Zgubili urządzenie przekazane do serwisu
#1
Napisano 25 maja 2011 - 11:17
#2 Gość_soyerski_*
Napisano 25 maja 2011 - 11:37
#3
Napisano 25 maja 2011 - 13:28
#4
Napisano 25 maja 2011 - 13:54
Ustaliłem, że to firma kurierska nawaliła - przekazała całą paczkę nie Regenersis, a innej firmie (...)
No ale - mówiąc brutalnie - co Cię to obchodzi? To problem sklepu, w którym oddałeś modem do naprawy, a nie Twój. Ciebie naprawdę nie musi obchodzić, czy nawalił kurier, czy pracownik sklepu, czy ciocia Klocia miała migrenę i zgubiła paczkę. Za modem odpowiada sklep, w którym go zostawiłeś - powinien zapewnić Ci nowy egzemplarz albo dać tymczasowo zastępczy - a potem użerać się z kurierem... Po takiej akcji sklep powinien PRZYNAJMNIEJ dać Ci spory upust na jakiś sprzęt.
#5
Napisano 25 maja 2011 - 14:13
#6
Napisano 31 maja 2011 - 21:12
#7
Napisano 02 czerwca 2011 - 20:24
#8
Napisano 02 czerwca 2011 - 20:43
#9
Napisano 02 czerwca 2011 - 21:33
#10
Napisano 04 czerwca 2011 - 07:05
#11
Napisano 04 czerwca 2011 - 07:48
Hahahahah chłopie powinieneś puścić totolotka
Szczęście Ci sprzyja
Trafiłby 6 i zgubił kupon
#12
Napisano 04 czerwca 2011 - 09:39
Trafiłby 6 i zgubił kupon
Raczej wygrana zgubiła by się w drodze na jego konto.
A do autora - trzeba było wysłać bezpośrednio do Regenersis, a nie oddawać w Erze, sam sobie zrobiłeś dodatkowy problem :-P
#13
Napisano 04 czerwca 2011 - 13:01
Raczej wygrana zgubiła by się w drodze na jego konto.
A do autora - trzeba było wysłać bezpośrednio do Regenersis, a nie oddawać w Erze, sam sobie zrobiłeś dodatkowy problem :-P
Jakbym wiedział jaka jest procedura dostarczania i powrotu modemu to sam bym pojechał do Regenersis W poniedziałek oddał, a w piątek już miał nowy. 3 tygodnie to trwa przesyłka z Chin
#14
Napisano 07 czerwca 2011 - 10:38
#15
Napisano 07 czerwca 2011 - 12:35
06.06.2011 - tego dnia nowy modem trafił w moje ręce
Lepiej, żeby się już nie popsuł :-P
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych