Serwis SAD
#51
Napisano 01 kwietnia 2007 - 18:12
#52
Napisano 01 kwietnia 2007 - 19:12
Pewnie w sygnaturce w Mail'u masz "pemmax"Tu to przesadziłeś. Nie przedstawiałem się jako pemmax z MyApple (LOL). Czasem wydaje mi się, że pukamy do złych dzwi. Pierwszy kontakt z serwisantem zakończył się stwierdzeniem, że serwis nie wydaje zastępczych komputerów. Wtedy wysłałem ponownie emaila z zapytaniem i w odpowiedzi dostałem informację, że coś się znajdzie (odpisała inna osoba).
Żartuje Musiałem to napisać :>
#53
Napisano 01 kwietnia 2007 - 19:16
#54
Napisano 05 kwietnia 2007 - 19:45
#55
Napisano 05 kwietnia 2007 - 19:59
#56
Napisano 05 kwietnia 2007 - 20:23
#57
Napisano 05 kwietnia 2007 - 22:41
#58
Napisano 05 kwietnia 2007 - 22:48
Jak mam lapka z USA, nie placilem VATu bo go w torbie przywiozlem mojej od poprzedniego laptopa, to w jaki sposob jakby sie cos stalo (odpukac) moge go wyslac do serwisu w Niemczech?
Hm, lepiej juz do Sadu wyslac..
#59
Napisano 05 kwietnia 2007 - 22:58
#60
Napisano 05 kwietnia 2007 - 23:08
#61
Napisano 06 kwietnia 2007 - 07:32
Poszukaj na forum, ktos sie kiedys procesowal z SADem, bo dostal wgniecionego Macbooka. SAD zwalal na firme kurierska, firma na SAD a koles zostal z obrzydliwym wgnieceniem.
No i znalalzo sie:
[url]http://www.myapple.pl/showthread.php?t=16407[/url]
Zapakuj go pancernie.
Dziwisz się? Koleś wysłał MacBooka Pro w zwykłej kopercie "bąbelkowej" na dokumenty...
#62
Napisano 06 kwietnia 2007 - 07:53
#63
Napisano 06 kwietnia 2007 - 10:14
Dziwisz się? Koleś wysłał MacBooka Pro w zwykłej kopercie "bąbelkowej" na dokumenty...
Nie, dziwie sie ze po przyjeciu paczki potwierdzili koelsiowi ze OK po czym po tygodniu nagle w laptopie "zrobila sie" dziura...
Traktowanie klienta, pracownika i generalnie czlowieka jest na Zachodzie lepsze
#65
Napisano 06 kwietnia 2007 - 16:03
Bo nigdy nie walczyłeś z holenderskim lub niemieckim (a wiem, że podobne akcje wyczyniają też we Francji lub Wielkiej Brytanii) serwisem o przyjęcie do naprawy gwarancyjnej sprzętu kupionego w Polsce, wysłuchując przy tym, że gwarancja Apple nie obejmuje sprzętu kupionego u nas, etc. Dopiero interwencja w Apple i wygenerowanie numeru serwisowego sprawy poskutkowało, ale i tak mieli ciężko obrażone miny.Dlaczego, mysle ze w Polsce tylko takie dziwne akcje odwalaja?
#66
Napisano 06 kwietnia 2007 - 16:15
#67
Napisano 06 kwietnia 2007 - 16:27
no wlasnie, w Polsce, a ja kupilem sprzet w stanach.
O co Ci chodzi, wyslij sprzet do naprawy do SADu i final..
#68
Napisano 06 kwietnia 2007 - 16:58
#69
Napisano 06 kwietnia 2007 - 17:00
#70
Napisano 06 kwietnia 2007 - 17:13
#71
Napisano 06 kwietnia 2007 - 18:15
Pytanie: Przywiozłem MacBook'a z USA. W serwisie Apple w Warszawie odmówiono mi przyjecia go do naprawy gwarancyjnej. Kolega miał podobny przypadek z MacBookiem kupionym w sklepie komputerowym w Warszawie (nie u dealera Apple). Dlaczego,tak jest skoro istnieje Światowa Gwarancja Apple ?
Odpowiedź: Gwarancja ogólnoświatowa nie jest gwarancją bezwarunkowa. Jednym z jej głownych zastrzeżeń (wynikającym z ogólnych przepisow prawnych) jest to, że komputer musi być ,legalny". Chodzi tu o dwojaką ,legalność":
* komputer musi być zgodnie z prawem wprowadzony do danego kraju - powinny być oplacone wszelkie konieczne cła i zobowiązania podatkowe. Apple nie może przyjąc do naprawy gwarancyjnej komputera który został przemycony na teren Polski (Unii Europejskiej)
* nasila się ostatnio na świecie fala kradzieży sprzętu. Komputery są poźniej przemycane do innych krajów, tam ,legalizowane" i sprzedawane w różnych sklepach ze sprzętem komputerowym. Apple nie może ponosić ryzyka procesów cywilnych i dlatego obejmuje gwarancją światową tylko sprzęt zakupiony w swojej oficjalnej sieci sprzedaży. Wymagany jest numer seryjny wpisany na dowodzie zakupu.
Dlatego do naprawy gwarancyjnej w Polsce nie są przyjmowane komputery:
* zakupione poza Unią i nie posiadające dokumentu odprawy celnej (nie dotyczy obcokrajowców) i dokumentu zakupu z numerem seryjnym
* zakupione w Polsce poza oficjalną siecia sprzedaży Apple (nie posiadające oryginalnej gwarancji Apple IMC Poland)
znalazlem to na tej stronie : http://svc.apple.com...arancja_qa.html wiec chyba nie do konca
#72
Napisano 06 kwietnia 2007 - 19:44
#74
Napisano 06 kwietnia 2007 - 21:44
#75
Napisano 06 kwietnia 2007 - 22:15
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych