Zalany MacBook Pro 13 - 2,26 GHz, 2GB, GF9400M, 2009 rok co dalej??
#26
Napisano 13 marca 2011 - 18:59
#27
Napisano 13 marca 2011 - 19:55
#28
Napisano 13 marca 2011 - 21:19
#29
Napisano 30 marca 2011 - 22:56
#30
Napisano 30 marca 2011 - 23:11
#31
Napisano 31 marca 2011 - 19:21
#32
Napisano 13 maja 2011 - 19:49
#33
Napisano 15 maja 2011 - 13:52
#34
Napisano 28 czerwca 2011 - 19:15
#35
Napisano 28 czerwca 2011 - 21:06
#36
Napisano 28 czerwca 2011 - 21:16
czy oprócz naprawy niedziałającego klawisza pozostałe będą działać tak jak wcześniej?
co przez to rozumiesz? masz na myśli przycisk (plastikowy element) czy może układ wbudowany w topcase odpowiedzialny za pojawienie się literki "m"? klawiatura jest razem w topcase'em, dodatkowo zalałaś komputer, czyli nie przysługuje się już Tobie gwarancja.
Uszkodzenie nastąpiło z winy użytkownika, nie radzę ukrywać tego faktu przy oddaniu komputera do autoryzowanego serwisu - z łatwością to stwierdzą.
---------- Wpis dodano o 22:16 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:14 ----------
co prawda wykupiłam super-hiper gwarancję na zdarzenia losowe tego typu
bzdury, "tego typu" zdarzenia nie podlegają gwarancji
#37
Napisano 28 czerwca 2011 - 21:20
co przez to rozumiesz? masz na myśli przycisk (plastikowy element) czy może układ wbudowany w topcase odpowiedzialny za pojawienie się literki "m"? klawiatura jest razem w topcase'em, dodatkowo zalałaś komputer, czyli nie przysługuje się już Tobie gwarancja.
Uszkodzenie nastąpiło z winy użytkownika, nie radzę ukrywać tego faktu przy oddaniu komputera do autoryzowanego serwisu - z łatwością to stwierdzą.
---------- Wpis dodano o 22:16 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:14 ----------
bzdury, "tego typu" zdarzenia nie podlegają gwarancji
A jednak. Na wypadek kradzieży, zalania, upuszczenia z wysokości.
Co do prawidłowego działania: chodzi mi o to, czy klawisze będą działać poprawnie a nie tak jak teraz (nie mogę ich docisnąć itd).
#38
Napisano 28 czerwca 2011 - 21:28
A jednak. Na wypadek kradzieży, zalania, upuszczenia z wysokości.
kolejne bzdury, takie zdarzenia nie podlegają gwarancji
Co do prawidłowego działania: chodzi mi o to, czy klawisze będą działać poprawnie a nie tak jak teraz (nie mogę ich docisnąć itd).
Autoryzowany serwis stwierdzi co jest do wymiany i zaoferuje Tobie wymianę zalanych podzespołów. W takim przypadku spodziewaj się że zaoferują wymianę całego Topcase'a (czyli aluminiowej części obudowy wraz z klawiaturą - koszt bardzo wysoki, może przekraczać 1000zł ) + inne, chyba że tylko wyżej wymieniony element został uszkodzony. Po wymianie, klawisze z pewnością będą działać
chyba że zgłosisz się do jakiegoś nieautoryzowanego serwisu, który spróbuje wyczyścić zalany element, ale nie dadzą 100% pewności że to będzie działać
#39
Napisano 28 czerwca 2011 - 21:43
#40
Napisano 28 czerwca 2011 - 21:47
#41
Napisano 28 czerwca 2011 - 21:49
#42
Napisano 28 czerwca 2011 - 21:56
pan w sklepie musiał wciskać kity albo źle go zrozumiałaś
pozdro
---------- Wpis dodano o 22:56 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:55 ----------
//btw, co to za sklep i skąd taka śmieszna gwarancja?
#43
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:01
#44
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:05
Podobne ubezpieczenie można wykupić także na telefon, w PZU bodajże.
No widzisz, o to mi właśnie chodziło - wiedziałem doskonale że chodzi o ubezpieczenie, a nie o gwarancję.
Pomiędzy jednym a drugim jest kolosalna różnica.
W takim wypadku, koszty ponosi ubezpieczyciel - najlepiej naprawy dokonać w autoryzowanym serwisie, np. Cortland
#45
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:10
#46
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:12
#47
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:12
#48
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:15
#49
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:18
#50
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:21
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych