Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wybór operatora internetu bezprzewodowego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 sandergin

sandergin
  • 25 postów

Napisano 06 stycznia 2012 - 01:09

Witam, jak w temacie, ostatnio zakupiony iPad 2 wifi+3g, w domu problemu nie ma jest wifi, ale kwestia związana z pracą wymaga połączenia z internetem poza domem - ściąganie e-maili, okazjonalne przeglądanie stron internetowych. Tutaj właśnie powstaje problem/pytanie. Czytałem wiele wątków tutaj jak i na innych stronach, wiele osób podaje jako bezkonkurencyjną ofertę orange (orange free sim), ale pewności wciąż nie mam. Od razu napiszę, że jestem laikiem w tych kwestiach :) ale widzę, że orange daje prędkość maksymalną 256kb/s przy tych kartach na rok + 1gb transferu, co raczej nie da pożądanych efektów, bo ściąganie maila przez 20minut jednak nie jest satysfakcjonujące. Znajoma pracująca w play'u poddała mi pomysł ich startera, tj. 9pln na 14 dni i transfer o niebo szybszy, ale ale... kwestie finansowe również wchodzą w grę, a przeliczenie ciągłych doładowań jednak dużo kosztuje... koniec końców moje dywagacje są mało ważne, bo się nie znam :) Dlatego w ogóle to pytanie, do użytkowników którzy mają/mieli do czynienia z wykorzystywaniem internetu bezprzewodowego na ipad'zie i mogą co nieco doradzić w kwestii wyboru operatora :) z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i porady :) pozdrawiam serdecznie.

#2 Jim_X

Jim_X
  • 20 postów

Napisano 06 stycznia 2012 - 01:20