Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Strasznie wolny MAC PRO


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
74 odpowiedzi w tym temacie

#51 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 18 sierpnia 2011 - 00:09

A ja napiszę,że zakupiłem MBP w iSpot Łódź i kierowniczka która tam "ustawia" ludzi to w pełni profesjonalna osoba.
Owszem pracownicy juz na początku robią to co cały iSpot...kupiłeś popsute, męcz się sam.
Pokazała kobieta klasę, ale jak widać to taki mały "złoty" przypadek.
Jest to żenujące, że cały iSpot / de facto iSource/ wpisuje się w kiepskie traktowanie klienta.
Co do tematu powolności...prawda jest taka, że po 1 80 kilka sekund na uruchomienie Safari to tragedia, prawda 2: Mac Pro nie jest demonem prędkości w świecie komputerów jako takich, jako sprzęt Apple należy jednak do klasy samej dla siebie.
Nie porównujmy Mac Pro do PC-ta, bo zawsze będzie gorszy/mniej wydajny nawet z komputerami tańszymi.
Mac Pro to jednak kawał porządnej maszyny jeśli zechcemy zauważyć, ze na tym pracuje OS X. A to juz zmienia postać rzeczy.
Uważam, że powinniśmy jako grupa uzytkowników sprżetu Apple napiętnowac głosno takie zachowanie sprzedawców.
Niech widzą, że nie mają debili przed sobą, że taki sposób traktowania będzie z automatu ujawniany w internecie, a środowisko "Makowych Userów" przestanie byc klientami takich cwaniaków. Niech wreszcie zaczną sie liczyć z uzytkownikami, swoimi klientami na poziomie takim, za jaki biorą kasę!
Stanowimy siłę czy nie? Pomożecie? / ;) /


#52 pio11

pio11
  • 1 700 postów

Napisano 18 sierpnia 2011 - 00:11

Seb235 chyba troszkę przesadziłeś z tym porównaniem. Mój miniaczek z podpisu chodzi szybciej niż czterordzeniówka kolegi. U mnie klikasz i masz po chwili internet. U niego to jakoś topornie działa. Zawsze twierdzę, że sprzęt apple to może i średnia półka ale z OS X na pokładzie bez problemu dogania dwa razy mocniejsze maszyny. I wlaśnie za to płacimy tak gróbe pieniądze. Za komfort pracy. Co do tematu. Ja na twoim miejscunzrobiłbym im taką awanturę, że na klęczkach błagaliby cię o zwrot tego sprzętu. Jest to niezła kpina ze strony gości, którzy cię obsługują.

#53 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 18 sierpnia 2011 - 00:15

pio11 poszedłeś na całość...nie przesadzaj z tym internetem i tą szybkością "dwa razy mocniejsze". Cóz dobrze pofantazjować i poidealizować...ale bez przesady! Na biurku mam w tym momencie 2 laptopy Apple / z i7, z C2D / i stoiobok mnie Compaq oraz HP. Jakos nie widzę tej mega róznicy o której piszesz... Uzywam komputery od 1982 roku...w bajki nie wierzę.

#54 pio11

pio11
  • 1 700 postów

Napisano 18 sierpnia 2011 - 00:20

Tak mi się przypomniało jka kiedyś babka robiła awanturę bodaj w saturnie. Były to czasy gdy stemplowało się jeszcze gwarancje. Po kilku ostrzejszych docinkach pogroziła kierownikowi sądem i wyjęła jakąś wizytówkę. Kierownik spojrzał na nią, zamerdał coś pod nosem i z uśmiechem przyjął sprzęt. Pani poszła, a ja usłyszałem tylko 'znam gościa'. Kierownik machał wtedy wizytówką do pracownika. Potem podarł ją i wyrzucił do kosza, a ja w śmiech. Podszedł do mnie (przede mną były jeszcze osoby) zabrał bez słów papierek, podstęplował i znikł.

---------- Wpis dodano o 01:20 ---------- Poprzedni wpis dodano o 01:19 ----------

ArrasB no może toszkę przesadziłem :P. Ale super hiper komp kolegi na prawdę chodził tak jakby nie mógł :P

#55 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 18 sierpnia 2011 - 00:28

Bo cos może mu dolegało jak temu w temacie Mac Pro. Żenujące jest jedynie to w jaki sposób traktuje się klienta...to , że cos jest popsute nie stanowi problemu...problemem jest obsługa. Ale tak wygląda wszystko w tym kraju. Tankowałem pod Łodzią i sytrybutor nie wyłączył na czas napełniania baku. Ropa wylała się na auto, pochlapała mnie całego. Kiedy poprosiłem kobietę w kasie o wyjasnienie dostałem jeszcze niezły opier...ol, że to moja wina. Polska to dziki kraj, niestety. Kiedy tankowałem w Niemczech we Frankfurcie Messe i przewód paliwowy ubrudził mi lakier auta podszedł do mnie człowiek z obsługi i zaprosił na bezpłatną myjnię. A, że myjnia była ręczna, dostałem do wybory kawę/herbatę/zimny napój na koszt firmy. Okazało się, że przewód ktoś wczesniej ubrudził w deszczu na ziemi zabłoconej z opon, a obsługa nie miała czasu sprzątnąć tego brudu. Idzie? Idzie.

#56 hubiii

hubiii
  • 1 341 postów
  • Skądwroclaw

Napisano 18 sierpnia 2011 - 00:51

smalec : zanim pojedziesz do ispota zobacz jeszcze jedna opcje, nie wiem czy to sprawdzales.
tu masz instrukcje jak to zrobic.
Resetting Mac Pro Logic Board | Mac Users Guide

trzeba znalezc taki pstryczek i nacisnac go
Dołączona grafika
on gdzies jest z tylu na plycie gl ( nie wiem czy nie trzeba wyjechac z plytka procesorowa - tam sa zatrzaski ) powinienes znalezc przycisk
;) jakos tak - wiem ze ja u siebie wyciagalem tylko nie pamietam czy z ciekawosci czy z przymusu :D

#57 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 18 sierpnia 2011 - 00:57

Seb235 chyba troszkę przesadziłeś z tym porównaniem. Mój miniaczek z podpisu chodzi szybciej niż czterordzeniówka kolegi.


Okej, wpadnij do mnie w jakiś upalny dzień przekonwertujemy kilka filmów HD, i porównamy :D

#58 Smalec

Smalec
  • 28 postów

Napisano 18 sierpnia 2011 - 08:32

Resetował to mój kolega ale nadal nic, dzisiaj jadę do iSpotu po raz ostatni, jak nie to UOKiK. Koniec zabawy z premium resellerami. Już przez to musiałem z rana do lekarza jechać bo mam nadciśnienie. Wysłałem już maila ze skargą na polskie iSpoty do USA

#59 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 18 sierpnia 2011 - 10:30

No proszę. Nowy slogan reklamowy Apple " nasz sprzęt jest tak dobry, że stanie Ci serce ".
Oczywiście jako głupi żart może byc, rzeczywistość jednak wcale nie jest tak wesoła. Powinno się napiętnować nie poprzez jeden taki temat czy kilka postów. Tyle tylko, że iSource doskonale wie, że podejście w iSpot jest takie właśnie, a nie inne.
Nastawieni są na zysk wszelkim mozliwym kosztem, nawet kosztem wizerunku firmy.
Zresztą czy ktoś kiedyś napisał, że iSource i iSpot to firmy z dobrym wizerunkiem?
Ale oni tego uczą się od Apple, Apple też potrafi przez wiele miesięcy wypuszczać buble, nie reaguje na uwagi, żale i pretensje klientów.
Przypominam sobie problemy z iMac-iem i układem graficznym dzielącym obraz na pół. Dopiero lawina zwrotów w UK, ogólnoświatowe publiczne napiętnowanie, że Apple czaruje ludzi jakimis poprawkami , które nic nie wnoszą spowodowało, że firma wstrzymała sprzedaż iMaca z najmocniejszym układem ATI.
Panowie zobaczcie co sie dzieje z matrycami w iMac...od kilku już kolejnych modeli ten sam problem. Coś się zmieniło? Nie.
Wiec skoro Apple tak postępuje to dlaczego nie moze mniejszy iSource oraz jego firma córka iSpot?
Cokolwiek by nie napisać...zwykłe skur...stwo ze strony sprzedawcy.

---------- Wpis dodano o 11:30 ---------- Poprzedni wpis dodano o 10:29 ----------

seb235 ja chętnie mogę porównać konwersje na Twoim Mac Pro z moim HP Z800 :)
Materiał: FHD 1920x1080 100 Mb/s.

#60 hubiii

hubiii
  • 1 341 postów
  • Skądwroclaw

Napisano 18 sierpnia 2011 - 10:45

smalec a moglbys zdradzic gdzie cie tak potraktowano ?

#61 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 18 sierpnia 2011 - 10:50

seb235 ja chętnie mogę porównać konwersje na Twoim Mac Pro z moim HP Z800 :)
Materiał: FHD 1920x1080 100 Mb/s.


Raczej nie ma to większego sensu, wynik oczywisty :)

#62 Smalec

Smalec
  • 28 postów

Napisano 18 sierpnia 2011 - 21:11

No we Wrocławskim iSpocie, jeżdżę jak debil w te i we w te. Dzisiaj o dziwo znalazł się szef. Początkowo nie chciał przyjąć ale jak powiedziałem mu że pójdę do ochrony konsumentów powiedział że w 3 dni rozpatrzy sprawę. Nie dość że dosłownie kradną pieniądze z ludzi w iSpocie to jeszcze taka obsługa.

#63 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 18 sierpnia 2011 - 22:03

Seb235 chyba troszkę przesadziłeś z tym porównaniem. Mój miniaczek z podpisu chodzi szybciej niż czterordzeniówka kolegi. U mnie klikasz i masz po chwili internet. U niego to jakoś topornie działa. Zawsze twierdzę, że sprzęt apple to może i średnia półka ale z OS X na pokładzie bez problemu dogania dwa razy mocniejsze maszyny. I wlaśnie za to płacimy tak gróbe pieniądze. Za komfort pracy.


Ale mieszasz, soft to soft, sprzęt to sprzęt. Bo wg tego co napisałeś to kupuje P4 1GHz 512MB Ram instaluje na nim MS-DOS i udowadniam Ci że jest szybszy niż twój Mac Mini. Porównuje się albo oprogramowania instalując oba na tym samym sprzęcie, albo porównuje się sprzęt instalując na obu to samo oprogramowanie.

#64 Smalec

Smalec
  • 28 postów

Napisano 22 sierpnia 2011 - 17:12

Musiało coś dojść do nich po moim piśmie bo zaprosili mnie na zaplecze żebym go przetestował. Wszystko OK, tylko coś mnie tknęło żeby go obejrzeć. Kolejna niespodzianka, coś stawiali na nim i został porysowany, kazałem im wymienić obudowę. CUD, przyjęli bez żadnego marudzenia. Jutro go odbiorę

#65 ryycek

ryycek
  • 24 postów

Napisano 23 sierpnia 2011 - 16:22

Wrocławski iSpot, a dokładnie który, na jakiej ulicy?

#66 razr

razr
  • 1 664 postów
  • SkądKatowice, SI

Napisano 23 sierpnia 2011 - 16:26

Pewnie na Legnickiej bo Auchan to Bielany ;)

#67 ryycek

ryycek
  • 24 postów

Napisano 23 sierpnia 2011 - 16:37

Dobrze wiedzieć, o kim dokładnie jest ten wątek. "Pewnie" to tylko przypuszczenie.

#68 Smalec

Smalec
  • 28 postów

Napisano 23 sierpnia 2011 - 18:05

Dokładnie Razr, dzisiaj się już im odwidziało i stwierdzili że żadnego komputera u nich nie zostawiłem. Znowu musiałem wezwać szefa aby interweniował który mi powiedział że jeszcze nie przyszedł do nich z naprawy czego nie rozumiem. Co ciekawe sprzedawca sprawdzał czy ten Mac jest w spisie urządzeń serwisowanych i po tym jak zobaczył że nic takiego tam nie ma to poprosił mnie o nr. sprawy. Jednak żadnego numeru nie dostałem więc powiedział mi że nie zostawiłem u nich. Dostałem tylko kwitek napisany przez szefa że zostawiłem Maca. Byłem dzisiaj w UOKiK ale ciężko z nimi cokolwiek załatwić, powiedzą tylko że skontrolują sprawę i to wszystko.

#69 lewandowsky

lewandowsky
  • 492 postów

Napisano 23 sierpnia 2011 - 18:18

Czuć , że jakiś fraud z tym niezły:)

#70 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 25 sierpnia 2011 - 21:49

Chciałbym pomóc w tej sprawie dlatego skontaktowałem się z iSource. Problem polega na tym, że komputer o takich numerach seryjnych wg. iSource nie został sprzedany ani Bielanach ani w Magnolii ani w Cortlandzie (który do sieci iSpot nie należy) Proponuję aby poszkodowany przedstawił nam (może być do mnie na priv) dowód zakupu, żebym wiedział gdzie dokładnie sprzęt został zakupiony bo bez tego nie mogę w żaden sposób dalej działać.

#71 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 25 sierpnia 2011 - 22:07

Niestety w Polsce mamy takie prawo gdzie firma może zrobić co jej się podoba i tak na prawdę jest bezkarna, i tyle :)

#72 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 25 sierpnia 2011 - 22:28

Niestety w Polsce mamy takie prawo gdzie firma może zrobić co jej się podoba i tak na prawdę jest bezkarna, i tyle :)

Dlatego chcę sprawę osobiście wyjaśnić.
W tej chwili mamy opinię niezadowolonego klienta oraz stanowisko firmy, która twierdzi, że komputer nie był u nich kupiony.
Potrzeba mi teraz dowodu, że jest inaczej a jeśli go nie otrzymam to mam prawo podejrzewać, że coś jest nie tak.

#73 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 25 sierpnia 2011 - 22:30

Ja na ten dowód bym nie liczył bo cała sprawa nie trzyma się kupy. Smalec zawsze może poprosić seba, który odprawi egzorcyzmy i z pomocą duchów uzdrowi system.

#74 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2 209 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 25 sierpnia 2011 - 22:51

No wlasnie wszystko zalatuje 'lekka' prowokacja.

#75 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 26 sierpnia 2011 - 22:28

Ze względu na to, że założyciel tematu nie dostarczył mi żadnych dowodów na to, że komputer został zakupiony w iSpot (lub w jakimkolwiek innym sklepie) wątek zamykam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych