Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 4 Blokada Sim


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sorbi

Sorbi
  • 2 postów

Napisano 17 lutego 2011 - 22:56

Witam , przymierzam się do zakupu Iphona 4 w USA , prawdopodobnie na stronie Apple i mam pytanie , słyszałem , że występuje coś takiego jak blokada SIM i zastanawiam się czy gdy sprowadzę Iphona do polski , będe w stanie używać go w sieci Plus , czy jednak będe musiał wykonać jakieś dodatkowe działania w celu , możliwości używania go w w/w sieci.Jestem kompletnie zielony dlatego proszę o odpowiedz. Jeżeli macie możliwość to prosiłbym o podanie mi nazw sklepów (najlepiej w Chicago) lub stron internetowych , na których można kupić Iphona bez blokady. Dziękuje i Pozdrawiam.

#2 michsony

michsony
  • 181 postów
  • SkądOpole

Napisano 17 lutego 2011 - 23:27

Wszystkie iPhony z USA maja simlocka, nie ma sensu dołóż i kup fabrycznie bez simlocka, ten z USA nie wiadomo jaki będzie miał freamware , pewnie najnowszy a z niego na razie simlocka nie ściągniesz. Nie warto się w to bawić moim zdaniem. Problemy z baterią, zasięgiem GPS-ee, naprawdę gra nie warta świeczki.

#3 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 lutego 2011 - 16:05

Uważam tak samo jak michsony. Lepiej dozbieraj do iPhone bez locka (w Polsce) i ciesz się telefonem bez nerwów, że nie będzie się go dało odblokować ;)

#4 Sorbi

Sorbi
  • 2 postów

Napisano 18 lutego 2011 - 22:09

w USA mam rodzinę także jak co , przez nich będe kupował ten telefon . Takie jedno pytanie jeszcze , gdzieś przeczytałem , że w oryginalnych serwisach Apple w Polsce da radę ściągnąć Simlocka , czy to prawda ? I czy jest może takowy serwis w Małopolsce/Krk

#5 Michał Kubowicz

Michał Kubowicz

    MyApple Team


  • 2 022 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 lutego 2011 - 22:11