Mam taki problem, dość w sumie spory - nie mogę się dostać na własny Apple_ID. System wywala za każdym razem info, że nie znaleziono konta, lub złe hasło, a hasło jest na 100% dobre. Dodatkowo nie działa strona iForgot (brak połączenia z serwerem). Próbowałem na iPhonie, iPadzie i na Macu. Zero efektów. Boję się, że ktoś mi wszedł na konto, a mam powiązaną z nim kartę płatniczą..
Ktoś wie co się dzieje? może jakaś awaria serwerów Apple?
Nie mogę się zalogować na Apple_ID
Rozpoczęty przez
Pedro407
, 16 gru 2011 10:46
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 grudnia 2011 - 10:46
#2
Napisano 16 grudnia 2011 - 10:49
Apple ma zwyczaj informowania o takich rzeczach jak awarie, z ciekawości zaraz sprawdzę czy u mnie działa
EDIT: Wszystko działa u mnie
#3
Napisano 16 grudnia 2011 - 10:50
macrumors.com juz problem opisany - ja od wczoraj nie mogę na amerykańskie konto, choć dawno się tam nie logowałem (ze dwa miesiące może nawet) i nie wiem czy wcześniej np mi konta nie skasowali?
#4
Napisano 16 grudnia 2011 - 10:51
Ja także mam amerykańskie i mi działa
#5
Napisano 16 grudnia 2011 - 10:54
Jest to jakiś ogólny problem. Z Twittera wiem, że od rana masa ludzi nie może się zalogować. Jest to prawdopodobnie związane z wprowadzaniem iTunes Match. Spróbuj za jakiś czas ponownie. Wątek zamykam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych