Witam. Piszę w imieniu mojej znajomej. Normalnie za internet z iPlusa płaci 49zł. Nic nie dokupywała, a teraz nagle rachunek za 60,40zł! Dodatkowo na rachunku znajdują się numery, których nigdy nie wybierała. Co ma teraz zrobić? Jak to możliwe? Proszę o pomoc.
Problem z iPlusem
Rozpoczęty przez
Radziok
, 23 sty 2011 13:56
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23 stycznia 2011 - 13:56
#2
Napisano 23 stycznia 2011 - 14:23
2601 dział obslugi klienta prawdopodobnie połaczeni po CSD czyli dodatkowo płatne
#3
Napisano 23 stycznia 2011 - 14:30
wysyłała wiadomości SMS z poziomu aplikacji dostępnej z modemem ?
zgodnie z cennikiem jeden sms to 12 gr wewnątrz sieci, bądź 24gr poza plus.
szczegóły w regulaminie świadczenia usług.
http://www.iplus.pl/...ndywidualni.pdf
zgodnie z cennikiem jeden sms to 12 gr wewnątrz sieci, bądź 24gr poza plus.
szczegóły w regulaminie świadczenia usług.
http://www.iplus.pl/...ndywidualni.pdf
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych