Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zgubili urządzenie przekazane do serwisu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 25 maja 2011 - 11:17

4 maja 2011 roku modem Huawei E5 do naprawy gwarancyjnej. Został przekazany do naprawy gwarancyjnej, poprzez sklep firmowy Ery - przy Złotej 59 w Złotych Tarasach. Numer listu przewozowego: 11809051599 Od tej pory nie wiadomo co się dzieje z modemem - z tego co udało mi się ustalić telefonicznie modem został zagubiony i tak naprawdę nie wiadomo gdzie jest, nie mówiąc już o tym kiedy zostanie naprawiony. Nie wiadomo kto go zgubił. Najprawdopodobniej sklep firmowy pomylił adresata paczki, choć są to jedyne moje przypuszczenia. 18 maja 2011 uzgodniłem telefonicznie, iż w przeciągu 3 dni zostaną podjęte odpowiednie kroki mające na celu znalezienie modemu, lub też zostanie mi zaproponowana alternatywna forma rozwiązania sprawy. Odliczając weekend 3 dni już minęły - jednak sprawa jest dalej w tym samym miejscu co była, a nikt nie miał zamiaru, ani nie wyrażał chęci kontaktu ze mną. Dziś mija 3 tygodnie - modemu nie ma w naprawie - Nie ma go w centrali Ery - ani w salonie. Podobno gdzieś krąży w DHL - ale to na pewno "informacja-spychologia" pracowników Ery. Co mam dalej robić?

#2 Gość_soyerski_*

Gość_soyerski_*

Napisano 25 maja 2011 - 11:37

Najszybciej sprawe zalatwisz imo w ten sposob. Wizyta u rzecznika konsumenta, poinformuj o tym fakcie kierownika w Erze.

#3 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 25 maja 2011 - 13:28

Ustaliłem, że to firma kurierska nawaliła - przekazała całą paczkę nie Regenersis, a innej firmie. Podobno z tej firmy "X" sprzęt został już zabrany w poniedziałek i odesłany dalej - jednak na pewno jeszcze nie dotarł do Regenersis...

#4 janhalb

janhalb
  • 936 postów

Napisano 25 maja 2011 - 13:54

Ustaliłem, że to firma kurierska nawaliła - przekazała całą paczkę nie Regenersis, a innej firmie (...)


No ale - mówiąc brutalnie - co Cię to obchodzi? To problem sklepu, w którym oddałeś modem do naprawy, a nie Twój. Ciebie naprawdę nie musi obchodzić, czy nawalił kurier, czy pracownik sklepu, czy ciocia Klocia miała migrenę i zgubiła paczkę. Za modem odpowiada sklep, w którym go zostawiłeś - powinien zapewnić Ci nowy egzemplarz albo dać tymczasowo zastępczy - a potem użerać się z kurierem... Po takiej akcji sklep powinien PRZYNAJMNIEJ dać Ci spory upust na jakiś sprzęt.

#5 parmenides

parmenides
  • 960 postów

Napisano 25 maja 2011 - 14:13

sprawdź z karcie gwarancyjnej jaki jest termin naprawy. Dodaj do tego 14 dni na uznanie reklamacji. Jeśli ten termin minął możesz wystąpić o zwrot pieniędzy, rozwiązanie umowy, bądź wymianę na nowy towar. jeśli w karcie gwarancyjnej nie ma podanego terminu naprawy gwarancyjnej napisz pismo, że ze względu na nietypowo przedłużający się czas naprawy gwarancyjnej musisz wynająć takie samo urządzenie, a kosztami obciążysz sprzedawcę, który realizuje gwarancję. Wszystko składaj na piśmie w tym sklepie, w którym oddawałeś sprzęt do naprawy. Oczywiście w swoich pismach możesz zrobić kopię do rzecznika praw konsumenta przy UOKIK a w rozmowie z kierownikiem sklepu przypomnieć, że kopię swojego pisma wysłałeś do urzędu. Sprawa logistyki sklepu, sprzedawcy, dystrybutora, serwisu, kurierów, etc nie jest Twoim problemem (edit: widzę, że napisał to przedmówca).

#6 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 31 maja 2011 - 21:12

Urządzenie się znalazło, a Regenersis popisał się naprawdę szybką reakcją - raptem w 4 dni stwierdzili uszkodzenie nie możliwe do naprawy i wymienili modem na nowy. Teraz czekam aż go prześlą na Złotą. O ile znów go kurier nie zgubi, bo będą kolejne 2 tygodnie w plecy. A od Ery wywalczyłem upust na abonament 50%

#7 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 02 czerwca 2011 - 20:24

Niestety urządzenie w drodze powrotnej z Regenersis do Ery znów zostało zagubione...

#8 parmenides

parmenides
  • 960 postów

Napisano 02 czerwca 2011 - 20:43

będziesz miał 100% upustu na abonament:)

#9 kris1992

kris1992
  • 663 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 02 czerwca 2011 - 21:33

Hahahahah chłopie powinieneś puścić totolotka :D Szczęście Ci sprzyja :D

#10 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 04 czerwca 2011 - 07:05

Jak się jeszcze gdzieś zgubi to 150% upustu ;)

#11 feuerfest

feuerfest
  • 3 417 postów
  • SkądMonachium, DE

Napisano 04 czerwca 2011 - 07:48

Hahahahah chłopie powinieneś puścić totolotka :D
Szczęście Ci sprzyja :D


Trafiłby 6 i zgubił kupon

#12 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 04 czerwca 2011 - 09:39

Trafiłby 6 i zgubił kupon


Raczej wygrana zgubiła by się w drodze na jego konto.

A do autora - trzeba było wysłać bezpośrednio do Regenersis, a nie oddawać w Erze, sam sobie zrobiłeś dodatkowy problem :-P

#13 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 04 czerwca 2011 - 13:01

Raczej wygrana zgubiła by się w drodze na jego konto.

A do autora - trzeba było wysłać bezpośrednio do Regenersis, a nie oddawać w Erze, sam sobie zrobiłeś dodatkowy problem :-P


Jakbym wiedział jaka jest procedura dostarczania i powrotu modemu to sam bym pojechał do Regenersis ;) W poniedziałek oddał, a w piątek już miał nowy. 3 tygodnie to trwa przesyłka z Chin ;)

#14 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 07 czerwca 2011 - 10:38

06.06.2011 - tego dnia nowy modem trafił w moje ręce ;)

#15 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 07 czerwca 2011 - 12:35

06.06.2011 - tego dnia nowy modem trafił w moje ręce ;)


Lepiej, żeby się już nie popsuł :-P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych