinskiego, szefa serwisu. Jest tam adres mailowy do p. Janusza, po prostu napisz do niego list i wklej te zdjecia, ktore tu wkleiles. Jestem pewien, ze sprawa jakos sie rozwiaze.
można rozwinąć dalej np.
mój wujek pracuje w SAD'zie, piszesz fajne posty to dam Ci do niego adres: wujek@apple.pl
powołaj się na mnie on to jakoś załatwi
a poza tym podobno pan Janusz wyjechał i wróci w przyszłym tygodniu a w serwisie nie ma osoby, która przejmuje kompetencje na czas jego nieobecności
taką informacje dzisiaj uzyskałem osobiście w serwisie o godzinie 16.10
#13
Napisano 27 czerwca 2007 - 20:41
#14
Napisano 27 czerwca 2007 - 20:51
#15
Napisano 27 czerwca 2007 - 20:55
#16
Napisano 27 czerwca 2007 - 21:23
#17
Napisano 27 czerwca 2007 - 21:42
#18
Napisano 27 czerwca 2007 - 21:45
A może to MO SAD jest ?
Jakby tak było to byliby bardziej zorganizowani
#19
Napisano 27 czerwca 2007 - 23:28
#20
Napisano 28 czerwca 2007 - 10:44
#21
Napisano 28 czerwca 2007 - 11:49
Dobrze wiedzieć.Z tego co mnie uczyli na treningu w Apple Store to mysz albo klawiatura Apple jezeli sie psuje to mozemy ja TYLKO wymienic.
Tak czy siak serwis=dokładna dokumentacja stanu i numerów, dla spokojności.
#22
Napisano 28 czerwca 2007 - 15:46
#23
Napisano 28 czerwca 2007 - 20:27
Otrzymalem list od Pana Roberta S. chwile po tym gdy polozyl ten post na portalu. Szkoda, ze nie wczesniej. Kilkanascie minut pozniej juz z nim rozmawialem, ustalilismy, ze otrzyma (wyslano dzisiaj rano) nowa myszke z "odpowiednimi" przeprosinami. Dzisiaj ustalilem, ze przyczyna byla bardzo prozaiczna. Otoz nasz serwis naprawia rowniez sprzet dla naprawde bardzo ubogiego klienta jakim jest edukacja. Rozbieramy dla nich klawiatury, rozcinamy myszki, naprawiamy uszkodzone zasilacze i bierzemy za to symboliczna pieniadze. Kolega ktory sie tym zajmuje omylkowo zapakowal (badz rozebral i naprawil) inna myszke. No coz, nazywa sie to "czarna seria", dlatego prosba do forumowiczow - jak sie pojawi kolejny wpis o serwisie - prosze o informacje
pozdrawiam
Janusz J. Borodzinski
#24
Napisano 28 czerwca 2007 - 20:59
#25
Napisano 28 czerwca 2007 - 21:11
Sprobuj rozebrac taka mysz i potem ja zmontowac, tak zeby nie bylo sladu. Podaj mi adres pocztowy (na priv - janusz@apple.pl) to Ci podesle kilka sztuk do potrenowania:)
Nie robimy specjalnego serwisu dla ubogich firm czy ubogich klientow. Wyjatek jest jeden - szkoly. Powiesz wiejskiej szkolce ktora dostala pracownie Apple, a uczniowie pourywali kable od klawiatur czy rzucali sie myszkami, ze musza zaplacic 300 zl za kazda sztuke?. Ja nie potrafie.
Janusz J. Borodzinski
- MacDada, Heidi i iLambert lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych