Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Poznań] Cortland

cortland obsługa klienta arogancja kłamstwo

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#1 agrzesko

agrzesko
  • 381 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 09 października 2005 - 09:57

CORTLAND Sp. z o.o.
ul. Zgoda 38
60-122 Poznań

logocortland05.gif
Poznan.jpg

WWW: http://www.cortland.com.pl

Pierwszy kontakt 5/5
Od razu przeszliśmy do rzeczy, wcześniejszy kontakt telefoniczny. Wszystko uzgodnione...

Kultura i uprzejmość obsługi 5/5
Bez zastrzeżeń ;) Powiedziałem, że chcę kupić iBook'a G4 ale najpierw muszę zobaczyć takiego i sam system OS X, bo nigdy Maca na oczy nie widziałem... W sklepie nie ma dostępnego sprzętu. Ale serwisant przyniósł i pokazał mi swojego prywatnego iBook'a G3 i system OS X. Odpowiedział na moje wszystkie pytania...

Fachowość 5/5
Wtedy (listopad 2004) odpowiedzieli na moje wszystkie pytania. Później drogą mailową serwisant udzielił mi pomocy i problem został rozwiązany. Kredyt załatwiony na miejscu - wszystko ok.

Estetyka sklepu 5/5
To jedyny sklep z komputerami Apple jaki widziałem. Ale bardzo mi się spodobał. (Zdjęcie z zewnątrz u góry strony:) ) W środku wszystko ładnie ustawione na półkach ulotki poszczególnych "urządzeń" itp itd. Pracownicy używają Macintoshy. Wtedy widziałem tam iMaca G5, PowerMaca G5, 2xeMaci, iBook'a, PowerBooka G3 i jednego PC :)

Dostępność sprzętu 0/5
No niestety, wszystko zamawiane jest z SADu dopiero po kupnie w Cortlandzie...
Kurier chyba jest za darmo, czas oczekiwania około tygodnia.

Ceny 4/5
Tak jak wszędzie...

Szkoda ze nie ma w Zielonej Górze ... ;)



#2 przemeq

przemeq
  • 32 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 października 2005 - 18:03

Zgadam się opisem powyżej, a co do zaopatrzenia to różnie, jak znajomemu kupowałem miniaka to był od ręki :) a jak kumpel kupował minniaczka to w SADzie nie mieli a w Cortlandzie były :) Polecam ten sklep. Szkoada że nie ma Cortlanda w Krakowie ;) Pozdrawiam.

#3 Jeremy

Jeremy
  • 378 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2005 - 00:41

Ja z kolei jestem niezadowolony z obsługi w Cortlandzie. Nieopatrznie zamówiłem u nich cyfrową lustrzankę z kartą 1GB. Najpierw uzgodniłem, że wszystko jest na magazynie i nie trzeba czekać - wysyłka od razu. Zależało mi na czasie z powodu wyjazdu. Po zamówieniu oczywiście firma zamilkła na parę dni - nie odpowiadali na maile (wysyłane z ICH strony www, z formularza). Najpierw liczyłem naiwnie, że może przesyłka idzie. Potem sam zadzwoniłem. Okazało się, że moje zamówienie utknęło bo... nie ma towaru na magazynie. Oczywiście nikt nie pofatygował się zawiadomić mnie i tak sobie bym czekał... Trochę się zdenerwowałem, wyjazd się zbliżał... Wymusiłem wysyłkę innego sprzętu za tę samą cenę. No i doczekałem się... tyle, że w zamówieniu zamiast karty SD był Compact Flash... (myślałem, że trochę się znają na sprzęcie i odróżniają modele kart pamięci). Wściekłem się, pan w sklepie obiecał "jakąś rekompensatę"... I już nigdy oczywiście nie oddzwonił. Cortland sobie darowałem.

#4 reeye

reeye

  • 1 506 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2005 - 10:08

Dostępność sprzętu 0/5
No niestety, wszystko zamawiane jest z SADu dopiero po kupnie w Cortlandzie...
Kurier chyba jest za darmo, czas oczekiwania około tygodnia.



Zgadzam się z oceną, także baaardzo długo czekałem na realizację zamówienia.

#5 marwaw

marwaw
  • 56 postów

Napisano 15 grudnia 2005 - 14:27

na mac-mini czekałem prawie 3miesiące ...........

#6 Jeremy

Jeremy
  • 378 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2005 - 15:31

Jeszcze dodam, że zamówiłem kiedyś u nich SO-DIMMa do iBooka, dostałem jakiegoś DDR-a kompletnie od czapy... potem byla oczywiście zabawa ze zwrotem, bynajmniej nie szybka.

#7 Maciej

Maciej
  • 696 postów
  • SkądPoznań

Napisano 15 grudnia 2005 - 16:54

Nic nie kupowalem w Cortlandzie ale za to pomogli mi gdy mialem problem z napedem superdrive - z nikim sie wczesniej nie umawialem, pojechalem po prostu do nich i moglem przetestowac na macu mini moje plyty. Pogadalem przy okazji z serwisantem, bardzo milo i w ogole. Od tej strony moge ich polecic z czystym sumieniem.

#8 reeye

reeye

  • 1 506 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2005 - 16:59

Maciej, Tak pewnie nie ma tego złego czego nie da się nadrobić urokiem osobistym.
Jednak gdy zakupisz swojego wymarzonego mac/ipod ciężko wytrzymać wielo tyodniowe lub nawet miesięczne oczekiwania. Przypominają sie (nie mi) czasy gdy latami trzeba było czekać na F126p (w kolorze obstrukcyjnym) tak nie powinno być.

#9 Maciej

Maciej
  • 696 postów
  • SkądPoznań

Napisano 15 grudnia 2005 - 21:28

reeye, zaznaczylem ze nic u nich nie kupowalem, kontakt z nimi ograniczyl
sie do wspomnianej akcji. Mojego iBooka kupilem poprzez firme Perfekt i nie
zaluje - wszystko przebieglo szybko i sprawnie.

#10 waluigi

waluigi
  • 708 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 15 grudnia 2005 - 22:16

Mojego iBooka kupilem poprzez firme Perfekt i nie
zaluje - wszystko przebieglo szybko i sprawnie.

Hehehe, troche znam te firme , i również moge z czystym sumieniem polecić ;)
Pozdrawiam, waluigi

#11 zasina

zasina
  • 159 postów
  • SkądKrobia / Gostyń

Napisano 03 lipca 2007 - 20:50

A co sądzicie o Cortlandie po dwóch latach, bo wtedy pojawił się tu ostatni post.

#12 ozz

ozz
  • 1 129 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 03 lipca 2007 - 21:29

ja polecam nie mialem kontaktu osobistego . ale kontakt "internetowy" super ..

#13 Pinczer

Pinczer
  • 2 postów

Napisano 08 grudnia 2007 - 20:00

A ja ostrzegam problemy na każdym poziomie i jeżeli kupujesz papier i przy zakupie komputera. Niesłowni olewający klienta niekompetentni kultura osobista np pani pieprzyk wołająca o pomstę.

#14 Cortland

Cortland
  • 111 postów
  • Płeć:

Napisano 22 kwietnia 2008 - 15:55

Zapraszam do wyjaśniania nieporozumień bezpośrednio u źródła - zapraszam do kontaktu na priv lub iChat :) Pozdrawiam

#15 Ruczaj

Ruczaj
  • 3 528 postów
  • SkądPoznan

Napisano 22 kwietnia 2008 - 22:01

Ja od lat mam kontakt z Cortlandem (a odkad sie przeprowadzili na Zgode to nawet mam bliziutko spacerkiem z domu) - i nie narzekam.
Co do kultury osobistej, to NIGDY nie spotkalem sie z jakimis uchybienami. Kupowalem tam troche sprzetu itd, nigdy nie bylo problemow.
Jedyne moje drobne uwagi tycza sie co do serwisu, ale tez tylko niektorych wypadkow, ze pan serwisant musial miec taki sam komputer jak moj dla porownania.
Informacja o stanach magazynowych na stronie jest zawsze akuratna, nigdy nie czekalem na zamowiona rzecz dluzej niz zapowiedzane 48 godzin (po uprzednim sprawdzeniu dostepnosci przez sprzedawce).
Generalnie w Poznaniu mamy to szczescie ze mamy dwa dobre punkty starych wyzeraczy makowych takie jak Cortland i Perfekt, no i od niedawna iSpot.

Szkoda ze nie ma w Zielonej Górze ... ;)


Widzisz, a byl kiedys.. ja pierwszego Maka na ktorego zachorowalem, to wlasnie doswiadczalem w salonie Apple ktory byl w ZGorze na Kolejowej. Dzisiaj tam jest hotel :D

P.S jeszcze jedna rzecz, moze to pierdola, ale zawsze.... w Cortlandzie jest od lat stara zaloga. Pani w sekretariacie pracowala jak byla w ciazy, a to bylo w czasie kiedy babki za to wywalano z roboty. Zachowywali sie fair wobec kobiety, moze to szczegol, ale ja jestem czuly na tzw przyzwoitosc i dlatego polubilem tez Cortland ;)

#16 MacRayers

MacRayers
  • 66 postów
  • SkądToruń

Napisano 22 kwietnia 2008 - 22:32

Witam, daje 10 punktów. Kupowałem tam macbooka dla mojej żony. Dlaczego aż 10 punktów ? - idealny kontakt (telefoniczny) - duża fachowość - sklep pracuje teoretycznie do 17.00 - o 17.00 po 2 godzinach drogi mijałem rogatki Poznania - poinformowałem, że mogę się*spóźnić - Pan Tomasz Dalke (fachowiec IMO) - powiedział, że poczeka - sprzęt brany był na firmę - wszystkie info podałem w drodze telefonicznie - z racji korków w Poznaniu, w Cortlandzie byliśmy ok 18:30 - Pan wydał fakturę, sprzęt i miło jeszcze porozmawialiśmy Niczego więcej nie mogę oczekiwać od punktu sprzedaży. Nie wiem czy w innych miejscach ktoś poczekałby na klienta 1,5 godziny.

#17 bar-trek

bar-trek
  • 6 159 postów

Napisano 24 października 2008 - 15:39

Cortland w Poznaniu oceniam celująco! Obsługa fachowa i bardzo miła. Sklep również dobrze zaopatrzony :-) Szkoda, że w Bydgoszczy nie ma takiego sklepu :-( ( jedynie w Saturnie można kupić sprzęt Apple ), ale wole pojechać np. do poznania :P

#18 gluepl

gluepl
  • 138 postów

Napisano 06 lutego 2009 - 14:27

Poznaniacy powinni się zebrać w garść i zacząć wspierać lokalną przedsiębiorczość w czasach kryzysu ;)

#19 Ruczaj

Ruczaj
  • 3 528 postów
  • SkądPoznan

Napisano 06 lutego 2009 - 15:24

A czemu w czasach kryzysu? Generalnie trzeba wspierac co nasze lokalne no i polskie. Polska zawsze na pierwszym miejscu. Na codzien. Ale masz racje, w kryzysie zwlaszcza to jest wazne.

#20 mech

mech
  • 96 postów
  • SkądPoznań

Napisano 07 lutego 2009 - 14:20

Ja jak narazie 3 razy reklamowałem komputer. Wiem że jak teraz go odbiorę to reklamować będę go ponownie. Nie wiem jak zachowa się Cortland. Na pozostałych poziomach jest b. zadowolony. Wiem jednak że uśmiech podczas sprzedaży to nie wszystko. Na pewno po rozwiązaniu problemu z moim komputerem, napiszę coś więcej na temat mojego postrzegania firmy Cortland. Tymczasem pozdrawiam

#21 wieloryp

wieloryp
  • 13 postów

Napisano 07 lutego 2009 - 14:40

Nigdy nie miałem problemów, no może kiedyś jeden ale już nie pamiętam :) Generalnie polecam.

#22 kilar ezan

kilar ezan
  • 1 postów

Napisano 19 czerwca 2009 - 10:49

Aż się zarejestrowałem, żeby tu napisać, bo jestem pod wrażeniem. We wtorek oddałem zepsutego iPoda, w środę informacja o wysłaniu kuriera, wczoraj dostałem nowy sprzęt. Olbrzymi plus dla serwisu Cortland w Poznaniu. Dla porównania iSource trzymał odtwarzacz tydzień i jedyne co zrobił to format dysku (i tak player potem nie działał - Cortland stwierdził uszkodzenie dysku).

#23 kwiateq

kwiateq
  • 3 postów

Napisano 27 marca 2010 - 09:15

No ja niestety pierwszy raz mam stycznosc z Cortland Wawa. Oddalem i nowke maczka pro 15 nie dzialal ekran, mieli zadzwonic next day. Hmmmm minal tydzien i sam dzwonilem, powiedzieli ze czekaja na czesci, tylko nie bardzo rozumiem, bo ja bez czesci jako amator jestem w stanie zdiagnozowac czy to matryca czy cos z plyta glowna. Oczywiscie na maile nie odpisuja. ZENADA

#24 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 27 marca 2010 - 16:35

Dalem zasłużone 10 punktów. Raz u nich kupiłem i jestem zadowolony, sprzęt dotarł do mnie na drugi dzień. Mieli sprzęt na stanie, co mnie zdziwiło bo we wszystkich innych sklepach internetowych musiałem czekać parę dni na skompletowanie zamówienia. Polecam :)

#25 gajos007

gajos007
  • 145 postów
  • SkądWęgorzewo

Napisano 20 lutego 2011 - 10:24

Ja oczywiście ze swojej strony daje 10/10. Oddałem na gw mac mini,który został bardzo szybko naprawiony a kontakt (tak telefoniczny jak i przez komunikator) idealny. Kupowałem też drobne dodatki (ostatnio kabelek display port),przesyłki błyskawiczne (24h) i towar jeżeli jest oznaczony jako dostępny,taki właśnie jest(a nie wirtualny jak w innych sklepach). Polecam :)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cortland, obsługa klienta, arogancja, kłamstwo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych