Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Znacie sklep redcoon.pl? Jakie opinie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#26 Daniel_Mx

Daniel_Mx
  • 28 postów

Napisano 14 sierpnia 2012 - 22:30

Kupiłem dzisiaj u nich myszkę (300 zł) , ale poczytałem o tej gwarancji to się przestraszyłem . Nie będę czekał miesiącami aż mi ją naprawią. Wygląda na to , że połakomiłem się na te kilka złotych .

#27 Gryniu

Gryniu
  • 207 postów
  • SkądChojnice / Gdańsk

Napisano 15 sierpnia 2012 - 20:24

Przymierzam sie do zakupu słuchawek i stacji dokującej do iPoda firmy Monster Cable. Zastanawiają mnie atrakcyjne ceny na stronie sklepu redcoon.pl
Znacie ten sklep? Jakie macie doświadczenia?
http://www.redcoon.p..._by_DrDreWhite/
http://www.redcoon.p...Dr_Dre_BeatBox/


Doświadczenia z firmą redcoon nie mam, ale polecam Ci skorzystać z innej firmy - MP3Store. Mają w ofercie produkty, których akurat poszukujesz i specjalizują się w sprzęcie audio. Kupowałem u nich słuchawki innej marki i polecam sobie obsługę. Jeśli chodzi o serwis to inna para kaloszy...

W przypadku słuchawek Studio, polecam Ci przetestować wyższy model Pro. Osobiście posiadam te pierwsze, jednak niedawno miałem okazję przesłuchać je u znajomego i uważam, że warto dopłacić te kilka złotych przy takiej inwestycji.

#28 marcinn25

marcinn25
  • 1 postów

Napisano 25 czerwca 2013 - 11:58

A jak jest z odbiorem osobistym w Bydgoszczy? Jest to mozliwe ? Tak jak tu: [url=http://oplacalnie.pl/redcoon-pl]Redcoon.pl - opinie oraz Zażalenia odnośnie sklepu. Warto?[/url] pisza? Zawsze to troche taniej no i mozna zobaczyc towar od razu.

#29 koh

koh
  • 2 186 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin

Napisano 25 czerwca 2013 - 14:42

Ja kupowałem tam wiertła do stali, drewna i muru...zakup okej, cena okej, przesyłka okej...co prawda dźwięk gorszy od monterów, ale za to każdy sąsiad mnie słyszy :)

#30 angelares

angelares
  • 912 postów
  • Skądona taka blada?

Napisano 25 czerwca 2013 - 17:32

Z tego co pytałem 0,5 roku temu nie ma możliwości odbioru osobistego - może się już zmieniło. Można za to umówić się z konsultantem i przesłuchać np. słuchawki czy kolumny (stąd przypuszczam, że można odebrać osobiście). Kupowałem u nich dj mixer i było ok. Termin i cena. pozzdro, aa

#31 pegie

pegie
  • 5 postów

Napisano 25 czerwca 2013 - 21:14

nie polecam od redcoon, cytuje : "Szanowny Kliencie, Uprzejmie informuję, iż reklamowane urządzenie znajduje się aktualnie w serwisie i jest poddawane nieodpłatnej naprawie gwarancyjnej. Z naszej strony staramy się, aby naprawa została dokonana jak najszybciej, lecz maksymalny czas przeznaczony na nią wynosi 66 dni roboczych......"

#32 tratkiewicz

tratkiewicz
  • 525 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 września 2014 - 10:49

Coś kręcą w tym redcoon. Rozmiawiałam z nimi w sprawie iPhone 6 i mówią że dają roczną gwarancje i naprawa realizowana jest przez platformę serwisową Quadra-net.pl . Na pytanie z jakiej dystrybucji pochodzi telefon odpowiadają że europejskiej ale gwarancji apple nie ma. Trochę to dziwne, jak telefon z europejskiej dystrybucji może nie mieć warancji producenta na terenie UE?

#33 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 01 października 2014 - 18:35

też się interesowałem w redcoon iphone 6 znam takich co zamówili już tam tel ale co jest najlepsze każdemu co innego mówią :) jednemu ,że europejska wersja drugiemu ,że jeszcze nie wiadomo jakie będą :P ja pasuje i czekam na pl premierę… ;) może na tel będę czekać jeszcze 1,5 miesiąca ale będę miał pewny i z gwarancją :)

#34 didisoft

didisoft
  • 28 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 05 października 2014 - 18:11

Zaryzykowałem i kupiłem w redcoon. Telefon pochodzi z Francji, przyszedł w oryginalnym i nie otwieranym pudełku. Po sprawdzeniu gwarancji: [ATTACH=CONFIG]23608[/ATTACH] Ale nie jestem pewny, czy w razie czego będę mógł go serwisować w Cortland czy iMad.

#35 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 05 października 2014 - 18:16

Będziesz, europejskie bez problemu co do USA są pewne wątpliwości ;), tylko w razie draki trzeba czekać na premierę u nas żeby zareklamować.

#36 didisoft

didisoft
  • 28 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 05 października 2014 - 18:24

Dzięki za uspokojenie. Jednak małe ryzyko co do zakupu się opłaciło.

#37 jhartman

jhartman
  • 668 postów

Napisano 17 października 2014 - 18:59

3 dni temu odebrałem zamówiony switch HP. Sama transakcja - szybko, sprawnie i nawet po doliczenie prowizji za płatność kartą - taniej niż u konkurencji.

Jeśli chodzi o gwarancję - to w razie konieczności - mój sprzęt serwisuje się u producenta więc nie trzeba korzystać z ich super opcji:

9. Wady Sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego wskazanego przez Sprzedawcę. W przypadku konieczności przesłania sprzętu do innego, specjalistycznego serwisu, bądź wykonania czasochłonnych badań i analiz, w szczególności poza granicami kraju, okres naprawy może zostać wydłużony o kolejnych 45 dni roboczych.



#38 Maxavelli

Maxavelli
  • 1 040 postów

Napisano 18 października 2014 - 09:25

Rowniez dostalem juz zamowionego u nich iPhone'a 6. Ryzyka nie widze, tylko troche musialem poczekac. Przyszedl, jak pisal juz kolega didisoft, w zafoliowanym oryginalnym pudelku z europejska ladowarka. Wszystko bomba - jestem zadowolony.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych