Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z barwne band po aktualizacji do 4.3.2 iPad


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kaczkacz

kaczkacz
  • 45 postów

Napisano 21 kwietnia 2011 - 13:02

Jak w temacie. Nie chce się uruchomić aplikacji po aktualizacji. garage band*

#2 TomuSS

TomuSS
  • 819 postów

Napisano 21 kwietnia 2011 - 15:28

Restartowałeś urządzenie? W moim przypadku, przy innej jednak aplikacji, pomogło usunięcie jej i ponowne zainstalowanie.

#3 kaczkacz

kaczkacz
  • 45 postów

Napisano 21 kwietnia 2011 - 20:14

jeżeli raz zakupiłem aplikację, to po usunięciu jej i zainstalowaniu ponownie z app store płacę jeszcze raz ?

#4 TomuSS

TomuSS
  • 819 postów

Napisano 21 kwietnia 2011 - 21:06

Usuń ją z urządzenia... Nie z iTunes. Zsynchronizuj znów. u mnie pomogło




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych