Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości aktywacji iMessage


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzej Puczyk

Andrzej Puczyk

  • 2 857 postów
  • SkądLublin, Poland

Napisano 02 stycznia 2012 - 21:23

Mam pewien spory problem. Otóż kilkukrotnie próbowałem aktywować iMessage w Orange, niestety bezskutecznie. Próby polegały po prostu na włączeniu opcji iMessage (oraz FaceTime, ale to mało istotne), po czym przez chwilę na ekranie utrzymywał się napis "oczekuję na aktywację...", później weryfikowany był numer, po czym... iMessage wciąż nie działa. Napisałem w tej sprawie do BOK Orange, czekam na odpowiedź, mam jednak pytanie. Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji? Czy udało się coś z tym zrobić?

#2 marek911

marek911
  • 46 postów

Napisano 03 stycznia 2012 - 22:04

co wg Ciebie oznacza, że iMessage nie działa ??

#3 Andrzej Puczyk

Andrzej Puczyk

  • 2 857 postów
  • SkądLublin, Poland

Napisano 04 stycznia 2012 - 08:55

co wg Ciebie oznacza, że iMessage nie działa ??


Oznacza to, że nie mogę ani wysyłać ani odbierać wiadomości iMessage (ani przez maila ani przez nr kom).

#4 Mirko791

Mirko791
  • 4 558 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 04 stycznia 2012 - 09:00

Ja miałem ostatnio problemy na iPadzie, po pomyślnej aktywacji nie przychodziły wiadomości.

#5 Andrzej Puczyk

Andrzej Puczyk

  • 2 857 postów
  • SkądLublin, Poland

Napisano 04 stycznia 2012 - 09:47

Ja miałem ostatnio problemy na iPadzie, po pomyślnej aktywacji nie przychodziły wiadomości.


I jak sobie z tym poradziłeś? (Oczywiście o ile sobie z tym poradziłeś)

#6 Mirko791

Mirko791
  • 4 558 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 04 stycznia 2012 - 09:52

Jeszcze nie poradziłem, nie chce mi się robić restore ze względu na wiadomości, bo i tak głównie używam ich na iPhonie. A czy u Ciebie podczas aktywacji musisz podać hasło do Apple ID?

#7 Andrzej Puczyk

Andrzej Puczyk

  • 2 857 postów
  • SkądLublin, Poland

Napisano 04 stycznia 2012 - 10:23

Jeszcze nie poradziłem, nie chce mi się robić restore ze względu na wiadomości, bo i tak głównie używam ich na iPhonie. A czy u Ciebie podczas aktywacji musisz podać hasło do Apple ID?


Czasem tak, czasem nie, pewnie to zależy od tego jak długo nie korzystałem w żaden sposób z konta. Co ciekawe, po jakimś czasie weryfikacja się kończy i niby mogę odbierać iMessage zarówno przez maila, jak i tel, ale nadal nie działa. Napisałem do Orange, ale coś się nie odzywają...

#8 jawna

jawna
  • 82 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 16:48

U mnie również iMessage nie działa przez tel choć przez maila czasami się udaje coś wysłać i odebrać, mimo że mam informację o nieudanej aktywacji. Wymieniałam sim, pisałam do Orange, rozmawiałam z pomocą Apple...i nic.

#9 Mirko791

Mirko791
  • 4 558 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 05 stycznia 2012 - 13:43

Czasem tak, czasem nie, pewnie to zależy od tego jak długo nie korzystałem w żaden sposób z konta. Co ciekawe, po jakimś czasie weryfikacja się kończy i niby mogę odbierać iMessage zarówno przez maila, jak i tel, ale nadal nie działa. Napisałem do Orange, ale coś się nie odzywają...


No to ja już doszedłem do tego, że jeśli Cię nie spyta o hasło, to nie będzie działać. Próbowałem kilka razy włączać i wyłączać na iPadzie i w końcu spytał o hasło i zaczęło działać.

#10 Andrzej Puczyk

Andrzej Puczyk

  • 2 857 postów
  • SkądLublin, Poland

Napisano 05 stycznia 2012 - 19:53

Na razie ustaliłem tyle, że to nie wina sieci. Zadzwonił do mnie bardzo ogarnięty gość i powiedział że weryfikacja przebiega prawidłowo, więc wina musi leżeć gdzie indziej...

#11 dejvidk

dejvidk
  • 12 postów

Napisano 08 kwietnia 2012 - 22:19

Witam, niestety mam ten sam problem co poprzednicy. iMessage nie może się aktywować, mogę tylko wysyłać wiadomości poprzez mój adres mailowy a nie numer. Mam Orange POP i nie mam pojęcia co jeszcze mogę z tym zrobić. Próbowałem wymieniać sim, (mam micro sim prosto z salonu), resetować telefon, wygląda na to, że ten sms aktywacyjny nie chce w ogóle zostać wysłany, a dostaje powiadomienie o ewentualnych kosztach tego sms'a. Chciałbym zapytać, czy moi poprzednicy, rozwiązali ten problem ? Dzieki za pomoc!

#12 rasta312

rasta312
  • 85 postów
  • SkądKalisz

Napisano 23 lipca 2012 - 13:15

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie TO.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych