Problem z ItunesStore
#1
Napisano 18 marca 2011 - 19:18
#2
Napisano 18 marca 2011 - 19:26
#3
Napisano 18 marca 2011 - 19:44
#4
Napisano 18 marca 2011 - 19:45
#5
Napisano 18 marca 2011 - 19:50
#6
Napisano 18 marca 2011 - 19:54
#7
Napisano 18 marca 2011 - 20:07
napisałem do supportu. coś tam zresetowali. i z powrotem było ok.
stąd rada/rozwiązanie - pisać do supportu.
a jak wam ktoś "da znać" to nic wam to przecież nie zmieni.
chyba że tutaj się pobawicie (zmienicie hasło, billing info, etc.) https://appleid.apple.com ale nie wiem czy to pomoże.
#8
Napisano 18 marca 2011 - 20:09
#10
Napisano 18 marca 2011 - 20:19
#11
Napisano 19 marca 2011 - 14:02
#12
Napisano 19 marca 2011 - 14:14
#13
Napisano 19 marca 2011 - 18:44
#14
Napisano 19 marca 2011 - 20:35
"1) Visit the My Apple ID website at:
http://appleid.apple.com
2) If the site is not displayed in your preferred language, click the Change Language link in the upper-right corner, type the name of your language in the field that appears, then click the Save button.
3) Click the "Manage your account" link.
4) Type your iTunes Store account name (which is your Apple ID) in the Apple ID field, type your password in the password field, then click the Sign In button.
5) Click "Addresses" in the column on the left. If you have multiple shipping addresses, remove any out-of-date or duplicate addresses by clicking Delete. Also, make sure the state or province field is filled out correctly for each address. To edit an address, click Edit. Edit all of your shipping addresses and make sure the appropriate state is selected in the State drop-down menus.
6) Now click "Phone Numbers" on the left. The area codes should be in the area code fields and the phone numbers should be in the phone number fields. If an area code is missing, or if it is in a phone number field, your account information may not save properly.
7) Make any other necessary corrections, then click the Save Changes button
8) Click Log out in the upper-right corner.
When you make your next purchase on the iTunes Store Damian, you will be asked to review your billing information. At this point, you can change your information or simply click Done at the bottom of the screen to proceed. Once you click Done, you should be able to purchase on the iTunes Store using your store credit."
Szczegół że wszystko z tego zrobiłem
#15
Napisano 20 marca 2011 - 12:45
#16
Napisano 20 marca 2011 - 12:54
Po prostu pozmieniałem wszystkie dane...
Mam wrażenie, że od iTunes 10.2.1 coś zmienili w mechanizmie weryfikacji adresu i dlatego są te problemy. Mi po paru latach działania też się tak zrobiło. Okazało się, że kod pocztowy był nieaktualny. Po poprawieniu zadziałało.
Tomek
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych