Witam,
Zepsuł mi się skaner. Drukarka stara już.
Chciałbym kupić takie urządzenia, ale żeby oprócz Windows'ów wspierały one Mac OS X 10.4 lub <
Zastanawiam się nad urządzeniem wielofunkcyjnym (Skaner, Drukarka, Kopiarka).
Nigdy nie miałem takiego sprzętu więc chciałbym się dowiedzieć od was: Czy taki rozwiązanie jest lepsze, czy nie lepiej kupić osobno skaner i drukarkę. Jakie firmy polecacie, czytałem, że chyba Epson albo Canon ma później tańsze tusze oryginalne. Tylko nie wiem która
I jak obsługuje je OS X. Np. czy do skanowania potrzebny jest jakiś program jak VueScan. Czy te wszystkie opcje kopiarki itp. będą dostępne pod Mac OS X. Interesuje mnie sprzęt w okolicach 500 zł (Brutto). Jakie firmy, na jakie opcje zwrócić uwagę, które później będą tańsze w ekspoatacji itp itd.
Myślę, że ma ktoś takie coś, i może podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami
Jakie urządzenie wielofunkcyjne?
Rozpoczęty przez
agrzesko
, 01 lis 2005 15:14
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01 listopada 2005 - 15:14
#2
Napisano 01 listopada 2005 - 15:53
Hyhyhy, nie żebym sie czepiał, ale w nazwie watku zrobiłes błąd, którego juz w tresci ani razu nie popełniłeś
Przyznam że to troche razi
Pozdrawiam, waluigi
#3
Napisano 01 listopada 2005 - 15:56
ok poprawione dzięki... w treści posta pomaga mi CocoAspell a w temacie jakoś nie zwróciłem uwagi
#4
Napisano 01 listopada 2005 - 15:59
Dawno dawno temu... kupiłem sobie Lexmarka x1150(już takich nie sprzedają, ale można kupić bardzo podobne z tym samym porogramowaniem, czyli seria x11xx) super użądzenie i w ogóle... i gdy by nie to że po pół roku wyszły nowe i tańsze modele HP obsługujące kopiowanie "bez włączonego kompa" to bym nadal był zadowolony... Ale do konkretów. Dołączony software zawiera oprogramowanie i sterowniki dla Mac OS X. Tylko nie mogę powiedzieć czy wszystko chodzi pod maczkiem, ponieważ nie posiadam tak owego(jeszcze :twisted: ). Natomiast mogę powiedzieć że pod windą chodzi bez problemu, ale pod linuxem nijak nie działa... tzn wyjeżdża głowica i tyle...
PS. Troche sie rozpisałem, a nie odpowiedziałem na pytanie... No więc, u mnie po ok 2-3 tyg nie używania zatykają się dysze w głowicach tuszy. Więc to użądzonko jest "troszkę" nie ekonomiczne, chyba że będziesz drukować na bieżąco, lub co jakiś czas czyścić dysze. A co do samej idei takiego użądzenia to jest całkiem fajnie, zajmuje mało miejsca no i zawsze można sie pochwalić że ma sie ksero w domu 8). A jeśli chodzi o firmę to polecam HP, wiem bo znajomi mają a ja im tylko zazdroszcze... tzn nie zatyka dysz i jakość wydruku jest o niebo lepsza w HP(nawet w najtańszych modelach).
#5
Napisano 01 listopada 2005 - 16:32
Ja jestem zwolennikiem przede wszystkim kupowania osobnych urzadzen.
Z prostej przyczyny kilka razy bylem swiadkiem jak sie takie urzadzenie popsulo i oczywiscie katastrofa. , bo do naprawy i brak wtedy drukarki , scanera i fax-u.
Oczywiscie takie urzadzenia sa wygodne bo malo miejsca zajmuja ale i tylko jedna osoba moze jednoczesnie obslugiwac. W biurach wiec trzeba takich urzadzen wiecej bo robi sie zator. Prywatnie oczywiscie sprawa inaczej wyglada.
Jesli chodzi o wybor proponuje np. testy z gazetki Macworld http://www.macworld.com/
Ja uzywam:
Dukara: Epson, stara juz "Epson Stylus Photo750" ale patrony napelniam strzykawka i drukuje do oporu minimalne koszty. Czasem tez plucze raz na rok glowice specjalnym plynem. Drukuje caly czas perfekcyjnie od normalnego papieru do foli.
Patrony nigdy nie wymienialem i nie pozwolilem jej zaschnac. Tak juz prawie 5 lat !!!
Scaner: Agfa,Heidelberg,
Z prostej przyczyny kilka razy bylem swiadkiem jak sie takie urzadzenie popsulo i oczywiscie katastrofa. , bo do naprawy i brak wtedy drukarki , scanera i fax-u.
Oczywiscie takie urzadzenia sa wygodne bo malo miejsca zajmuja ale i tylko jedna osoba moze jednoczesnie obslugiwac. W biurach wiec trzeba takich urzadzen wiecej bo robi sie zator. Prywatnie oczywiscie sprawa inaczej wyglada.
Jesli chodzi o wybor proponuje np. testy z gazetki Macworld http://www.macworld.com/
Ja uzywam:
Dukara: Epson, stara juz "Epson Stylus Photo750" ale patrony napelniam strzykawka i drukuje do oporu minimalne koszty. Czasem tez plucze raz na rok glowice specjalnym plynem. Drukuje caly czas perfekcyjnie od normalnego papieru do foli.
Patrony nigdy nie wymienialem i nie pozwolilem jej zaschnac. Tak juz prawie 5 lat !!!
Scaner: Agfa,Heidelberg,
#6
Napisano 01 listopada 2005 - 16:34
power15, ma racje najlepiej HP.
Idziesz do sklepu i najczęściej na pudełku czy instrukcji jest w jakim środowisku systemowym urządzenie działa.
Podstawową rzeczą jest to aby się kierować na urządzenia ktore mają najniższe koszty eksploatacji, poszukaj na Allegro zamieników z tuszem.
Bo kupisz takie "combo" za 250zł i potem znowu trzeba bedzie wydać z 200zł na tusz.
Idziesz do sklepu i najczęściej na pudełku czy instrukcji jest w jakim środowisku systemowym urządzenie działa.
Podstawową rzeczą jest to aby się kierować na urządzenia ktore mają najniższe koszty eksploatacji, poszukaj na Allegro zamieników z tuszem.
Bo kupisz takie "combo" za 250zł i potem znowu trzeba bedzie wydać z 200zł na tusz.
#7
Napisano 01 listopada 2005 - 20:09
HP 1210 u mnie działa bez problemów. Sterowniki do MACa dostępne na stronie HP. Skanuje, drukuje, kopiuje bez włączania komputera, udostępnia się w sieci w połączeniu z komputerem WINDOWSOWYM itp.
#8
Napisano 01 listopada 2005 - 20:27
Od 3 mies korzystam z Canona MP110 - skaner + kopiarka + drukarka. Tusze po cenie 15 zł lub zestaw do ładowania za 25 zł. Cena bez komentarza. Działa szybko i dobra jakość skanów. Kupione na www.pixmania.com - strona ma polską wersję językową.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych