Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Serwis SAD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#51 Ruczaj

Ruczaj
  • 3 528 postów
  • SkądPoznan

Napisano 01 kwietnia 2007 - 18:12

Napisalem "statystycznie"... he he.. tak wyszlo. Nie twierdze ze wchodzicie do SADu i od drzwi rzucacie legitymacja MyApple :) :) :)

#52 Chilon

Chilon
  • 1 930 postów

Napisano 01 kwietnia 2007 - 19:12

Tu to przesadziłeś. Nie przedstawiałem się jako pemmax z MyApple (LOL). Czasem wydaje mi się, że pukamy do złych dzwi. Pierwszy kontakt z serwisantem zakończył się stwierdzeniem, że serwis nie wydaje zastępczych komputerów. Wtedy wysłałem ponownie emaila z zapytaniem i w odpowiedzi dostałem informację, że coś się znajdzie (odpisała inna osoba).

Pewnie w sygnaturce w Mail'u masz "pemmax" :)
Żartuje :) Musiałem to napisać :>

#53 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 01 kwietnia 2007 - 19:16

Moze pojawi sie tu MacDada. Kiedys pisal cos o zepsutym sprzecie i podobno od reki mu wymienili.. Zastanawiam sie czy znali go z myapple.

#54 bosal

bosal
  • 72 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 05 kwietnia 2007 - 19:45

Jak mam lapka z USA, nie placilem VATu bo go w torbie przywiozlem mojej od poprzedniego laptopa, to w jaki sposob jakby sie cos stalo (odpukac) moge go wyslac do serwisu w Niemczech?

#55 krzemien

krzemien
  • 1 038 postów
  • SkądRG21 7UQ

Napisano 05 kwietnia 2007 - 19:59

Nie sądzę.

#56 bosal

bosal
  • 72 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 05 kwietnia 2007 - 20:23

Dlaczego, mysle ze w Polsce tylko takie dziwne akcje odwalaja?

#57 Hackmaniak

Hackmaniak
  • 459 postów

Napisano 05 kwietnia 2007 - 22:41

Ja będe potrzebował skorzystać wkrótce z serwisu. Mój Mini Mac raczej polskiej gwarancji nie ma, ale usterki też nie. Postanowiłem zamienić te 512 MB RAMu na 2 GB i tu pojawił się problem. Przeczytałem wiele opisów, obejrzałem filmik i ruszyłem do akcji. Jak się okazało coś w środku latało. Była to zbędna przekręcona śrubka. Dodatkowo odkręciłem wszystkie 3 łatwo dostępne, ale została ta trudno dostępna. Nie udało się, bo świecąc tam widzę, że ma przekręcony gwint. Nie jestem technikiem ani elektronikiem i nie chce próbować czegoś podważać itp. Może serwis sobie z tym poradzi, bo chyba jakiś Chińczyk w fabryce był niewyspany i się pomylił. Który serwis w Warszawie polecacie? Czy autoryzowany SADu, czy jakiś inny? Ważne aby zrobili od razu na miejscu albo za kilka godzin, ale na pewno tego samego dnia. Jaki może być koszt?

#58 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 05 kwietnia 2007 - 22:48

Jak mam lapka z USA, nie placilem VATu bo go w torbie przywiozlem mojej od poprzedniego laptopa, to w jaki sposob jakby sie cos stalo (odpukac) moge go wyslac do serwisu w Niemczech?


Hm, lepiej juz do Sadu wyslac..

#59 bosal

bosal
  • 72 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 05 kwietnia 2007 - 22:58

To jeszcze jedno pytanko, rozumiem ze SAD to nie jest officialy Apple poland? Jesli wejdzie Apple Poland nie bedzie problema z gwarancja.

#60 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 05 kwietnia 2007 - 23:08

Mysle ze juz tego problemu od dawna nie ma.. Gwarancja z USA jest uznawana przez SAD.Bylo o tym juz mase watkow.

#61 Scroller

Scroller
  • 322 postów
  • Skądxxxxxx

Napisano 06 kwietnia 2007 - 07:32

Poszukaj na forum, ktos sie kiedys procesowal z SADem, bo dostal wgniecionego Macbooka. SAD zwalal na firme kurierska, firma na SAD a koles zostal z obrzydliwym wgnieceniem.


No i znalalzo sie:
[url]http://www.myapple.pl/showthread.php?t=16407[/url]

Zapakuj go pancernie.


Dziwisz się? Koleś wysłał MacBooka Pro w zwykłej kopercie "bąbelkowej" na dokumenty...

#62 razorek84

razorek84
  • 578 postów
  • Skąd100lica

Napisano 06 kwietnia 2007 - 07:53

a propos postu Ruczaja. Nie wiem jak jest na zachodzie europy bo nigdy nie kupowalem zadnego sprzetu. Ale w Stanach jest tak ze wszystko mozesz oddac (ja cyfrowke oddalem po 3 miesiacach i nie bylo zadnej rozmowy.gosc powiedzial tylko ok i spuscil glowe i oddal kaske) moze dlatego tam musi byc wszystko picus-glancus. Tez czasami jak cos sie oddawalo to dawali jakies kupony zamiast gotowki :P( mowie o sklepach BestBuy) Inna kultura, wydaje mi sie ze u nas to jest tak ze kupisz i maja Cie w powazaniu...

#63 Ruczaj

Ruczaj
  • 3 528 postów
  • SkądPoznan

Napisano 06 kwietnia 2007 - 10:14

Dziwisz się? Koleś wysłał MacBooka Pro w zwykłej kopercie "bąbelkowej" na dokumenty...


Nie, dziwie sie ze po przyjeciu paczki potwierdzili koelsiowi ze OK po czym po tygodniu nagle w laptopie "zrobila sie" dziura...

Traktowanie klienta, pracownika i generalnie czlowieka jest na Zachodzie lepsze :)

#64 bosal

bosal
  • 72 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 06 kwietnia 2007 - 11:04

zerknijcie prosze tutaj: http://myapple.pl/sh...ead.php?t=36170

#65 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 kwietnia 2007 - 16:03

Dlaczego, mysle ze w Polsce tylko takie dziwne akcje odwalaja?

Bo nigdy nie walczyłeś z holenderskim lub niemieckim (a wiem, że podobne akcje wyczyniają też we Francji lub Wielkiej Brytanii) serwisem o przyjęcie do naprawy gwarancyjnej sprzętu kupionego w Polsce, wysłuchując przy tym, że gwarancja Apple nie obejmuje sprzętu kupionego u nas, etc. Dopiero interwencja w Apple i wygenerowanie numeru serwisowego sprawy poskutkowało, ale i tak mieli ciężko obrażone miny.

#66 bosal

bosal
  • 72 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 06 kwietnia 2007 - 16:15

no wlasnie, w Polsce, a ja kupilem sprzet w stanach.

#67 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 06 kwietnia 2007 - 16:27

no wlasnie, w Polsce, a ja kupilem sprzet w stanach.



O co Ci chodzi, wyslij sprzet do naprawy do SADu i final..

#68 razorek84

razorek84
  • 578 postów
  • Skąd100lica

Napisano 06 kwietnia 2007 - 16:58

dolacz paragon amerykanski...i sie kloc... pozniej jak nic nie wskurasz zadzwon do Stanow...

#69 bosal

bosal
  • 72 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 06 kwietnia 2007 - 17:00

o co mi chodzi dopytuje sie o gwarancje, i widze ze w SAD sprzet jest zle traktowany. Poniewaz wedlug SAD przemycilem sprzet, to gwary mi nie uznaja i bede pewnie bulil za naprawe. Dlatego zastanawiam sie czy gwary nie uznaja mi w DE, lub jesli nie, mimo wszystko czy lepiej sprzeta tam nie wyslac skoro w sadzie sa kiepscy.

#70 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 06 kwietnia 2007 - 17:13

A co kogo obchodzi czy przemyciles komputer, czy nie. Jesli go nie ukradles i masz na dowod, nie masz sie czym przejmowac.

#71 bosal

bosal
  • 72 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 06 kwietnia 2007 - 18:15

Pytanie: Przywiozłem MacBook'a z USA. W serwisie Apple w Warszawie odmówiono mi przyjecia go do naprawy gwarancyjnej. Kolega miał podobny przypadek z MacBookiem kupionym w sklepie komputerowym w Warszawie (nie u dealera Apple). Dlaczego,tak jest skoro istnieje Światowa Gwarancja Apple ?

Odpowiedź: Gwarancja ogólnoświatowa nie jest gwarancją bezwarunkowa. Jednym z jej głownych zastrzeżeń (wynikającym z ogólnych przepisow prawnych) jest to, że komputer musi być ,legalny". Chodzi tu o dwojaką ,legalność":

* komputer musi być zgodnie z prawem wprowadzony do danego kraju - powinny być oplacone wszelkie konieczne cła i zobowiązania podatkowe. Apple nie może przyjąc do naprawy gwarancyjnej komputera który został przemycony na teren Polski (Unii Europejskiej)
* nasila się ostatnio na świecie fala kradzieży sprzętu. Komputery są poźniej przemycane do innych krajów, tam ,legalizowane" i sprzedawane w różnych sklepach ze sprzętem komputerowym. Apple nie może ponosić ryzyka procesów cywilnych i dlatego obejmuje gwarancją światową tylko sprzęt zakupiony w swojej oficjalnej sieci sprzedaży. Wymagany jest numer seryjny wpisany na dowodzie zakupu.


Dlatego do naprawy gwarancyjnej w Polsce nie są przyjmowane komputery:

* zakupione poza Unią i nie posiadające dokumentu odprawy celnej (nie dotyczy obcokrajowców) i dokumentu zakupu z numerem seryjnym
* zakupione w Polsce poza oficjalną siecia sprzedaży Apple (nie posiadające oryginalnej gwarancji Apple IMC Poland)


znalazlem to na tej stronie : http://svc.apple.com...arancja_qa.html wiec chyba nie do konca

#72 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 06 kwietnia 2007 - 19:44

Pytanie macplug: Czy nadal polityka serwisowa SADu jest tak restrykcyjna? Pojawiają się głosy o dosyć “kłopotliwych” procedurach serwisowych produktów zakupionych poza oficjalnym kanałem dystrybucji firmy SAD. Odpowiedz: Maciej Babiak, dyrektor zarzadzajacy SAD: Honorujemy w pełni gwarancję międzynarodową Apple (dla przypomnienia wynosi ona na wszystkie produkty 1 rok od daty zakupu). Wątpliwości może rodzić wymóg posiadania dowodu zakupu wraz z numerem seryjnym urządzenia wobec klienta chcącego skorzystać z praw do gwarancji międzynarodowej. Zasada ta została wprowadzona przez Apple na początku roku 2006, obowiązuje wszystkie serwisy Apple na całym świecie i tak naprawdę spowodowana została plagą kradzieży (niewątpliwie najbardziej popularnych odtwarzaczy muzyki) iPodów. Warto tu zauważyć, że polityka gwarancji międzynarodowej Apple jest pewnego typu ewenementem, gdyż gwarancja ta jest ogólnoświatowa. Większość firm sprzedających sprzęt w sektorze konsumenckim mowiąc o gwarancji międzynarodowej myśli kontynentalnie (tzn. produktu sprzedanego w Europie nie da się naprawić w Ameryce).

#73 Paolo

Paolo
  • 85 postów
  • SkądPuszcza Kampinoska

Napisano 06 kwietnia 2007 - 21:23

Ja też oddawałem MBP do SAD'u - było trochę siermiężnie, ale naprawili i nie wgnietli ;-) (Co prawda, sam go przywiozłem, bo mam blisko ...)
Historia choroby jest tutaj

#74 bosal

bosal
  • 72 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 06 kwietnia 2007 - 21:44

no nic pozostaje mi czekac az amazon przysle mi dowod zakupu :) i im to wysle, ale przedtem po swietach do nich przedzwonie

#75 krzemien

krzemien
  • 1 038 postów
  • SkądRG21 7UQ

Napisano 06 kwietnia 2007 - 22:15

AFAIK możesz ściągnąć i wydrukować we własnym zakresie odpowiednie potwierdzenie po prostu logując się do konta na Amazon.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych