Kilka dni temu znajomej skończyła się umowa w Plusie. Miała ustawione darmowe numery. Kilka dni przed końcem umowy pani w salonie wprowadziła ją w błąd mówiąc, że muszą jeszcze przez miesiąc korzystać i rozwiążą umowę. Dzisiaj dostała smsa, że przekroczyła limit. Przez tydzień nabiła 250zł (minuta ok 60gr) plus do zapłacenia abonament(za miesiąc po umowie) po starej stawce ok 50zł. Można coś z tym zrobić, bo ładnie Plus kantuje klientów?
W glownej mierze kwota zostala wydzwoniona na te darmowe numery.
Kantuje przy koncu umowy
Rozpoczęty przez
piotrgo88
, 13 kwi 2011 17:03
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 13 kwietnia 2011 - 17:03
#2
Napisano 13 kwietnia 2011 - 18:15
Zazwyczaj jest miesiąc wypowiedzenia. A w dodatku, większość operatorów ma zapis w umowie, że wszystkie ulgi i darmowe rzeczy są ważne na okres trwania umowy (czyli np 12 lub 24 miesiące). Po tym czasie, gdy umowa przechodzi na czas nieokreślony (lub określony - zależy od umowy) znikają wszystkie darmowe minuty itp.
Polecam dokładnie przeczytać podpisaną umowę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych