Gigantyczny rachunek?
#1
Napisano 29 listopada 2011 - 12:23
#2
Napisano 29 listopada 2011 - 12:31
Dane są prawdziwe tylko trzeba zwrócić uwage na sposób rozliczania danych przez operatora. Licznik wskazuje Ci faktyczną liczbę wykorzystanych danych ale operator nalicza (nie wiem jak jest w orange) za każde rozpoczęte 100kB, czyli wykorzystujesz 2 kB i kończysz a operator mimo wszystko liczy Ci to jako 100 kB. Dlatego otrzymujesz różne wartości.Hejka,
Coś mnie tknęło - przecież iPhone ma licznik przesyłanych danych. Okazało się, że od ostatniego jego wyzerowania (które nastąpiło nie później niż upgrade iOSa do wersji 5.0.1, jak tylko się ukazał) "upłynęło" około 1,23 GB... To możliwe, że ten licznik nie pokazuje prawdziwych wartości?
#3
Napisano 29 listopada 2011 - 12:31
#4
Napisano 29 listopada 2011 - 12:42
#5
Napisano 29 listopada 2011 - 13:05
a tak na przyszłość to włączaj internet ze zwalnianiem po przekroczeniu, bez dodatkowych opłat...
A to zawsze trzeba ustawiac? Nawet jak mam pakiet interntowy ktory powinien tylko zwalnia po przekroczeniu?
#6
Napisano 06 grudnia 2011 - 12:53
Po pierwsze: system orange do sprawdzania stanu konta przesyła informacje nie aktualne, o 16:00 informuje mnie że mam dostępny 1,2 GB a poźniej według bilingu informacja że ja już o 7:00 tego dnia przekroczyłem pakiet, dodam że włączam tel zawsze o 8:00...
Po drugie: do Orange nie docierają żadne argumenty, na moje reklamacje zawsze odpowiadał ktoś inny, zawsze posługiwali się tą samą regułką, na infolinii to samo zawsze obsługuje cię ktoś inny nie znający sprawy. Mimo żelaznych argumentów w postaci dwóch sprzecznych informacji od orange (biling i sms) idą w zaparte i zapłacić trzeba...
Po trzecie: system informacji o pakietach jest bez sensu ponieważ mamy dwa wyjścia albo nie wykorzystujemy całęgo pakietu za który zapłaciliśmy... bo istnieje obawa ze przekroczymy bo jak tu kontrolować jak orange nie jest w stanie rzetelnie poinformować klienta ile mu zostało z pakietu, druga możliwość to próba wykorzystania pakietu i duże prawdopodobieństwo kilku stówek więcej na fakturce...a wszystko dlatego że nie ma lejka który powinien zwalniać po przekroczeniu pakietu (uwaga teraz już ten lejek jest, po masowych skargach na operatora do UKE)
Po czwarte: Nie dyskutuj z idiotami w orange, jeżeli masz argumenty przemawiające za ich winą uderzaj odrazu do UKE ze skargą ja tak zrobiłem i dopiero to przeyniosło skutek, oczywiście nie do końca mnie zadowalający bo zobowiązali się korekty faktury pod arunkiem że wykupie większy pakiet danych, przystałem na to bo i tak korzystałem dużo, no i miałem poczucie że wydaje pieniądze za coś z czego korzystam bo przed ugodą czułem się poprostu niczym w starciu z gigantem jakim jest orange i jednostka jest dla nich zerem.... W razie czego służe pomocą w walce z oszustami ze zgniłej pomarańczy...[COLOR="Silver"]
---------- Wpis dodano o 12:53 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:52 ----------
od niedawna są pakiety z lejkiem w Orange, wcześniej jak przekroczyłeś pakiet to net szedł z pełną prędkością a później takie kwiatki na fakturze...
#7
Napisano 06 grudnia 2011 - 14:18
W piątek, po dość burzliwej rozmowie z gościem z Orange, stanęło na tym, że muszę poczekać aż wystawią mi fakturę na ta przekroczoną kwotę (ma się to stać w tym tygodniu) i wtedy złożyć reklamację (z opisaniem sytuacji) powołując się na gościa z którym rozmawiałem.
Mają przedstawić mi jakąś "propozycję rozwiązania" podobno - coś czuję, że będą chcieli, abym wykupił jakiś pakiet dodatkowy, o którym piszesz. Troszkę brzmi to jak wymuszenie - bo to z ich winy tak bardzo przekroczyłem abonament: informację o dostałem o jeden dzień za późno. Jeszcze nie wiem, czy zgodzę się na tą "ugodę" czy pójdę z tym do sądu - zobaczymy jaka ona będzie.
Jedno wiem na pewno: na pewno nie przedłużę tam abonamentu ani nie wykupię usług dla mojej firmy : )
Z telefonu nadal mogę korzystać tylko do odbierania połączeń ... mają go odblokować dopiero po rozpatrzeniu reklamacji! : /
J.
PS: właśnie piszę do Apple jak to jest z tym zliczaniem danych w telefonie i jak dokładnie toto działa - bo coś dane z Orange ni jak nie chcą się zgadzać z tym, co twierdzi mój iPhone...
---------- Wpis dodano o 14:18 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:22 ----------
UPDATE: po telefonie do Orange z pytaniem, kiedy wreszcie dostanę obiecaną fakturę na opłacenie zaliczki (aby mogli mi odblokować telefon a ja, żebym mógł złożyć reklamację) dowiedziałem się, że ... żadnej faktury nie otrzymam, mam im zapłacić tak po prostu, na podstawie SMSa i rozmowy telefonicznej! Faktura przyjdzie dopiero pod koniec okresu rozliczeniowego ...
To powoduje, że:
1) nie zapłacę im 'w ciemno', nie mając faktury (gość z infolinii UKE bardzo się zdziwił, że nie chcą mi owej faktury wystawić)
2) nie mogę podobno złożyć reklamacji, bo ... nie mam czego reklamować - faktury nie dostałem
3) >>> cenzura ; ) <<<
Ech...
#8
Napisano 06 grudnia 2011 - 15:47
#9
Napisano 15 grudnia 2011 - 10:10
#10
Napisano 15 grudnia 2011 - 12:23
#11
Napisano 17 grudnia 2011 - 22:56
#12
Napisano 19 grudnia 2011 - 08:54
#13
Napisano 27 grudnia 2011 - 12:01
Dlatego korzystam z Play, najlepsze oferty cenowe najwiekszy zasieg w Polsce na antenach Play (roamingowo: Plus i Orange) wiec czego chciec wiecej
Też korzystam z Play, ale tu również bywają problemy. Rodzice ostatnie na firmę brali 2 numery w Play(przechodzili z Orange). Pani z BOKu, zaproponowała im taki myk, że będą za kilka złotych miesięcznie mieli darmowe do Play i na stacjonarne. Później był jeszcze jeden telefon, że mogą im tą usługę zaproponować za 3zł miesięcznie. Rodzice podpisali umowę i zaczęli korzystać intensywnie z pakietu. Po miesiącu przyszedł dosyć wysoki rachunek. Okazało się że pakiet do Play nie został włączony(przy zamawianiu numerów Pani o tym "zapomniała"). Powiedzieli, że teraz mogą włączyć, ale za 13zł za numer. Aha...rachunek oczywiście kazali zapłacić. Masakra. Ja takich problemów jeszcze nie miałem w Play, oprócz trwającego wieki procesu rozwiązywania umowy za internet....
Życzę autorowi wątka pozytywnego rozwiązania tej sprawy:)
#14
Napisano 11 stycznia 2012 - 12:49
#15
Napisano 13 stycznia 2012 - 12:21
#16
Napisano 14 stycznia 2012 - 14:51
#17
Napisano 15 stycznia 2012 - 14:11
#18
Napisano 15 stycznia 2012 - 14:50
Jak czytam te wszystkie perypetie, to dziwię się, że nie ma jeszcze jakiegoś pozwu zbiorowego.
Pozdrówka!
Jaki pozew zbiorowy? Za głupote? Kupujesz iphona to stac cie na pakiet internetowy, a jak nie masz pakietu to nie korzystasz z neta i pilnujesz zeby sie nic nie pobieralo, wylaczasz pobieranie danych i po problemie. Takich tematow jak ten w sieci jest mnostwo. Ja sam mam oferte orange free na karte i dzieki temu nie mam problemow z tymi rachunkami. Korzystam glownie z internetu i mam 7gb na 6 miechow za 40zl a i tak wlaczam dane i 3G tylko jak chce korzystac z internetu.
#19
Napisano 15 stycznia 2012 - 15:04
#20
Napisano 15 stycznia 2012 - 15:43
#21
Napisano 15 stycznia 2012 - 17:00
#22
Napisano 15 stycznia 2012 - 17:48
#23
Napisano 16 stycznia 2012 - 14:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych