Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kantuje przy koncu umowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 piotrgo88

piotrgo88
  • 192 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 13 kwietnia 2011 - 17:03

Kilka dni temu znajomej skończyła się umowa w Plusie. Miała ustawione darmowe numery. Kilka dni przed końcem umowy pani w salonie wprowadziła ją w błąd mówiąc, że muszą jeszcze przez miesiąc korzystać i rozwiążą umowę. Dzisiaj dostała smsa, że przekroczyła limit. Przez tydzień nabiła 250zł (minuta ok 60gr) plus do zapłacenia abonament(za miesiąc po umowie) po starej stawce ok 50zł. Można coś z tym zrobić, bo ładnie Plus kantuje klientów? W glownej mierze kwota zostala wydzwoniona na te darmowe numery.

#2 soil

soil
  • 100 postów
  • SkądBielsko-Biała, Poland

Napisano 13 kwietnia 2011 - 18:15

Zazwyczaj jest miesiąc wypowiedzenia. A w dodatku, większość operatorów ma zapis w umowie, że wszystkie ulgi i darmowe rzeczy są ważne na okres trwania umowy (czyli np 12 lub 24 miesiące). Po tym czasie, gdy umowa przechodzi na czas nieokreślony (lub określony - zależy od umowy) znikają wszystkie darmowe minuty itp. Polecam dokładnie przeczytać podpisaną umowę.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych