Witam,
Po podesłaniu klientowi kolejnej wersji aplikacji ten stwierdza, że nie włącza się. Tzn pojawia się splash screen i zaraz znika.
Przyznaję, że ta nowa wersja została zbudowana nowym Xcode 4 GM, ale później już wróciłem do starego Xcode, a problem nadal się utrzymuje.
Klient twierdzi że nie ma żadnych crash logów.
Może ktoś się spotkał z taką hydrozagadką?
Aplikacja testowana profilem Ad Hoc przestaje nagle działać
Rozpoczęty przez
heretique
, 10 lut 2011 23:52
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 lutego 2011 - 23:52
#2
Napisano 11 lutego 2011 - 11:09
A używasz Core Data? Może zmieniłeś coś w strukturze danych i zapomniałeś o tym a u siebie instalujesz „na czysto”?
#3
Napisano 11 lutego 2011 - 23:42
Nie używam. Ale już chyba wiem co się stało. Jedno jest pewne - Dr. House ma racje: ludzie kłamią :-)
Crash logi się znalazły, a w nich przyczyna jak na dłoni. Jak dostanę potwierdzenie, to odpiszę tutaj.
#4
Napisano 12 lutego 2011 - 10:22
Po pierwsze, jak wspomniałem - crash logi Twoim przyjacielem. Gdy się w końcu znalazły, wszystko było jasne.
Po drugie - dodałem sobie SenTestingKit do frameworków i był on aktywny również dla targetu aplikacji, nie tylko dla testów.
Jakimś cudem to działało na moim telefonie, a na innych SenTesting nie mógł być znaleziony...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych