Brak możliwości aktywacji iMessage
#1
Napisano 02 stycznia 2012 - 21:23
#2
Napisano 03 stycznia 2012 - 22:04
#3
Napisano 04 stycznia 2012 - 08:55
co wg Ciebie oznacza, że iMessage nie działa ??
Oznacza to, że nie mogę ani wysyłać ani odbierać wiadomości iMessage (ani przez maila ani przez nr kom).
#4
Napisano 04 stycznia 2012 - 09:00
#5
Napisano 04 stycznia 2012 - 09:47
Ja miałem ostatnio problemy na iPadzie, po pomyślnej aktywacji nie przychodziły wiadomości.
I jak sobie z tym poradziłeś? (Oczywiście o ile sobie z tym poradziłeś)
#6
Napisano 04 stycznia 2012 - 09:52
#7
Napisano 04 stycznia 2012 - 10:23
Jeszcze nie poradziłem, nie chce mi się robić restore ze względu na wiadomości, bo i tak głównie używam ich na iPhonie. A czy u Ciebie podczas aktywacji musisz podać hasło do Apple ID?
Czasem tak, czasem nie, pewnie to zależy od tego jak długo nie korzystałem w żaden sposób z konta. Co ciekawe, po jakimś czasie weryfikacja się kończy i niby mogę odbierać iMessage zarówno przez maila, jak i tel, ale nadal nie działa. Napisałem do Orange, ale coś się nie odzywają...
#8
Napisano 04 stycznia 2012 - 16:48
#9
Napisano 05 stycznia 2012 - 13:43
Czasem tak, czasem nie, pewnie to zależy od tego jak długo nie korzystałem w żaden sposób z konta. Co ciekawe, po jakimś czasie weryfikacja się kończy i niby mogę odbierać iMessage zarówno przez maila, jak i tel, ale nadal nie działa. Napisałem do Orange, ale coś się nie odzywają...
No to ja już doszedłem do tego, że jeśli Cię nie spyta o hasło, to nie będzie działać. Próbowałem kilka razy włączać i wyłączać na iPadzie i w końcu spytał o hasło i zaczęło działać.
#10
Napisano 05 stycznia 2012 - 19:53
#11
Napisano 08 kwietnia 2012 - 22:19
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych