Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Unibody - wentylator pracuje cały czas, touchpad świruje, klawiatura itp.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartek Libort

Bartek Libort
  • 235 postów
  • SkądPuławy/Łódź, PL

Napisano 22 grudnia 2011 - 22:47

Komputer dostałem dziś i zostałem oszukany... Nie wiem co z tym zrobić...Poniżej objawy: 1. Cały czas pracuje wentylator, który nie powinien tak działać. Pracuje na max obrotach 2. Zacina się touchpad, tzn. po jakimś czasie pracy po kliknięciu na nim 1 palcem zachowuje się jakbym klikał z 2 palcami położonymi na nim 3. Po jakimś czasie komputer przestał się ładować. 8. W tym samym momencie co touchpad przestała działać klawiatura, nie da się pisać. Przechwytuje ona jakieś inne funkcje...przewijanie strony itp. Próbowałem reset SMC ale nic...

#2 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 22 grudnia 2011 - 23:54

No dobra, sprawa wyjaśniona http://myapple.pl/gd...tml#post1773654 Kupiłeś od izena, czyli po zalaniu zapewne. Marne szanse na odratowanie. Sorry Winetou, ale trzeba było czytać przed, a nie po. Dobry serwis i diagnoza, co trzeba wymienić. Jak znam życie, to dużo tego będzie.

#3 Bartek Libort

Bartek Libort
  • 235 postów
  • SkądPuławy/Łódź, PL

Napisano 22 grudnia 2011 - 23:58

Mam zamiar zgłosić na Allegro i na policję ewentualnie w razie potrzeby...jak na razie napisałem mail z kilkoma paragrafami jakie łamie ten człowiek...może jakoś uda mi się skontaktować z nim...

#4 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 grudnia 2011 - 05:16

Szkoda, że nie ma linku do aukcji. Z opisu można by bardziej pomóc, ale...: 1. Jak brałeś od firmy... masz prawo zwrotu w ciągu 7-miu dni 2. Dostałeś jakąś gwarancję? Jak tak... odstąp od kupna ze względu uszkodzenia. 3. Aby dobrze zrobić twojego maca (sądząc z opisu do wymiany masz SMC, procesor PSOC, możliwy i most) licz ok 1000 zł. Możesz spróbować się dogadać, że zwróci Ci koszty naprawy - choć może się okazać, że szkoda przeznaczać na maca jakichkolwiek pieniędzy.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#5 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 23 grudnia 2011 - 11:08

Koleś nie odbiera telefonów i nie odpisuje na maile. Polecam Ci jak coś ściągnij sobie ASD i zdiagnozuj kompa. Musisz mieć Pen co najmniej chyba 5GB. Jest w środku instrukcja więc jak znasz angielski to to ogarniesz. Dowiesz się co jest nei tak tylko ustaw żeby nei przerywał testu bo przy takiej liczbie usterek na pewno się przy pierwszej wyłączy.

#6 Bartek Libort

Bartek Libort
  • 235 postów
  • SkądPuławy/Łódź, PL

Napisano 27 grudnia 2011 - 12:16

Jak na razie mam kontakt ze sprzedającym i zachowuje się on jak należy. Niepotrzebnie tak panikowałem bo wygląda na to ,że wszystko skończy się pozytywnie.

#7 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 27 grudnia 2011 - 19:30

Dostałem maila od Pana osiek-izen że "zamyka" działalność i skupia się na "odzyskaniu" dobrego imienia oraz na pozwie przeciw nam. I takie tam bla bla. Sądzę że koleś ma kilka kont i na jednym- IZEN sprzedaje działające kompy a na osiek-IZEN złom.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych