Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Strasznie wolny MAC PRO


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
74 odpowiedzi w tym temacie

#26 Smalec

Smalec
  • 28 postów

Napisano 13 sierpnia 2011 - 00:57

Sprzedawca się oburzył że czego ja wymagam od sprzętu po przecenie i że jak chcę to mogę dopłacić 2 tysiące i da mi nowego Maca Pro. o to chodziło

#27 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2 209 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 13 sierpnia 2011 - 07:56

Jakaś kpina..

#28 Iro

Iro
  • 6 954 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 13 sierpnia 2011 - 08:03

Może jest to jakiś maczek "pełnosprawny inaczej". Może ktoś go zwrócił, bo właśnie podobne problemy miał, a te co to sprzedawał, zamiast zająć się problemem przecenił sprzęt.

#29 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2 209 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 13 sierpnia 2011 - 08:08

.. a na dodatek teraz o tym mowia prosto w twarz sugerujac ze to sprzet z przeceny wiec moze nie dzialac tak jak trzeba. Cale szczescie w Polskim prawie istnieje cos takiego, ze jesli nie bylo oficjalnie podanego powodu przeceny wtedy domniemuje sie iz sprzet jest pelnowartosciowym towarem i posiada wszystkie cechy zgodne ze specyfikacja producenta. W zasadzie chyba bym zarzadal zwrotu gotowki w zwiazku z niezgodnoscia towaru z umowa, lub chcial bym aby wymienili na nowy - naprawy gwarancyjne niech wykonuja sobie sami ;)

#30 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 13 sierpnia 2011 - 13:52

Ale jak można uszkodzony sprzęt przecenić i wystawić na półkę, ja rozumiem że np ktoś go zwrócił z powodu taki jak powyżej serwis doszedł do wniosku że np jedna kość pamięci była uszkodzona po czym ją wyją z komputera i z tego tytułu komputer jest przeceniony, ale sprawny technicznie w momencie sprzedaży, a nie kupiony po czym zwrócony przeceniony i sprzedany ponownie to jakaś kpina. Chyba że serwis liczył że osoba która go kupi poprzegląda godzinę dziennie internet i go wyłączy.

#31 CEHM

CEHM
  • 639 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 sierpnia 2011 - 14:05

I kolejna sprawa z OSX, ja tak praktykuje od zawsze i jestem zadowolony tzn włączam komputer ide załatwić co mam załatwić (zrobić sobie herbatę / kawę czy coś tam innego) wracam do pokoju po 10 - 15 minutach i praktycznie wszystko nadaje się do pracy.



it´s a feature. rotfl....

---------- Wpis dodano o 15:05 ---------- Poprzedni wpis dodano o 15:02 ----------

Jakaś kpina..


Przeciez ten koles robi sobie z was jaja....

#32 coloroff

coloroff
  • 37 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 sierpnia 2011 - 00:37

Oj nie sądzę żeby sobie robił jaja. Miałem podobną sytuację, kupiłem Pro powystawowego i był dokładnie ten sam problem wszystko wolno i do dupy. Zadzwoniłem do sprzedawcy i okazało się że płyta główna jest z innego Pro przez co nie wyświetlał się nr seryjny tego Maca, poza tym problem pojawiał się już przy instalowaniu Snow'a - wymieniłem na nowy sprzęt bo przy tej kasie to lepiej mieć jednak gwarancję. To jest po prostu cwaniactwo sprzedających, wciskanie sprzętu powystawowego lub testowego np. z Niemiec lub Anglii. Inna sprawa że iSpot to chyba najgorszy sklep z tych wszystkich, ja trafiłem na uczciwego sprzedawcę który jak się dowiedział o moich problemach to pokrył wszystkie koszty przesyłek i dorzucił jeszcze frikowy ram i Magic mouse w ilości 2 szt.

#33 Smalec

Smalec
  • 28 postów

Napisano 16 sierpnia 2011 - 17:11

Dzisiaj byłem w iSpocie, chciałem rozmawiać z szefem ale jest na urlopie. Okazuję się że wysłali mojego Maca Pro do ekspertyzy do Warszawy co ja zepsułem. Prawdopodobnie jutro będzie do odbioru. Czy to w ogóle legalnie zrobili?

#34 hubiii

hubiii
  • 1 341 postów
  • Skądwroclaw

Napisano 16 sierpnia 2011 - 17:37

dokladales jakies dyski ? jesli tak to moze ktorys ma jakies problemy? Mam ostatniego MP i w sumie ladnie lata, chodz ostatnio padl mi dysk ( b-tree blad ) i komputer zamulal a nawet pojawil sie kernel panic, po naprawie disk wariorem ladnie dziala, dodatkowo mozna pram zrestetowac powinno wszystko wrocic do normy, Jak masz gwarancje to cisnij. MP za duzo kosztuje zeby sie tak o psul - szczegolnie ze nowy.

#35 Smalec

Smalec
  • 28 postów

Napisano 16 sierpnia 2011 - 19:07

Nic nie dokładałem, niedawno go kupiłem, nawet miesiąca nie ma więc to kpina ze strony iSpotu a może Apple że taki sprzęt ładują to komputera który niby jest profesjonalny

#36 weiss

weiss
  • 299 postów
  • SkądSkarszewy

Napisano 16 sierpnia 2011 - 19:55

Nic nie dokładałem, niedawno go kupiłem, nawet miesiąca nie ma więc to kpina ze strony iSpotu a może Apple że taki sprzęt ładują to komputera który niby jest profesjonalny


Eee, akurat o Makach Pro, nie można w żadnym razie powiedzieć, że Apple kiepski sprzęt ładuje do środka.
No może karty graficzne w większości przypadków są niezbyt mocne :)
Polecam naciskać na iSpot, i jeszcze raz naciskać, w żadnym razie nie godzić się na półśrodki .

#37 hubiii

hubiii
  • 1 341 postów
  • Skądwroclaw

Napisano 17 sierpnia 2011 - 12:04

Nic nie dokładałem, niedawno go kupiłem, nawet miesiąca nie ma więc to kpina ze strony iSpotu a może Apple że taki sprzęt ładują to komputera który niby jest profesjonalny

on jest profesjonalny :D i sa to podzespoly serwerowe bardzo dobre. Ja nigdy nie mialem problemu z makiem pro. Kilka lat temu kupilismy do studia macka pro 2x2.8 jdeynie co byl problem z dyskami ( jeden z raida padl ) a tak maszyna hula jak milo i dlugimi godzinami pracuje.
MOj nowy nehalem praktycznie non stop po 16 - 20 h dziennie dziala i jedyna bolaczką są dyski, ktore lubia sie sypac wiec w tym przypadku trzeba czesto dokonywac konserwacji systemu i naprawy uprawnien.

Jesli to powystawowy lub refurbished to i tak nie powinien sie psuc . chyba ze wlasnie problem z dyskiem jest lub pamiecią. Chodz ja osobiscie wolal bym doplacic te 1500 - 2000 i kupic nowke niz wygrzany w sklepie komp.

#38 Smalec

Smalec
  • 28 postów

Napisano 17 sierpnia 2011 - 17:00

Oddali mi dzisiaj Maca, powiedzieli że nie wykryli żadnych usterek. Śmiech na sali, ciekawe czy w ogóle włączyli go. Zaraz go zawiozę do znajomego komputerowca, powiem żeby sprawdził ramy i dysk twardy

---------- Wpis dodano o 18:00 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:39 ----------

Ramy sprawdzone, wszystko ok. Jeżeli chodzi o dysk, to też raczej wszystko ok. Co się dzieje?

#39 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 17 sierpnia 2011 - 17:16

Smalec a skąd jestes???

#40 Smalec

Smalec
  • 28 postów

Napisano 17 sierpnia 2011 - 21:09

Okolice Wałbrzycha, jutro jadę do iSpotu, właśnie instalował znajomy Mac OSA na nowym dysku i to samo

#41 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 17 sierpnia 2011 - 21:14

Smalec -> A może po prostu zbyt wiele oczekujesz od komputera 2.80GHz Quad-Core Intel Xeon/3GB/1TB/ATi Radeon 5770 bo jego wydajność jest na poziomie przeciętnego PCta tylko że części troszke innego typu.

#42 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 17 sierpnia 2011 - 21:15

Seb, mam nadzieję, że to ironia?

#43 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 17 sierpnia 2011 - 21:24

Nie to są fakty :) Wersja maka pro z jednym procesorem tak na prawdę wydajnościowo nie różni się od przeciętnego PCta na rynku, fakt części są bardziej profesionalne Xeon, pamięci ECC itd ... ale to nie ma nic do ogólnej pracy na komputerze, w sensie poruszanie się po OSX itd. Inną kwestią są te droższe wersje Maka Pro typu 2 x Quad czy 2 x 6 Core, ale podstawowa wersja to tak na prawdę nic specjalnego.

#44 weiss

weiss
  • 299 postów
  • SkądSkarszewy

Napisano 17 sierpnia 2011 - 21:27

Nie to są fakty :) Wersja maka pro z jednym procesorem tak na prawdę wydajnościowo nie różni się od przeciętnego PCta na rynku, fakt części są bardziej profesionalne Xeon, pamięci ECC itd ... ale to nie ma nic do ogólnej pracy na komputerze, w sensie poruszanie się po OSX itd.


No co ty ?

#45 Smalec

Smalec
  • 28 postów

Napisano 17 sierpnia 2011 - 21:31

No nie wmawiaj mi że jak przeglądarka się uruchamia 83 sekundy to jest to normalne i to na świeżym systemie. Człowieku gdzie tu rozum a gdzie logika!?

#46 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 17 sierpnia 2011 - 21:32

Nie no to normalne nie jest.

Sorry za wyrażenie ale rzuć im tego maka pro na pysk i niech kase oddają, jeżeli przeglądarka ładuje się 83s to jednak nie jest to wina oczekiwań.

#47 Smalec

Smalec
  • 28 postów

Napisano 17 sierpnia 2011 - 21:38

No próbowałem ale nie widzisz że nie chcą przyjmować a szef ma wakacje urwysyn jeden

#48 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 17 sierpnia 2011 - 21:43

A próbowałeś im pokazać problem w salonie? Jak coś to polecam serwis MIK oni pewnie to zrobią, sam nie raz korzystałem z ich usług na prawdę bardzo ugodowi ludzie :)

#49 lewandowsky

lewandowsky
  • 492 postów

Napisano 17 sierpnia 2011 - 21:44

Ja bym nie czekał na szefa tylko od razu do UOKiKu lub adwokata. Szybko im zmięknie rura. Niestety ja mam takie same doświadczenia z iSourcem

#50 hubiii

hubiii
  • 1 341 postów
  • Skądwroclaw

Napisano 17 sierpnia 2011 - 23:56

we wroclawiu takie shopki ? jaki salon




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych