Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z iPlusem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Radziok

Radziok
  • 31 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 23 stycznia 2011 - 13:56

Witam. Piszę w imieniu mojej znajomej. Normalnie za internet z iPlusa płaci 49zł. Nic nie dokupywała, a teraz nagle rachunek za 60,40zł! Dodatkowo na rachunku znajdują się numery, których nigdy nie wybierała. Co ma teraz zrobić? Jak to możliwe? Proszę o pomoc.

#2 iArek

iArek
  • 127 postów
  • Skądinąd

Napisano 23 stycznia 2011 - 14:23

2601 dział obslugi klienta :) prawdopodobnie połaczeni po CSD czyli dodatkowo płatne

#3 Matt.

Matt.
  • 123 postów
  • SkądKraków, Poland

Napisano 23 stycznia 2011 - 14:30

wysyłała wiadomości SMS z poziomu aplikacji dostępnej z modemem ?
zgodnie z cennikiem jeden sms to 12 gr wewnątrz sieci, bądź 24gr poza plus.
szczegóły w regulaminie świadczenia usług.
http://www.iplus.pl/...ndywidualni.pdf




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych