Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z ItunesStore


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jasiekj

Jasiekj
  • 8 postów

Napisano 18 marca 2011 - 19:18

Gdy tylko zaczynam ściągać aplikacje, wyskakuje mi komunikat abym potwierdził swoje Billing Info ( nie wiem jak to przetłumaczyć :) ) a więc potwierdzam (klikam done). Zaraz potem wyskakuje mi komuniakt z pytaniem czy nadal chce ściągnąć tą aplikacje, klikam że owszem nadal chce. I tu cała zabawa zaczyna się od początku, znowu wyskakuje mi komunikat abym potwierdził Billing Info. Konto jest zarejestrowane w Chicago. Proszę o pomoc!

#2 PaOs

PaOs
  • 288 postów

Napisano 18 marca 2011 - 19:26

Mam dokładnie ten sam problem. Miałem także zakładać temat. Cały czas wyskakuje mi to jak to kolega nazwał billing info, wciskam Done i nic. Loguję się, klikam Done i nic. Nie mogę nic ściągnąć :/

#3 Paridokz

Paridokz
  • 50 postów

Napisano 18 marca 2011 - 19:44

Ja mam to samo tyle, że na koncie 30$ i applikacje za 100$ to popłynełem.

#4 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 marca 2011 - 19:45

pisać do supportu.

#5 PaOs

PaOs
  • 288 postów

Napisano 18 marca 2011 - 19:50

Też mam na koncie około 30 dolców, natomiast zarejestrowany jestem na NY. Jak ktoś napisze do supportu, niech da znać.

#6 Paridokz

Paridokz
  • 50 postów

Napisano 18 marca 2011 - 19:54

Ta chyba jakiś amerykaniec bo ja z podanym mailem .pl to mogę popisać :P 4oozl poszło na cele komercji Apple'a.

#7 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 marca 2011 - 20:07

też miałem swojego czasu podobny problem - nie mogłem wejść w ustawienia konta (niekończąca się pętla zapytań o apple id i hasło)
napisałem do supportu. coś tam zresetowali. i z powrotem było ok.

stąd rada/rozwiązanie - pisać do supportu.
a jak wam ktoś "da znać" to nic wam to przecież nie zmieni.

chyba że tutaj się pobawicie (zmienicie hasło, billing info, etc.) https://appleid.apple.com ale nie wiem czy to pomoże.

#8 Jasiekj

Jasiekj
  • 8 postów

Napisano 18 marca 2011 - 20:09

Ja na szczęście mam .com. Na jaki adres pisać?

#9 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 marca 2011 - 20:11

Apple - Support - iTunes

#10 Paridokz

Paridokz
  • 50 postów

Napisano 18 marca 2011 - 20:19

Wysłane napisze jak odpiszą :)

#11 Ringem

Ringem
  • 3 postów

Napisano 19 marca 2011 - 14:02

Ten sam problem. Mam amerykańskie konto, wykorzystałem sposób na opcje 'none' przy wyborze karty kredytowej. Konto mam wartości ponad 100$ + niewykorzystane 20$, więc raczej nie mam ochoty zakładać nowego. Aktualizowałem iTunes i ipoda. Potwierdzanie niczego nie zmienia, a nie mam do dyspozycji karty, z której ew. skorzystać. Z góry dzięki za pomoc, jeśli uda Wam się czegoś dowiedzieć od supportu :)

#12 macowiec1999

macowiec1999

    Apple Reviews PL

  • 642 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 19 marca 2011 - 14:14

Mi się udało szybko i bez problemu podać numer karty kredytowej i inne dane osobowe i poszło. Mogę teraz normalnie pobierać aplikacje z Itunes Store.

#13 PaOs

PaOs
  • 288 postów

Napisano 19 marca 2011 - 18:44

EDIT: u mnie z już wszystko w porządku :)

#14 Paridokz

Paridokz
  • 50 postów

Napisano 19 marca 2011 - 20:35

Mi napisali cały referat ciekawsze fragmenty cytuje:
"1) Visit the My Apple ID website at:

http://appleid.apple.com

2) If the site is not displayed in your preferred language, click the Change Language link in the upper-right corner, type the name of your language in the field that appears, then click the Save button.

3) Click the "Manage your account" link.

4) Type your iTunes Store account name (which is your Apple ID) in the Apple ID field, type your password in the password field, then click the Sign In button.

5) Click "Addresses" in the column on the left. If you have multiple shipping addresses, remove any out-of-date or duplicate addresses by clicking Delete. Also, make sure the state or province field is filled out correctly for each address. To edit an address, click Edit. Edit all of your shipping addresses and make sure the appropriate state is selected in the State drop-down menus.

6) Now click "Phone Numbers" on the left. The area codes should be in the area code fields and the phone numbers should be in the phone number fields. If an area code is missing, or if it is in a phone number field, your account information may not save properly.

7) Make any other necessary corrections, then click the Save Changes button

8) Click Log out in the upper-right corner.

When you make your next purchase on the iTunes Store Damian, you will be asked to review your billing information. At this point, you can change your information or simply click Done at the bottom of the screen to proceed. Once you click Done, you should be able to purchase on the iTunes Store using your store credit."
Szczegół że wszystko z tego zrobiłem :)

#15 Ringem

Ringem
  • 3 postów

Napisano 20 marca 2011 - 12:45

Udało mi się rozwiązać problem! Po prostu pozmieniałem wszystkie dane (imię, nazwisko, ulica i numer telefonu innego wygooglanego hotelu z NY), potwierdziłem i, ta-daam!, działa. I nadal nie muszę używać do tego karty kredytowej :)

#16 Heniutek

Heniutek
  • 423 postów
  • Płeć:

Napisano 20 marca 2011 - 12:54

Po prostu pozmieniałem wszystkie dane...


Mam wrażenie, że od iTunes 10.2.1 coś zmienili w mechanizmie weryfikacji adresu i dlatego są te problemy. Mi po paru latach działania też się tak zrobiło. Okazało się, że kod pocztowy był nieaktualny. Po poprawieniu zadziałało.

Tomek




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych