Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ariko Media - allegro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#1 jerry.s

jerry.s
  • 2 postów

Napisano 05 maja 2011 - 10:23

Witajcie,

Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia ze sprzedawcą --> [url=http://allegro.pl/show_user.php?uid=17866307]Informacje o Użytkowniku ArikoMedia - Aukcje internetowe Allegro[/url]
Szukam dobrego źródła zakupu MC700, a akurat ten sprzedawca w dobrej cenie wersję base poprawia poprzez dodanie RAM czy też zmianę HDD.

Zamiast opcji BASE z dystrybucji PL za te same pieniądze mogę mieć u niego 8GB RAM i 640GB HDD. Warto?
Nie chciałbym jednak wtopić, bo płatność jest z góry a dostawa po ok. 2 tyg.

pzdr i dzięki z góry za opinie,
jerry

#2 jerry.s

jerry.s
  • 2 postów

Napisano 06 maja 2011 - 11:04

aż dziwne że nikt nic nie wie o tej firmie; obecnie MC700LL jest za 4400 PLN, f-ra PL; do tego za dodatkowe 400 PLN można dorzucić RAM i zmienić HDD; kusi ...

#3 cooper69

cooper69
  • 1 033 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 06 maja 2011 - 11:34

Zdecydowanie NIE POLECAM Kupowałem u nich pod koniec zeszłego roku najwyższą wersję iMaca 27. U innych sprzedawców nie było więc zadzwoniłem czy mają. Dostałem informację, że zaraz będą (2-3 dni) jeżeli nie przeszkadza mi wersja US. Niestety sprawa trwała 3 tygodnie i stres z nią związany nie był tego warty tym bardziej że komputer był potrzebny do zamknięcia większej umowy leasingowej. Zrozumiałbym jeszcze jakby sprzedawca starał się jakoś załatwić sytuację ale pierw otrzymywałem informację przez parę dni, że jest na cle. Potem ściema przez kilka dni, że już wysłali kurierem. W końcu sprzedawca przestał w ogóle ode mnie telefony odbierać! O statusie dostawy i jej realizacji dowiedziałem się dopiero jak zaprzyjaźniony dystrybutor do nich zadzwonił. W końcu otrzymałem towar z polskiej dystrybucji co wskazuje na ściemę z cłem i dostawą z US. Takich rzeczy się klientom nie robi. No i po tym wszystkim ani PRZEPRASZAM ani POCAŁUJ SIĘ W D... Wybór należy do Ciebie PS. Też z całą odpowiedzialnością polecam BiM Service - alezakupy.pl

#4 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 06 maja 2011 - 12:03

cooper69, oj Kłamiesz Pan kłamiesz, komputer był wysłany po 5 dniach od przelewu na co mamy dowody - numer przesyłki jak i datę otrzymania przelewu co możemy tu umieścić lub linka. Wie Pan że tego typu reklama BiM Service przez dyskredytowanie innych sprzedających jest karalna ?

#5 cooper69

cooper69
  • 1 033 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 06 maja 2011 - 19:15

To chyba chodzi o innego klienta... Jeżeli tak to "wpadka" nie była jednorazowa. Przelew wyszedł z banku 8 listopada, a wiarygodnej informacji kiedy do mnie dojdzie sprzęt nie było jeszcze 22 listopada. Tak się składa że mam historię stresującej dla mnie korespondencji związanej z transakcją A z firmą BiM współpracuję już od dłuższego czasu i taki poziom obsługi transakcji jest nie do pomyślenia. Dla mnie to koniec dyskusji bo już raz się nadenerwowałem i o ten raz za dużo. Wnioski wysuną czytający sami.

#6 Lapomruk

Lapomruk
  • 9 postów

Napisano 08 czerwca 2011 - 14:50

Witam Ja zakupiłem towar w ARIKO MEDIA NIE POLECAM TEGO SKLEPU NIKOMU.... Nie tylko nie otrzymałem zamówionego towaru, ale nie mogę odzyskać wpłaconych im pieniędzy. ODRADZAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE przepraszam za podniesiony głos...

#7 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 29 czerwca 2011 - 19:24

Jak widać konkurencja bierze się za nas OSTRO - gdzie następne Negatywne komentarze ?

PONAD 100 SZT sprzedanych KOMPUTERÓW APPLE PRZEZ ROK NA ALLEGRO przez NAS - widać INNYCH BOLI - sprzedajemy detalicznie w CENACH niższych NIŻ INNI SĄ W STANIE KUPIĆ U DYSTRYBUTORA W PL.

-AM:evil:

#8 ZILO

ZILO
  • 14 postów

Napisano 29 czerwca 2011 - 21:18

Ja kupilem i moge polecic. Wprawdzie czekalem 3 tygodnie zamiast obiecywanych 2 ale iMac dotarl i jestem zadowolony. Kontakt rowniez dobry.

#9 janwer

janwer
  • 68 postów

Napisano 05 września 2011 - 17:23

Czekałem dokładnie 17 dni. Sprzęt dotarł z klawiaturą USA, co jest dla mnie zaletą z uwagi na ergonomiczny poziomy enter. Faktura też jest, więc wszystko legalnie.

#10 krismaj

krismaj
  • 24 postów

Napisano 03 października 2011 - 19:14

Ja czekałem ponad miesiąc, właściwie 6 tygodni z obiecanych 14 dni. Po wpłaceniu kasy kontakt i informacje ze strony Ariko ucichł, nie powiem telefony są odbierane (choć nie zawsze) a to już sukces bo nerwówka szczególnie przy wpłaceniu 7000 i oczekiwaniu na sprzęt z każdym dniem narastała. Mistrzostwem świata są wymówki i obietnice jakie padają do słuchawki, tego można by się było od nich uczyć. Jeśli ktoś ma dużo kasy i jeszcze więcej cierpliwości to może zaryzykować.

#11 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 04 października 2011 - 13:13

@krissmaj nie wiem po co Pan takie oszczerstwa pisze pisze, czekał Pan miesiąc od wpłaty a nie 6 tygodni, dokładniej 22 dni robocze, a mialo być do 17 dni, czyli 5 opóźnienia i dobrze Pan wiedział że takie będzie.., kolejny raz żałujemy iż nie zwróciliśmy pieniędzy, bo tego imaca od razu byśmy sprzedali 15% drożej... "Po wpłaceniu kasy kontakt i informacje ze strony Ariko ucichł" - może codziennie miał ktoś do Pana dzwonić i informować co się dzieje ? w każdej aukcji jest podane jak byk w jakich godzinach pracujemy i że weekendy nie - mimo to telefony dzwonią od 7 rano do 23, sobota zawsze około 20-30.. niedziela też.. W chwili obecnej zmieniamy sposoby realizacji transakcji ,bo podejście klientów którzy zamawiają Maki z USA jest kolokwialnie mówiąc dziwne....

#12 batonn

batonn
  • 78 postów

Napisano 11 października 2011 - 08:43

Ja rowniez ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! Na maile nie odpisuja, telefonow nie odbieraja i w moim przypadku podali 3 terminy dostawy (kazdy odleglejszy w czasie) i zadnego nie dotrzymali! Zero przepraszam... Im sie wydaje ze mamy jeszcze komune... ODRADZAM!

#13 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 12 października 2011 - 12:33

@batonn nie wiem po Pan kłamiesz o telefonach i mailach..! Zawsze jest ktoś pod telefonem w godzinach pracy tak samo jak na maile odpisujemy zawsze... a że nie rozróżnia Pan dni roboczych od kalendarzowych to już Pański problem. A co do macobooków Air to akurat apple we wrześniu/październiku zawaliło sprawę że nigdzie nie ma.. a w USA jest jak za komuny zapisy i 3 tygodnie oczekiwania. Więc skoro apple podaje różne terminy realizacji to my też. Wystarczyły 2 dni cierpliwości i miałby Pan komputer tak jak inni dostali.

#14 ExM

ExM
  • 3 postów

Napisano 04 listopada 2011 - 00:17

Panie ptp2000 - inaczej Ariko,
zaklinanie rzeczywistości nic nie pomoże a koledzy nie kłamią,
ja jestem kolejnym przykładem naiwnie nabranego na Pańskie nic nie warte obietnice.
Zamówiłem oprogramowanie które nie dotarło w wyznaczonym czasie 3 tygodni (pewnie miał Pan na myśli tygodnie kalendarzowe - ale też minęły), minęło już 6 tygodni a towar nadal nie dotarł.
Telefony odbiera Pan tylko z nowych numerów - a upierdliwych klientów ma Pan wpisanych i nie odbiera Pan od nich telefonów.
Nie odpisuje Pan na maile kiedy już brakuje wymówek.
Kłamie Pan - TAK KŁAMIE PAN obiecując co tydzień że towar będzie w tym tygodniu, że sprowadza go Pan z USA, Niemiec albo od lokalnego dealera w zależności jak duże jest opóźnienie - jeśli jest Pan pewny swego proszę złożyć przeciwko mnie pozew - chętnie przedstawię korespondencję z Panem na nagrania rozmów - które również tutaj mogę udostępnić.

Szkoda że na Allegro niema wielu odważnych którzy wystawili by negatywny komentarz.
Ja w pełni świadom tego co piszę mogę stwierdzić że sprzedawca sklepu Ariko-Media jest OSZUSTEM, KŁAMCĄ i NACIĄGACZEM.
SPRZEDAJE TOWAR KTÓREGO NIE MA!!!
później za naszą gotówkę spłaca pewnie zaległości bo inaczej opóźnienia nie miały by racji bytu.
Chętnie wrzucę tu też link do pozwu sądowego jaki w Pana sprawie jest przygotowany i wszelkich jego konsekwencjach dla Pana.
Tak na marginesie w regulaminie sklepu jest mowa o 3-5 dniach na dostawę - ale kto by czytał regulamin.


Jest Pan niepoważnym sprzedawcą, bo o profesjonalizmie nawet nie będę wspominał - pewnie nie wie Pan co to słowo oznacza.
I jeszcze raz podkreślę: OSZUST, NACIĄGACZ I KŁAMCA

ExM

---------- Wpis dodano o 00:17 ---------- Poprzedni wpis dodano o 00:09 ----------

@krissmaj nie wiem po co Pan takie oszczerstwa pisze pisze, czekał Pan miesiąc od wpłaty a nie 6 tygodni, dokładniej 22 dni robocze, a mialo być do 17 dni, czyli 5 opóźnienia i dobrze Pan wiedział że takie będzie.., kolejny raz żałujemy iż nie zwróciliśmy pieniędzy, bo tego imaca od razu byśmy sprzedali 15% drożej...
"Po wpłaceniu kasy kontakt i informacje ze strony Ariko ucichł" - może codziennie miał ktoś do Pana dzwonić i informować co się dzieje ?

w każdej aukcji jest podane jak byk w jakich godzinach pracujemy i że weekendy nie - mimo to telefony dzwonią od 7 rano do 23, sobota zawsze około 20-30.. niedziela też..


W chwili obecnej zmieniamy sposoby realizacji transakcji ,bo podejście klientów którzy zamawiają Maki z USA jest kolokwialnie mówiąc dziwne....


Pan nie ma zielonego pojęcia jak prowadzić interesy,
wyśmiewając kolejnego kupującego oczekującego kontaktu zapomina Pan że dla przeciętnie inteligentnej osoby jasne jest że po wpłacie pieniędzy oczekuje na informację kiedy przesyłka do niego dotrze i co się z nią dzieje. Ale widać standardy Allegro są dla Pana zupełnie obce.
Łatwo wytłumaczyć że telefony się odbiera kiedy odrzuca Pan połączenia tylko od klientów wpisanych do telefonu na czarną listę.
Mój telefon już tam jest - ale fakt - łatwo się z Panem połączyć z nowego numeru - tylko wtedy nie może Pan rozmawiać bo jedzie autem, jest poza biurem (strasznie często Pan jeździ samochodem). A odpisuje Pan na maile wyłącznie nowych klientów.
I ja się nie dziwie że tyle ludzi do Pana dzwonie przez cały tydzień i w niedzielę - sam to zrobiłem - bo zapłaciłem Panu kupę kasy a towar miał być u mnie kilka tygodni temu i pewnie takich klientów ma Pan więcej skoro tyle dzwonią...

ExM

#15 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 04 listopada 2011 - 13:19

@EXM, ciekawe który z klientów / sklepów podszywa się pod PANA, na allegro sprzedaliśmy i zrealizowaliśmy ponad 150 sprzedaży LAPTOPÓW/ Imaków MAC PRO tylko w tym roku i jakoś wszyscy są zadowoleni co widać po kilku setkach pozytywnych komentarzy. A ci którzy byli nie zadowolenia (aż 3 osoby) wystawili negatywy więc Pańska teoria jest do d... "Szkoda że na Allegro niema wielu odważnych którzy wystawili by negatywny komentarz." FINAL Cutów sprzedaliśmy 14 sztuk od czerwca - 100% zadowolonych klientów - 100% pozytywnych komentarzy od nich. Ostatnio w aukcji sprzedały się 2 sztuki final cuta, 1829387543 użytkownicy: macfield fafnirlkaf Towar dostali co może sobie Pan zapytać a nie bzdury wypisywać. Poślizgi się zdarzają - towar idzie najczęściej z USA a ludzie robią aferę po opóźnieniu 1 dzień! większość naszych sprzedaży (90%) to czas 14-15 dni zdarzają się poślizgi - z winy Urzędu Celnego - wystarczy wklepać w GOOGLE "Wer Zabrze" żeby wiedzieć że i 6 mcy potrafią trzymać komputer właściwie zgłoszony do odprawy. Dziwi mnie jedno, wszyscy pieją z zachwytu nas sprzedającym JOHNYM V. który realizuje zamówienia w terminach 2 miesiące! Nie szybciej.. a u nas ludziska robią AFERĘ jak komputer idzie 16 dni!. Jak widać ludzie na tym forum są bardzo obiektywni. (Jako ciekawostkę dodam iż każda osoba kupująca od JOHNY V. komputer wzięła udział w przestępstwie - jest to zakup przemycanego towaru bo Pan JOHNY Nie odprowadza VATu ani podatku w na terenie EU. Więc prędzej czy później zawita pewnie do kupujących od niego ekipa lotna urzędu celnego). Wkrótce będziemy handlować tylko z hurtownikami ,z którymi w chwili obecnej i tak przeprowadzamy 60% transakcji - TAK KILKANAŚCIE waszych ulubionych SKLEPÓW z komputerami APPLE KUPUJE OD NAS!

#16 ExM

ExM
  • 3 postów

Napisano 04 listopada 2011 - 23:59

Nieuczciwy sprzedawca

@EXM, ciekawe który z klientów / sklepów podszywa się pod PANA, na allegro sprzedaliśmy i zrealizowaliśmy ponad 150 sprzedaży LAPTOPÓW/ Imaków MAC PRO tylko w tym roku i jakoś wszyscy są zadowoleni co widać po kilku setkach pozytywnych komentarzy.

A ci którzy byli nie zadowolenia (aż 3 osoby) wystawili negatywy więc Pańska teoria jest do d...
"Szkoda że na Allegro niema wielu odważnych którzy wystawili by negatywny komentarz."

FINAL Cutów sprzedaliśmy 14 sztuk od czerwca - 100% zadowolonych klientów - 100% pozytywnych komentarzy od nich.

Ostatnio w aukcji sprzedały się 2 sztuki final cuta,

1829387543 użytkownicy:
macfield
fafnirlkaf

Towar dostali co może sobie Pan zapytać a nie bzdury wypisywać. Poślizgi się zdarzają - towar idzie najczęściej z USA
a ludzie robią aferę po opóźnieniu 1 dzień! większość naszych sprzedaży (90%) to czas 14-15 dni zdarzają się poślizgi - z winy Urzędu Celnego - wystarczy wklepać w GOOGLE "Wer Zabrze" żeby wiedzieć że i 6 mcy potrafią trzymać komputer właściwie zgłoszony do odprawy.

Dziwi mnie jedno, wszyscy pieją z zachwytu nas sprzedającym JOHNYM V. który realizuje zamówienia w terminach 2 miesiące! Nie szybciej.. a u nas ludziska robią AFERĘ jak komputer idzie 16 dni!. Jak widać ludzie na tym forum są bardzo obiektywni.
(Jako ciekawostkę dodam iż każda osoba kupująca od JOHNY V. komputer wzięła udział w przestępstwie - jest to zakup przemycanego towaru bo Pan JOHNY Nie odprowadza VATu ani podatku w na terenie EU. Więc prędzej czy później zawita pewnie do kupujących od niego ekipa lotna urzędu celnego).


Wkrótce będziemy handlować tylko z hurtownikami ,z którymi w chwili obecnej i tak przeprowadzamy 60% transakcji - TAK KILKANAŚCIE waszych ulubionych SKLEPÓW z komputerami APPLE KUPUJE OD NAS!


Tłumaczą się winni. I jak to łatwo zrzucić odpowiedzialność na inne sklepy.
Jeśli działali by Państwo profesjonalnie to najpierw kupowalibyście towar a później go wystawiali na Allegro.
Pan sobie kpi pisząc o hurtowej sprzedaży bo z takim podejściem biznesowym to sobie możecie hurtowo co najwyżej ziemniaki sprzedawać. Żeby być hurtownikiem trzeba przynajmniej mieć to czym się handluje. A jak nie macie wystarczająco pieniędzy żeby zainwestować w kilka sztuk komputerów to o czym wy marzycie? Hurtownik? Gratuluje poczucia humoru.
Ciekawą ma Pan definicję poślizgu... kilka tygodni - pikuś, a ty kliencie ciesz się bo może być i pół roku! Żarty sobie robicie z ludzi czy co? I zapewniam że nikt by się nie czepiał o kilka dni - ale opóźnienia o miesiąc to są już jaja.

Tylko na początek trzeba być uczciwym i uczciwie przedstawić warunki sprzedaży i dostawy określając ramy czasowe a nie później mydlić oczy zestresowanym klientom.
A podawanie terminu dostawy w dniach roboczych to typowy myk żeby klient dał się nabrać na krótszy czas realizacji. Chociaż co ja piszę o dniach - jak opóźnienie sięga miesiąca to i dni robocze nie pomogą bo o kilkudniowym poślizgu to sobie można pomarzyć w Waszym wykonaniu.

#17 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 05 listopada 2011 - 11:53

Wszystkie PANA teorie są do d. proste wytłumaczenie - SPEŁNIAMY STANDARD ALLEGRO - prawie wszystkie komputery - i soft - proszę sobie to sprawdzić - a nie dają tego za ładne oczy tylko za szybką wysyłkę, towar zgodny z opisem a średnia ocena 4.9 we wszystkich kategoriach też świadczy jednoznacznie o Pańskich bredniach i poprzedników. (2 wypowiedziało się wcześniej co robiło aferę po 4 i 2 dniach opóźnienia)

Więc na koniec PYTAM raz jeszcze - skąd u nas oceny 4.9 i standard ALLEGRO w dziale komputery APPLE ?

cały ten wątek to jedna wielka żenada... Ja może też zacznę jakieś bzdury wypisywać na konkurencje bo jak widać jest to tu bardzo popularne. A kupienie 100 osób co napiszą negatywne komentarze na temat firmy X to teraz "pikuś"...

Na koniec dodam iż osoba dzwoniąca o 7 rano w niedzielę do firmy, która pracuje tylko PN-PT to chyba analfabeta, albo ktoś z zaburzeniami psychicznymi..

#18 MacGad

MacGad
  • 2 postów

Napisano 12 grudnia 2011 - 01:36

PRZESTRZEGAM PRZED ARIKO-MEDIA!!!

Absolutnie nie polecam i przestrzegam wszystkich przed firmą Ariko-Media!!!
Mąż zamówił dla mnie Macbooka mniej więcej w połowie października: termin dostawy- 14 dni roboczych (do 17 dni roboczych jak zapewniał sprzedawca), wpłacił pieniądze. Po upływie terminu dostawy mąż zaczął do nich dzwonić i dopytywać się o termin dostarczenia macbooka.


Na początku pan z ariko mówił, że komputer leży na cle, później codziennie mówił że komputer będzie jutro. Oczywiście obiecanki typu: „sprawdzę i oddzwonię do godziny (np.) 15- nigdy nie pokrywały się z czynami. Nikt nigdy nie oddzwaniał. Po pewnym czasie numer telefonu mojego męża trafił na znaną już wszystkim czarną listę, pan Tomasz odebrał telefon dopiero z mojego numeru. Szczytem bezczelności było powiedzenie że on nie wie kiedy dotrze do nas przesyłka, bo nie jest kurierem! (ha! Paczka nie została nawet nadana!)

Po tygodniu telefonów kolejny hit: 24.11.2011 firma ariko poinformowała męża, że Macbook będzie jutro!!! Na dowód przesłali mailem wygenerowaną etykietę wysyłkową UPS (wisi do tej pory w internecie) :

[url=http://wwwapps.ups.com/WebTracking/processRequest?HTMLVersion=5.0&Requester=NES&AgreeToTermsAndConditions=yes&loc=pl_PL&tracknum=1ZW5E0126899190203]UPS: informacja o monitorowaniu[/url]


Po kolejnych kilku dniach telefonów i obserwacji czy status przesyłki się nie zmienia, mąż otrzymał przelew w wysokości wpłaconej kwoty z tytułem „Faktura proforma nr 38/1/2011 zwrot“ z przedziwnego, prywatnego konta.


Dla uzupełnienia wspomnę, że mąż zawarł umowę kupna potwierdzoną fakturą pro- forma z firmą Ariko)

.. niezła szajka, miernoty i oszuści. Przez 1,5 miesiąca obracali naszymi pieniędzmi.

Popełniliśmy błąd decydując się na współpracę z tą firmą (niniejsze forum znaleźliśmy dopiero w momencie, gdy pan zaczął nas zwodzić)

Mam nadzieję, że ten kto tu trafi nigdy nie zdecyduje się na współpracę z Ariko-Media!

#19 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 13 grudnia 2011 - 16:55

1. Mąż po 17 dniach roboczych od zamówienia poinformował iż idzie na policje i żąda zwrotu pieniędzy - skorzystaliśmy z 14 dniowego terminu zwrotu jaki nam prawnie przysługuje. A komputera tylko nie dostała Pani przez męża, który straszył nas ,szantażował zamiast troszkę być cierpliwym.

Komputer dostała inna osoba o 2 tygodnie wcześniej niż miała. I tak zawsze będziemy postępować - zwrot zamiast jakiejkolwiek dyskusji.

2. Popełniła Pani duże przestępstwo (właściwie 3) ujawniając te potwierdzenie przelewu bez zgody , sprawa dziś będzie zgłoszona do prokuratury. oraz 212 KK 1&2. i jeszcze 1 ale to już będzie niespodzianka.

A przelew był zrobiony mbank/mbank z konta pracownika by nie dać kolejnego pretekstu do wydzwaniania i wygadywania bzdur.

#20 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 13 grudnia 2011 - 20:12

1. Mąż po 17 dniach roboczych od zamówienia poinformował iż idzie na policje i żąda zwrotu pieniędzy - skorzystaliśmy z 14 dniowego terminu zwrotu jaki nam prawnie przysługuje.

W razie odstąpienia od umowy, sprzedający jest zobowiązany zwrócić konsumentowi wszystko co od niego otrzymał niezwłocznie. Korzystanie z czternastodniowego terminu bez uzasadnionego powodu skutkuje popadnięciem w zwłokę. Ponadto, kupującemu należą się odsetki ustawowe liczone od dnia przedpłaty.


2. Popełniła Pani duże przestępstwo (właściwie 3) ujawniając te potwierdzenie przelewu bez zgody , sprawa dziś będzie zgłoszona do prokuratury. oraz 212 KK 1&2. i jeszcze 1 ale to już będzie niespodzianka.

Od kiedy to ujawnienie potwierdzenia przelewu jest przestępstwem? Z treścią art. 213 § 2 kk się pan handlarz zapoznał?

Dawno się z taką butą nie spotkałem. Sprzedawca wyzywający klientów od analfabetów i robiący im łaskę, że sprzedaje to w dzisiejszych czasach rzadkie zjawisko. Trzeba być albo wyjątkowo odważnym, albo wyjątkowo głupim.

#21 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 13 grudnia 2011 - 20:35

Nie jestem strona w sporze. Czytając jednak opinie od coraz to nowych klientów jako osoba prowadząca 2 firmy, wykonująca usługi w kraju i poza granicami tego kraju chciałbym jedynie napisać, że wstyd proszę Szanownego Kolegi ptp2000. Takie historie pokazują, że warto trzymać się z daleka od zakupu czegokolwiek z firmy wyżej wymienianej. szkoda jedynie, że za kazdym nowym klientem znajdują sie nowe tłuamczenia...a podobno wszyscy są zadowoleni. wszyscy poza tymi, co znów dochodzą...a jak widac dochodzą nowi :( Smutne to, ale pokazuje ze nie warto wiązać się z Waszą firmą.

#22 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 14 grudnia 2011 - 12:24

@TRYT Pańska wypowiedź to pokaz 0 wiedzy prawnej jak i pisanie bzdur nie znając się na temacie:
1.
Categories: General
Date: 13 paź 2011
Title: Nowa dyrektywa o prawach konsumentów przyjęta

[url=http://www.konsument.gov.pl/index.php?mact=News,cntnt01,print,0&cntnt01articleid=448&cntnt01showtemplate=false&cntnt01returnid=100&hl=pl]Nowa dyrektywa o prawach konsumentów przyjęta[/url]

Jasno z niej wynika iż termin to 14 dni.

213 KK 1&2 dotyczy pomówień naszego pracownika a nie ujawnienia danych osobowych - to już jest inna sprawa.

Nazwanie kogoś "miernoty i oszuśc" jest przestępstwem czy się to Panu podoba czy nie.

Poza tym pieniądze zostały zwrócone więc nie ma mowy o jakimkolwiek oszustwie.

Zgodnie z wyrokiem SĄDU w Tarnowie dotyczącym odpowiedzialności za wpisy na blogu /forum odpowiedzialność za popełnione przestępstwo pada także na właściciela tego forum. Takie są suche fakty.

A ujawnienie danych osobowych bez zgody właściciela to sprawa dla GIODO.

Tomasz

---------- Wpis dodano o 12:24 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:19 ----------

@Arras - zawsze będzie kilka % ludzi nie zadowolonych przy dużej ilości sprzedaży to normalne - co jest chyba oczywiste!


Proszę sobie zerknąć na opinie o Komp**troniku - maja tysiące negatywnych - wyzywani od złodziei oszustów a jest to firma #1 teraz w PL jeśli chodzi o handel internetowy.

Tomasz

#23 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 14 grudnia 2011 - 12:52

ptp2000 jestem przekonany, ze nie kilku, ale wielu w zyciu jeszcze bedzie ludzi, którzy będą niezadowoleni z Waszej firmy. I nie jest to efekt tego, że działacie w taki czy inny sposób...ale TACY SĄ CZASEM NASI KLIENCI. Dlaczego odpisuję...bo pomimo tego, że są ludzie i ludziska warto nie popełniac tego samego błędu. A sprawa dotyczy Waszej terminowości i słowności "odzwonie do...". Unikanie komplikacji powoduje klienta, ale i Wasze zadowolenie. Po co sie straszyc? Wam zalezy na sprzedazy, klientowi na zakupach. Zmiencie swoj stosunek w kontaktach, to po 1. Zycze wiecej zadowolonych i mniej tych nie :) Arek

#24 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 14 grudnia 2011 - 14:04

@TRYT Pańska wypowiedź to pokaz 0 wiedzy prawnej jak i pisanie bzdur nie znając się na temacie:
1.
Categories: General
Date: 13 paź 2011
Title: Nowa dyrektywa o prawach konsumentów przyjęta

Nowa dyrektywa o prawach konsumentów przyjęta

Jasno z niej wynika iż termin to 14 dni.


Kwestię odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny reguluje na terenie RP wyłącznie jeden akt prawny - ustawa z dnia z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

Art. 7 ust. 3 W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.



213 KK 1&2 dotyczy pomówień naszego pracownika a nie ujawnienia danych osobowych - to już jest inna sprawa.

Po pierwsze, karalność pomówienia przewiduje przepis art. 212 kk, nie 213.
Po drugie, jeśli zarzut uczyniony przez MacGad jest prawdziwy, to stosownie do treści art. 213 § 2 kk, nie popełniła ona przestępstwa określonego w art. poprzedzającym, bo jej wypowiedź służy obronie społecznie uzasadnionego interesu.


Nazwanie kogoś "miernoty i oszuśc" jest przestępstwem czy się to Panu podoba czy nie.

Raz jeszcze odsyłam do treści art. 213 § kk.
Twierdzenie, że przesyłkę wysłano, podczas gdy w rzeczywistości tego nie uczyniono jest wystarczającym uzasadnieniem nazwania twierdzącego oszustem.
Ze znaczeniem słowa miernota można zapoznać się np. tutaj. Do oceny szkodliwości tego określenia powołany zostanie z pewnością biegły, niemniej jego użycie można uzasadnić niskim (miernym) poziomem obsługi, na który powołuje się MacGad.

Poza tym pieniądze zostały zwrócone więc nie ma mowy o jakimkolwiek oszustwie.

j.w.

Zgodnie z wyrokiem SĄDU w Tarnowie dotyczącym odpowiedzialności za wpisy na blogu /forum odpowiedzialność za popełnione przestępstwo pada także na właściciela tego forum. Takie są suche fakty.

No i?

A ujawnienie danych osobowych bez zgody właściciela to sprawa dla GIODO.

Dla GIODO? Tu można sobie poczytać czym ten organ się zajmuje.

Proszę sobie zerknąć na opinie o Komp**troniku - maja tysiące negatywnych - wyzywani od złodziei oszustów a jest to firma #1 teraz w PL jeśli chodzi o handel internetowy.

Nie zauważyłem, by firma Komputronik wyzywała swoich klientów od analfabetów i straszyła ich w sieci prokuraturą.

#25 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 14 grudnia 2011 - 16:59

@tryt
1. POST MACGAD został wyedytowany więc już teraz ciężko się połapać o co naprawdę chodziło... i dla czego miałem racje.


Nie jestem prawnikiem a już opinie prawną w sprawie wystawił ktoś inny nie ja..co do stanu z wczoraj nie dziś po edycji.do



"Twierdzenie, że przesyłkę wysłano, podczas gdy w rzeczywistości tego nie uczyniono jest wystarczającym uzasadnieniem nazwania twierdzącego oszustem.
Ze znaczeniem słowa miernota można zapoznać się np. tutaj. Do oceny szkodliwości tego określenia powołany zostanie z pewnością biegły, niemniej jego użycie można uzasadnić niskim (miernym) poziomem obsługi, na który powołuje się MacGad."


Kto twierdzi iż paczka wyszła ? na pewno nie ja - został wydrukowany list przewozowy i podana informacja iż jak mak dotrze to zaraz wyjdzie taką przesyłka - a z monitoringu jasno wynika iż przesyłka nie została nadana tylko wydrukowany list przewozowy!!!. Kupujący został tylko poproszony o sprawdzenie statusu zamiast dzwonić co 1h. Ale nerwy pana poniosły rano w Pn zwróciliśmy pieniądze by mieć już święty spokój z klientem.

Poza tym co mówić kupującym którzy dzwonią od 5 dnia od zakupu codziennie i chcą znać jakieś nowe szczegóły - zwykła upierdliwość ludzka - a info że idzie/leci/cli się im nie wystarcza chcą coś więcej.

Ja tu nigdzie nie straszę prokuraturą tylko stwierdzam fakt iż osoba x pomówiła nic nie winnego pracownika , nazwała jak nazwała i jeszcze się z nazwiska nabijała. Sprawa dla mnie jednoznaczna.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych