Zalany MacBook Pro 13 - 2,26 GHz, 2GB, GF9400M, 2009 rok co dalej??
#51
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:23
#52
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:25
#53
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:25
#54
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:27
ile razy jeszcze uskutecznisz ten wpis w tym watku?kolejne bzdury, takie zdarzenia nie podlegają gwarancji
chodzi o rozszerzona gwarancje sklepowa lub jak pewnie w tym przypadku insurance od zdarzen losowych
w UK wpycha sie to ludziom przy zakupie roznego sprzetu elektronicznego, od komputerow po szczoteczki do zebow...
#55
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:28
ile razy jeszcze uskutecznisz ten wpis w tym watku?
chodzi o rozszerzona gwarancje sklepowa lub jak pewnie w tym przypadku insurance od zdarzen losowych
w UK wpycha sie to ludziom przy zakupie roznego sprzetu elektronicznego, od komputerow po szczoteczki do zebow...
a umiesz czytać ze zrozumieniem wszystkie posty w tym temacie, czy może wyrywkowo?
doskonale wiedziałem o co chodzi, tylko że takie coś nie nazywa się gwarancją, sprawa została wyjaśniona jak doszliśmy wspólnie do wniosku że musi to być ubezpieczenie a nie gwarancja
skoro bardzo lubisz jak powtarzam ten wpis, to zrobię to dla ciebie jeszcze raz:
Takie zdarzenia jak zalanie nie podlegają gwarancji
pozdro & poćwicz :cool:
#56
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:29
#57
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:30
#58
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:33
#59
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:34
#60
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:39
#61
Napisano 28 czerwca 2011 - 22:53
#62
Napisano 28 czerwca 2011 - 23:00
#63
Napisano 28 czerwca 2011 - 23:04
http://guide-images....foddnJ6CB6.huge
#64
Napisano 28 czerwca 2011 - 23:08
#65
Napisano 01 lipca 2011 - 13:04
#66
Napisano 22 lipca 2011 - 17:44
To ubezpieczenie nazywa się "Gwarancja plus", za swoje dałam prawie 700 zł w media (są różne rodzaje tego ubezpieczenia: ochrona, komfort & ochrona, komfort). Ubezpieczenie obejmuje "uszkodzenie, w tym mechaniczne lub zniszczenie z zewnątrz, powodujące zaburzenie prawidłowego funkcjonowania Sprzętu podlegającego gwarancji, będące wynikiem zdarzenia ubezpieczeniowego." Jest też zapis, że ubezpieczenie nie obejmuje "szkody wynikającej z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa Ubezpieczonego lub innej osoby niż osoby Trzecie"
Napiszę jak się wszystko potoczyło bo może ktoś jest tym zainteresowany. Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu dostanę swojego Maca z powrotem. Wysłałam go kurierem we wtorek. Przedtem było trochę papierkowej roboty i to rozciągnęło się w czasie. Musiałam wysłac pewne dokumenty do ubezpieczyciela, w tym opis szkody i czekac na opowiedź.
Jestem zadowolona i w tym momencie nie żałuję wykupienia ubezpieczenia. Myślę, że przy kupnie nieco droższych rzeczy warto o tym pomyślec.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych